برای دکوراسیون خانه لوکس چه کنیم؟

برای دکوراسیون خانه لوکس چه کنیم؟ یا هر قفسه را فرصتی بدانید که قابی خیالانگیز برای نشان دادن خانه ای با مدل

توسط DASTESALAMATT در 16 بهمن 1401

برای دکوراسیون خانه لوکس چه کنیم؟

kitchen decorationیا هر قفسه را فرصتی بدانید که قابی خیالانگیز برای نشان دادن خانه ای با مدل آشپزخانه بدون اپن دکوراسیون لوکس باشد. برای اجرای دکوراسیون خانه لوکس، در کنار کتابها، اشیا عتیقه بچینید یا مثلا بعضی قفسهها را به چیزی غیر از کتاب مثل مجسمهای خاص یا اسباببازی دوران کودکی خود اختصاص دهید. راه دیگر برای اجرای دکوراسیون داخلی لوکس، استفاده از نور کم در محیط است. شاید شما این ایده را نپسندید! اما ارزش امتحان کردن را دارد. همه چیز در نور کم جالبتر دیده میشوند. این راهکار، فرصتی برای خیالپردازی در اختیار شما قرار خواهد داد. پس همین حالا، برای هر یک از وسایل روشنایی خانه خود، یک دیمر نصب کنید و با روشنایی محیط، بازی کنید. نصب دیمر در دکوراسیون خانه لوکس، ارزان تمام خواهد شد. اما این ایده، از آنهایی است که از اجرایش پشیمان نمیشوید. در همین رابطه، بیشتر بدانید: دیمر لامپ چیست و چه کاربردی در خانه دارد؟ شاید شما هم از آن دسته افراد خلاقی باشید که پیاده کردن دکوراسیون خانه لوکس برایتان دشوار نیست. پس میتوانید با ایده گرفتن از موارد ذکر شده و به کارگیری خلاقیت خود، خانه ای با دکوراسیون لوکس داشته باشید. البته هرگز نباید برای ایدهها چارچوب یا محدودیتی قائل شد. گاهی با دیدن تصویر یک دکوراسیون گران در یک مجله یا قدم زدن در یک فروشگاه اشیاء دکوراتیو، ناگهان جرقهای در ذهن زده میشود. اجرای همان ایده باعث خاص دیده شدن دکوراسیون منازل گرانقیمت میشود. امیدواریم جواب سوالات چگونه منزل خود را لوکستر جلوه دهیم یا چگونه منزل خود را گران قیمتتر نشان دهیم را گرفته باشید. چون میتوانید با صرف هزینه معقول، به خانه ای با دکوراسیون لوکس فکر کنید.

  • سفید مرمری
  • در رنگ سفید برای دیوار نور طبیعی را در نظر بگیرید
  • یخچال: ۶ میلیون تومان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • پریز های پوشش دار و جمع کننده کابل ها
  • از وسایل هنری برای تغییر دکوراسیون منزل کمک بگیرید
  • هرگز از رنگهای تیره در حمام و سرویس استفاده نکنید
  • سفید کاپوچینویی

 

kitchen decorationاز رنگ اصلی ( رنگ اولیه ) در دکوراسیون خود به میزان 60% استفاده نمایید. به عنوان مثال در فضای پذیرایی می توان بخش اعظمی از دیوارها ، نقوش بزرگ قالی و یک مبل را در نظر بگیرید. از رنگ ثانویه یا دومین رنگی که برای دکوراسیون انتخاب می کنید، به میزان 30 درصد و دقیقا نصف رنگ اولیه در محیط استفاده نمایید. به عنوان مثال پرده ها ، صندلی های تک و بخش کمی از دیوار را در نظر بگیرید. رنگ دوم در واقع از رنگ اولیه پشتیبانی می کند و باید از رنگ اول متفاوت باشد تا هر دو به چشم بیایند. در نهایت از رنگ سوم یا رنگ تاکیدی تنها به میزان 10% در محیط استفاده کنید. این رنگ معمولا یک رنگ سرزنده و جذاب می باشد تا حس تضاد را ایجاد نماید. به عنوان مثال می توان کوسن های مبلمان ، اشیا تزئینی و یا هنری را در نظر گرفت. در فضای اتاق خواب نیز بالشت، آباژور کنار تخت و یا شمع می تواند انتخاب خوبی باشد.

دیوار ها 30 درصد از جلوه فضای داخلی را شامل می شوند.

kitchen decorationنور و روشنایی از جمله فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی به شمار میروند. شاخه های نوری می تواند نور طبیعی یا انواع لوستر ها باشد. نکاتی که نور پردازی به آن توجه دارد شامل یک یا تمامی موارد زیر می باشد. دیوار ها 30 درصد از جلوه فضای داخلی را شامل می شوند. به همین دلیل وقتی وارد فضای داخلی منزلی می شویم رنگ و طرح به کار گرفته شده روی دیوار ها اولین موردی است که معمولا به چشم خواهد خورد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوار امر بسیار مهمی به شمار میرود که بهتر است در نهایت سلیقه و دقت انتخاب شود. حتی اغلب پیشنهاد می شود از یک دیزاینر برای انتخاب آن مشورت گرفته شود. شاید جالب باشد بدانید رنگی که برای خانههای کوچک انتخاب میشود، در بزرگ تر نشان دادن ابعاد آن ها بسیار موثر خواهد بود. نکته مهم برای بزرگ جلوه کردن فضا تنها این است که، رنگ دیوارها روشن انتخاب شود، همچنین رنگ دیوار و سقف یک رنگ یا کاملا نزدیک بهم باشد.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationبنابراین بهتر است اول به سبکشناسی بپردازیم. بیتردید هر جایی که باشید، برای خودشان سبکی از زندگی و دکوراسیون دارند. ایران هم از این قاعده مستثنا نیست و نمیتوان سبک دکوراسیون آن را نادیده گرفت. این سبک از سالهای دور همراه مردم ما بوده است و با اینکه در سالهای اخیر خیلی کمرنگتر شده، ولی همچنان نشانههایی را از آن میبینیم. سبک مینیمال گزینهای است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. خیلیها با توجه به محدودیت فضا، سبک زندگی و لوازمی که دارند، این سبک خلوت و جذاب را میپسندند. در این سبک به بهترین شکل از فضای موجود استفاده میشود و با یک محیط کاملا خلوت و دارای فواصل زیاد مواجه هستیم. نور طبیعی، خلوتی فضا، استفاده نکردن از لوازم تزئینی و دکوری زیاد، بهکارگیری رنگهای ملایم و مینیمال و انتخاب رنگهای خنثی و ملایم در لوازم خانه از ویژگیهای بارز این سبک دکوراسیون داخلی منزل است.

عناصر دیگر نیز می توانند احساسات شما را تغییر دهند.

kitchen decorationاین چنین خلاقیت های تیم لوتوس باعث میشود که محصول مورد نظر حس مدرن تری داشته باشد و برای دکور امروزی مناسب باشد. همین امر لوتوس را از دیگر شرکت های تولیدی متمایز میکند. عناصر دیگر نیز می توانند احساسات شما را تغییر دهند. به طور مثال می توان گفت سقف های کوتاه نسبت به سقف های بلند حس متفاوتی را منتقل می کنند. در اتاقهایی با سقفهای بلندتر افراد خلاقتر می شوند و تمرکز بیشتری دارند و خلق و خوی آنها به میزان قابل توجهی بهبود مییابد. همچنین خانه با نور طبیعی زیاد نسبت به اتاقی که پنجره ندارد، احساسات متفاوتی را منتقل می کند. ما همواره می خواهیم همه چیز از جمله دکوراسیون منزل دقیقاً همان طور که به نظر می رسد یا همان طور که «باید» باشد، به نظر بیاید. برآورده شدن انتظارات، آسایش فرد را به دنبال خواهد داشت. توانایی پیش بینی موضوعات اساسی از جمله محل قرار گرفتن مبلمان و یا آرامش اتاق خواب می تواند به فرد کمک کند تا احساسات خود را کنترل کند.

kitchen decorationافرادی که قصد استفاده از 2 دست مبلمان را دارند، در کنار مبل سلطنتی معمولا از مبلمان راحتی استفاده می کنند. اما چگونه باید این دو مبل را در کنار یکدیگر استفاده کنیم که تناسب دکوراسیون داخلی دچار مشکل نشود؟ پاسخ این سوال در ادامه توضیح داده می شود. همانطور که ذکر شد، چیدمان این 2 نوع مبلمان در منازلی که متراژ بالایی دارند، امکان پذیر است. بدین گونه که قسمتی از منزل دکوراسیونی سلطنتی داشته باشد و در آن مبلمان سلطنتی و وسایل های مجلسی قرار گیرند و قسمت دیگر منزل نیز به مبلمان راحتی اختصاص داده شود. به نوعی فضای نشیمن منزل به 2 قسمت تقسیم می شود، سلطنتی و مدرن. دکوراسیون مدرن بهتر است در قسمتی که تلویزیون قرار دارد، انجام شود و دکوراسیون سلطنتی نیز در راس محیط. افرادی که منزل کوچکی دارند، معمولا قسمت های مختلف خانه را با دکوراسیون های مدرن طراحی می کنند.

این نوع دکوراسیون به روی مرتب بودن خانه تمرکز دارد.

kitchen decorationلوله ها، ستون ها، داکت ها و اتصالات در این دکوراسیون به روی کار استفاده می شود که یک فضای کاملا صنعتی را در فضای خانه به وجود می آورد. سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک یک سبک شیک، آرامش بخش و راحت است. این نوع دکوراسیون به روی مرتب بودن خانه تمرکز دارد. از رنگ های پرطرفدار در این سبک می توان به رنگ های سفید، کرم، قهوه ای و زیتونی اشاره کرد. سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی، سبکی لوکس و مجلل است که علاوه بر ظرافت و زیبایی، جلوه ای اشرافی نیز به خانه می دهد. پرده های ابریشمی، دیوار های حکاکی شده و آینه های قدی از ویژگی های بارز این سبک دکوراسیون می باشند. پالت رنگی مخصوص این سبک شامل رنگ های خنثی مانند سفید، نباتی، خاکستری و رنگ های مکمل یاسی، سبز، آبی و نقره قفسه برای اتاق خواب ای می باشد. این سایت یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی است که به کاربران خود آموزش میدهد چگونه خانه و یا محل کارشان را طراحی کنند.

  • تعمیر دوباره صندلی ناهارخوری برای تغییر دکور منزل
  • تعداد افراد ساکن: دو نفر+ دو گربه به نامهای ریکو و طوسی
  • ترمز درب
  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • هر کاری دلتان می خواهد نکنید
  • سفید صدفی

kitchen decorationشاید همه تغییر دکوراسیون داخلی بدهند، همه خانه خود را بازسازی کنند یا خانه خود را بسازند، اما همه خانه لوکس و زیبا نخواهند داشت. بسیاری از افراد با اصول و تکنیک های دکوراسیون و چیدمان داخلی آگاه نیستند. مهم ترین عوامل در دکوراسیون داخلی خانه لاکچری، رعایت و آگاهی از اصول دکوراسیون داخلی در کنار رعایت اصول چیدمان داخلی است. بسیاری از افراد دوست دارند که خانه لاکچری داشته باشند ولی با رازها و اصول آن آشنا نیستند. اگر می خواهید خانه خود را تبدیل به خانه ای لوکس کنید باید رازهای اصلی این خانه ها را بدانید و آن ها را پیاده سازی کنید. هزینه های زیادی خرج دکوراسیون داخلی توسط برخی افراد می شود، ولی نتیجه عالی نمی شود، دلیل این مشکلات چیست؟ وقتی شما تغییر دکوراسیون و بازسازی می کنید قطعا خانه شما زیباتر از قبل می شود. اما اگر به دنبال متفاوت بودن و لوکس بودن خانه خود هستید باید هوشمندانه تر از دیگران که خانه ای معمولی دارند، رفتار کنید.

حتما به میزان نور اتاق توجه داشته باشید که تاریک نباشد.

در اتاق کودک حتما از رنگ های شاد استفاده کنید که باعث شادابی و تاثیرات مثبت بر روحیه او شود. استفاده از کاغذ دیواری های فانتزی با طرح های عروسکی برای دیوار اتاق کودک پیشنهاد می شود. حتما به میزان نور اتاق توجه داشته باشید که تاریک نباشد. اتاق کودک را با عروسک و اسباب بازی های متنوع تزئین کنید. از قرار دادن وسایل هایی که ممکن است سلامت کودک را به خطر بیندازد، در اتاق خواب پیشگیری کنید. اگر کودک بالای 7 سال است، هنگام چیدمان اتاق خواب حتما نظر خودش را نیز جویا شوید. بهتر است که در کنار وسایل های کودک در گوشه ای از اتاق میز تحریر و قفسه ای برای کتاب نیز قرار دهید این کار باعث می شود کودک به مطالعه تشویق شود. با رعایت موارد بالا می توانید بهترین دکوراسیون را در اتاق کودکانتان طراحی کنید که در طول روز و هنگام استفاده از اتاق خواب احساس شادمانی داشته باشند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قفسه دکور بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن