آموزش اتصال اندروید باکس به تلویزیون

جعبه Android به طور کلی؛ دستگاهی که اندروید باکس چیست لینک منبع تلویزیون قدرتمند شما را به تلویزیون تبدیل کرده

توسط DASTESALAMATT در 25 مرداد 1399
جعبه Android به طور کلی؛ دستگاهی که اندروید باکس چیست لینک منبع تلویزیون قدرتمند شما را به تلویزیون تبدیل کرده و قدرت دسترسی به سیستم عامل اندروید را دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید لوازم جانبی مانند کنسول های بازی ، ماوس ، صفحه کلید و به راحتی را به تلویزیون خود متصل کنید. هنگام خرید جعبه اندرویدی اندروید باکس چیست ، ابتدا باید نیازهای خود را به خوبی بدانید. بسته به نیاز خود ، می توانید یکی از جعبه های مخصوص

اندروید باکس Pendoo

بازی گرفته تا جعبه ها را برای استفاده عادی و اقتصادی با استفاده از ویژگی هایی که از Android Box انتظار دارید ، یکی اندروید باکس چیست را تهیه و تهیه کنید. استفاده از این وسیله جانبی و پرکاربرد این روزها رو به گسترش است. یک رابط USB 3.0 رابط USB 2.0 جک AV 3.5 میلی متر آنالوگ رابط HDMI خروجی صوتی لیزر (نوری) اندروید باکس چیست ورودی برق DC پورت شبکه سیمی (LAN) این دستگاه همچنین دارای کارت خوان SD است که می تواند از آداپتورهای SD برای نصب کارتهای ذخیره کوچکتر مانند Micro-SD پشتیبانی کند. اندروید باکس چیست طبق گفته تسکو ، کارت حافظه جانبی می تواند از کارتهایی با حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت پشتیبانی کند. طبق آزمایشات ما ، به نظر می رسد این کارت خوان به پورت USB 2.0 وصل شده است.

ساخت اندروید باکس

I-O-03.jpg در پشت دستگاه دو اتصال USB وجود دارد. اندروید باکس چیست رابط USB 3.0 و رابط USB 2.0. از این کانکتورها می توان برای اتصال دانگل های ماوس و صفحه کلیدهای بی سیم ، دستگاههای ذخیره سازی خارجی مانند هارد اکسترنال ، فلش مموری ها ، موش ها و صفحه کلیدهای سیمی و موارد مشابه استفاده کرد. سرعت تشخیص ماوس و صفحه کلید بی سیم به تراشه های داخلی و دانگل های آنها مربوط می شود ، اندروید باکس چیست بنابراین نمی توان آنها را استانداردی برای تست سرعت Plug & Play درگاه USB دستگاه در نظر گرفت.

تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند دیجی کالا

اما در تست های اتصال سیم ، ما شاهد سرعت بسیار زیاد ردیابی ماوس و کیبورد هستیم. اگر به بیش از دو رابط USB احتیاج دارید ، اندروید باکس چیست می توانید از یک ترمینال ساده برای حل این مشکل استفاده کنید. اگر تلویزیون شما از HDMI پشتیبانی نمی کند ، تنها راه استفاده از جک AV 3.5 میلیمتری است. این جک کوچک در پشت دستگاه از 1 تا 3 کابل آنالوگ پشتیبانی می کند. اندروید باکس چیست برای خروجی صوتی یک رابط خواهید داشت. بدیهی است در صورت استفاده از این جک ، کیفیت صدا و فیلم شما اندروید باکس چیست به میزان قابل توجهی پایین تر از درگاه HDMI خواهد بود.

بهترین اندروید باکس موجود در بازار

کاربرد دیگر جک AV 3.5 میلیمتری به عنوان خروجی اندروید باکس چیست صوتی استریو آنالوگ است. اگر سیستم صوتی با ورودی AUX دارید ، می توانید از این رابط به عنوان خروجی صوتی نیز استفاده کنید. یکی دیگر از درگاه های مهم در جعبه اندرویدی TAB-100 ، خروجی صوتی نوری است. بسیاری از سینماهای خانگی و تقریباً اندروید باکس چیست همه صداهای موسیقی موجود از این فناوری برای دریافت و پخش صدای دیجیتال پشتیبانی می کنند.
آخرین مطالب