بهترین سریال های مورد انتظار سال 2022 مجله تصویر زندگی

به دنبال قتل مرموز و مشکوک فین والاس، مدیر یک عدد از کار کشته ترین خانواده های جنایتکار شهر، این دنیای لبریز ا

توسط DASTESALAMATT در 11 آبان 1401
به دنبال قتل مرموز و مشکوک فین والاس، مدیر یک عدد از کار کشته ترین خانواده های جنایتکار شهر، این دنیای لبریز از هرج و مرج در ظلمت عمیق تری فرو می رود و مشغول آشفتگی های بیشتری می شود. داستان همین سریال در ده سال 1870 در ناحیه چینی سانفرانسیسکو و درست در زمانی که جامعه سرگرم اختلافات و اقدامات خشونت آمیزی که اکثری از آن‌ها به جنایتکاران مشهور شهر مربوط می شود، حادثه می افتد. این افراد، خیر تنها بر علیه یکدیگر می جنگند، بلکه حیاتی مجریان ضابطه و حتی طبقه مستخدم های نژاد پرست، دایم کلنجار می فرآیند و جنگ می کنند. در همین سریال، شاهد اقدامات جنایتکارانه شلبی‌ها -به رهبری تامی شلبی- در فاصله زمانی دربین نبرد جهانی اولیه و نزاع جهانی دوم هستیم. دسته‌بندی نشده در همین سریال انگین اکیورک، نسلیهان آتاگول، اوراز کایگیلار اوغلو، ارهان آلپای , دوکان پولات به هنرمندی پرداخته‌اند. سریال نفوذی به کارگردانی اولوچ بایراکتار در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. در این سریال چاغاتای اولوسوی، آراس بولوت اینملی، چتین تکیندور، نیهال گ کولداس، داملا کولبای , ییلدیری شاهینلر به هنرمندی پرداخته‌اند. سریال It’s Ok To Not Be Okay یا این که مشکلی وجود ندارد در صورتی که عالی نباشی، از سریال‌های جالب عاشقانه کره در 2020 بود. سریال‌های تقریبا کهن «پسران بالاتر از گل»‌ و «تو زیبایی» در 2009، اثرها رمانتیک اصطلاحاً تین‌ایجری پرطرفدار کره‌ای است.

معرفی ۱۱ تا از بهترین کافه های مافیا تهران

اگر گشوده هم چیره به دانلود زیرنویس نشدید اسم سریال رادر قسمت Search همین سایتوارد نمایید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید. حرف در گزینه این فیلم بیفایده میباشد چون کلیه چیز در گزینه آن گفته شده و تمامی حیث شخصی شان در مورد آن را داده اند. «رفقای خوب» گوشه ای از شکوه سینمای هالیوود شده هست و هیچ کسی اولی باری که این فیلم را دیده فراموش نمی کند.
  • جلوه‌های ویژه بصری و آهنگ متن گوشنواز همپا اهمیت کارگردانی متفاوت صحنه‌های اکشن، بی تردید مخاطبان را سه فصل پای سریال اسپارتاکوس نگه می‌دارد.
  • رُم اسم یک درام تاریخی انگلیسی ایتالیایی است که به شکل ِ یک سریال یا این که مجموعه تلویزیونی، به وسیله برونو هلر، جان میلیوس، و ویلیام جی مک دونالد تولید شد.
  • این سریال‌ها محصول کشورهای مختلفی از پاراگراف ژاپن، ترکیه، اسپانیا، انگلیس و آمریکا هستند.
  • فینچ این اتومبیل را در اختیار سازمان‌های جاسوسی آمریکا قرار می‌دهد تا به امنیت جهانی یاری کرده باشد.
  • داستان سریال Criminal Minds بی تردید یکی از از جذاب‌ترین و منحصر‌به‌فردترین داستان‌ها در میان بهترین سریال های جنایی قلمداد می‌شود.
  • با امداد وب سایت هومسا نیز به اقامتگاه‌های لوکس و یگانه دسترسی دارید و هم می‌توانید از اقامت در آپارتمان‌ها و سوئیت‌هایی اصلی قیمت‌های به صرفه لذت ببرید.
بهترین فیلم گانگستری و جنایی دنیا، اصلی 50 گزینه از فیلم های گانگستری و جنایی امریکایی، اکشن، قدیمی، مافیایی، عاشقانه، ایتالیایی، چینی، کره ای در سلام عالم آشنا شوید. دانلود سریال شب های مافیا نصیب 1 نخستین تا 57 پنجاه و هفتم (شب های مافیا 4 – فصل 5 قسمت 3 (قسمت سوم) به کارگردانی سعید ابوطالب. رکوردشکنی شگفت انگیز شب های مافیا در تمام فصل های این گروه شبکه نمایش خانگی ادامه یافت. همین در حالی بود که نصیب اولیه دیگر مسابقه های تلویزیونی سعید ابوطالب، شام اهل ایران و رالی ایرانی به ترتیب حدود ۲ میلیون دقیقه و یک میلیون و چهل هزار دقیقه را به ثبت رسانده بودند.

معرفی بهترین سریال های ترکی

در زیر لیستی از بهترین فیلم و سریال های ترکی را برای شما مهیا کرده اییم و میتوانید نظرات خود را درباره سریال های معرفی شده در نقطه نهایی به جهت ما به اشتراک بگذارید. این سریال توانسته رکورد مینی سریال بیشترین بیننده را در نتفلیکس از آن خویش نمایید و در 7 نصیب ساخته شده می باشد و جزو سریال‌هایی است که حتما می بایست مشاهده کنید. اساسی انتشار همین سریال به نقل از مغازه آنلاین eBay، فروش شطرنج نسبت به سال پیش 60 % فروش بیشتری به سال پیش داشته است. در صورتی که چه چهار زن ضد قهرمان سریال Good Girls به طور مستقیم در قاچاق مواد مخدر دخالت ندارند البته به یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر امداد می نمایند تا پولشویی کند. سریال Good Girls می تواند یک تجربه تماشای آموزشی به جهت افرادی بباشد که می خواهند برای او‌لین بار آغاز به تماشای سریال Breaking Bad کنند البته همین سریال دیدگاه مختلفی نسبت به نحوه تجارت مواد مخدر دارد.

سریال تو بگو کارادنیز «Sen Anlat Karadeniz»

این سریال‌ها براساس محبوبیت در در میان بینندگان و بررسی کارشناسان رتبه‌بندی شده میباشد و دائماً در اکنون بروزرسانی است. در این نخست به جهت شـما بگوییم کـه روایت همین سریال در نگاه نخستین ممکن اسـت کلیشه‌اي بنظر برسد، اما با یکی از از موفق‌ترین سریال‌هاي ترکی طرف هستیم کـه قصه آن چیزی نزدیک بـه ۱۲۰ نصیب بـه طول انجامید. همین سریال قصه مردی خانواده‌دار اصلی اسم «کاپیتان علی آکسو» «Ali Akarsu» را بازگو می‌کند کـه با زن و ۴ فرزندش درگیر زندگی اسـت.

اس ام اس تهنیت روز مرد

سریال Mindhunter یکی از آن سریال‌هایی است که شخصیت کلیدی فیلم علاوه‌بر جستجو در ذهن متهم‌های فیلم در ذهن بینندگان آن هم رخنه می‌کند. پخش همین سریال از سال ۲۰۱۷ شروع و فصل دوم آن نیز در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. خط داستانی و روند این سریال آن‌قدر هیجان‌انگیز است و شما را درگیر خویش می‌نماید که در هرلحظه سریال تبهکاری از آن شما خود را منتخب از فرآیند بازپرسی هولدن فورد، بازپرس حیاتی سریال می‌دانید. روش بازپرسی ماموران قضایی در فیلم‌ها و سریال‌های متفاوت را احتمال دارد تا الان خیلی مضاعف دیده‌اید البته روشی که هولدن فورد به جهت گرفتن دیتاها از مجرمین به‌کار می گیرد را سوای شک وتردید در سریال دیگری مشاهده نکرده‌اید.

۴۰- سریال Luther

دنیای سینمایی مارول که پیش از آغاز فاز چهارم، اصلی عناوینی همچون وانداویژن، فالکون، بیوه سیاه و دیگر عناوین قصد داراست دنیای جدیدی را معرفی کند، در همین مینی سریال تکلیف کاراکتر دراماتیکِ سر گروه آمریکا را معین می‌کند. این سریال نمرات مهربانی اخذ کرد و اساسی نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد. سریال ماندالوریان، یکی از از بهترین سریال‌های خارجی سال 2020 است که فصل تازه آن در آخرها سال 2021 منتشر می‌شود. همین سریال در سال 2020 توسط لوئیس آرنولد و لوک نِیل به پیشنهاد کانال تلویزیونی ITV ساخته شد و ماجرای آن یک روایت جنایی را به نمایش می‌کشد. قصه سریال روایت یک گروه چترباز می باشد که از آغاز آموزش نظامی تا نقطه نهایی نزاع اصلی سرآشیبی زیاد متعددی مواجه می‌شوند و بایستی ماموریت‌های خود را به انجام برسانند.

از بهترین فیلم های گانگستری و جنایی: پسرا تو محله (

در دربین همین جنگ، مرد دست راست اوبانون یعنی تام (گابریل بیرن) با دوست‌دختر او ارتباط داراست و از سوی دیگر اساسی کاسپر گرد‌همایی و برخاست می‌کند. اوبانون نیز دارای جنگی خونین درگیر است، و نیز از سوی دیگر مشکلات و بحران‌هایی اخلاقی برایش پیش آمده. بیست و خرده‌ای سال پیش، استیو بوشمی نقش نوچه‌ها و آدم‌های پایین دست رئیس‌های مافیایی را بازی می‌کرد و کسی حدس نمی‌زد او روزی قرار میباشد اسم همین فیلم دوست داستنی مافیایی چیست یکی از از کاریزماتیک‌ترین و جذاب‌ترین رئیس‌های مافیایی را به تصویر بکشد. ترنس وینتر اساسی ساختن سریال امپراتوری بوردواک که داستانش در دوران ممنوعیت الکل آمریکا می‌گذشت، فعالیت غیرممکن را ممکن کرد. اگر چه نیازی به شناخت ندارید.فیلم در دنیای مرده ها غوطه‌ور می‌شود در حالی که کارفرمایان جنایت یک پیکار مسالمت امیز اقتدار را ترتیب میدهند اگرچه به وضوح همین اتفاق نمی افتد. سارق خشنی که وقار نشد در فصل آخر سریال منزل پوشالی، کلر آندروود، همسر فرانک، رئیس جمهور می‌شود. اگر دقت نمایید در طول سریال، لباس‌های هر کاراکتر به رنگ خاصی است و این ثبات رنگ، تعمدی و نشانه‌ای از روحیه هر فرد در این سریال است. اگر سریال گزینه عشق و علاقه شما در همین فهرست وجود ندارد، به جهت تمام شدن لیست، لطفا آن را در پایین این مطلب پیشنهاد دهید. در این سریال ستارگانی همچون برن سات، کیوانچ تاتلیتوغ، نباهت چهره، سلجوق یونتم، زرین تکیندر، هازل کایا و نور آیسان حضور دارند. شما چه سریالی را پپیشنهاد میکنید؟ آن را در کامنت‌ها اصلی ما و دیگران به اشتراک بگذارید. این سریال در جوایز امی 111 توشه نامزد شده و توانسته 21 موفقیت نیز به دست آوردن کند. سریال گل ابلیس داستان خانواده‌ای را داستان می کند که در در آغاز ممکن است خیال کنید آنها بی‌نقص‌ترین و خوشیخت‌ترین خانواده عالم هستند، دارای این اکنون به لحاظ میرسد که همین بهروزی تا حدی پوشالی بوده و حقیقت ندارد. مادر این خانواده خوشیخت سروان پلیسی قدرتمند بوده که سعی می کند تا به همپا همکاران خود پرونده‌ای تعجب آور را حل کند. کلیدی این حالا وقتی حال و روز تعجب آور می‌شود که همین زن متوجه می‌گردد همسر خویش او هم به همین پرونده مربوط بوده و در ظاهر حقایق بزرگی را از او پنهان کرده است.

دانستنی های جالب رژلب قرمز؛ تکنیک‌های استعمال از این اعجاز گر میکاپ رو آسون یاد بگیر

برخی از بهترین فیلم‌های گانگستری درباره کارایی برای گنگستر نبودن هستند، و ری وینستون دقیقاً همین فعالیت را در اسپانیا انجام میدهد تا این‌که دون بن کینگزلی ظاهر می شود و به او پیشنهادی می‌دهد که واقعاً نمی تواند آن را رد کند. یک فیلم یاکوز که خشونت سبک کوئنتین تارانتینو را پیش‌بینی می‌کند، فیلم برندی برای کشتن ، سخت‌ترین کارایی کارگردان سوجون سوزوکی استهمین چیزی را می‌گوید). گنگسترها هیچ گاه در این قصه مرد هکر گورو هانادا (جو شیشیدو اهمیت چهره سریال مافیایی آمریکایی سنجاب) و شاعرانه نبوده اند، چون او خود را پایین تعقیب آدم کش شماره 1 عالم می بیند. کارگردان همین فیلم ژان پیر ملویل در حوزه تخصصی فیلم گانگستری به بهترین تبدیل می گردد و همین یکی از او‌لین پیروزی‌های اوست، ویترینی خوشگل برای ستاره نوظهور ژان پل بلموندو است. همین فهرست مملو از فیلم‌هایی هست که گنگسترهایی را دنبال می‌کنند که کلیدی پایان‌های نابهنگام روبرو می‌شوند، اما کارگردانان به ندرت روزگار زیادی را به افرادی که جا می مثل اختصاص می‌دهند.

۱۰- سریال The Adventures of Sherlock Holmes

شخصیت مایکل در سریال فرار از زندان اساسی هوش و ذکاوت مضاعف بالا یک عدد از نقاط اهمیت سریال بود و همیشه تضارب او و برادرش کلیدی فسادهای سازمانی و پاپوش‌ها در طول گروه ماجرا را جلو می‌برد. سریال بازی تاج و تخت یک اثر حماسی اهمیت جزئیات فانتزی هست که دقیقا سریالی سریال تبهکاری را به شما سناریو می‌دهد که اگر دوست داشتید کد خدا حلقه‌ها به سریال تبدیل شود به شما سناریو می‌داد. همه‌چیز در این سریال به طرز باورنکردنی خوب ساخته شده میباشد و نسبتاً سریالی است که بزرگترین بحث‌ها و پیش‌بینی‌ها را در شروع فصل آخر خود تجربه کرده است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن