بک لینک PBN چیست؟

البته لینک گرفتن از این سایتها کار بسیار دشواری است و به تولید محتوای عالی یا انجام هزینه نیاز دارد. قطعا نظرا

توسط DASTESALAMATT در 16 اسفند 1399

البته لینک گرفتن از این سایتها کار بسیار دشواری است و به تولید محتوای عالی یا انجام هزینه نیاز دارد. قطعا نظرات شما، به ما در تولید مطالب بعدی کمک بسیاری خواهد کرد. منظور از لینک سازی شبکهای این است که تعدادی وبلاگ یا سایت شخصی طراحی میکنید و آنها را به صورت شبکهای با لینکها به هم متصل میکنید. در تصاویر زیر، تعدادی از پلن ها را مشاهده می کنید. ما هزینه ی رپورتاژ در تعدادی از سایت های معروف را در زیر آورده ایم. ما موضوعات متعددی مانند خرید بک لینک و ساخت بک لینک رایگان را پوشش داده ایم. اما تعداد لینک ها، تعداد سایت هایی که به شما لینک داده اند و قدرت آن ها بسیار مهم می باشد. محتوای یونیک و اختصاصی طول مقاله بین 1200 تا 1800 کلمه لینک دادن به سایت های دیگر (به غیر از سایت خودتان) استفاده صحیح و به جا از تیر عنوان ها (H1,H2) تحقیق کلمات کلیدی مناسب برای رپرتاژ سایت های رپورتاژ اگهی سایت های بسیاری اقدام به فروش رپورتاژ آگهی می کنند. این سایت ها همیشه منتظر مقالات ارزشمند از طرف کاربران هستند و در مقابل به شما اجازه میدهند لینک خود را در محتوای مقاله قرار دهید.

اگر خرید بکلینک خطرناک است، آیا بهتر است که اصلا به آن فکر نکنیم؟ ما می دانیم که بک لینک کار می کند ، اما آیا PBN ها کار می کنند؟ آیا شما هم عقیده دارید بک لینک مهم ترین بخش سئوی یک وب سایت است؟ نیز میتوانند در زمینه رپورتاژ همراه شما باشند یعنی یک مطلب علمی تولید کرده و به آنها بدهید تا با نام سایت خودتان آن را منتشر کنند . همه ما میدانیم که اگر بخواهیم یک محتوای عالی تولید بکنیم کار بسیار سختی است اما به قول لارن بیکر مدیر سایت search engine journals باید منبع باشیم. نحوه ایجاد بک لینک: ساخت بک لینک با تولید محتوای با کیفیت ساخت بک لینک کامنتی ساخت بک لینک پروفایلی ساخت بک لینک در پست مهمان ساخت بک لینک در ریپورتاژ آگهی ساخت بک لینک با ربات (بک لنیک اتوماتیک) ساخت بک لینک با تصاویر و اینفوگرافی ساخت لینک با پادکست ایجاد بک لینک در سایت های تبلیغاتی ساخت بک لینک در فروم ها ساخت بک لینک رایگان: تولید محتوای با کیفیت چند سالی می شود که عبارت “محتوا پادشاه است” را تقریبا هرروز میبینیم یا می شنویم.

زیرا گوگل بارها اعلام کرده عواقب سختی در انتظار کسانی ست که سعی دارند با لینک سازی ربات ها را فریب دهند. ممکن است ما بک لینک بخریم، یا بصورت دستی بسازیم و یا از ربات ها برای این کار استفاده کنیم. همچنین از عنوان های مناسب استفاده کنید. البته نکته ای که باید در این خصوص بدانید این است که، توضیحات بالا در مورد تمام سایت های دانشگاهی صدق نمیکند. و اما مهمترین آنها؛ متا تگ عنوان (meta titles) و متا تگ توضیحات سئو (meta descriptions) هستند. اگر به دنبال دستیابی به اولین نتایج گوگل بدون رعایت اصول سئو و تنها با ایجاد بک لینک PBN هستید ، به شدت اشتباه می کنید. مانند پکیج قبلی این سایت، شما با خرید این محصول باید خودتان اقدام به ثبت لینک در بخش نظرات این سایت ها کنید. خرید لینک دانشگاهی از آرشا وب آرشاوب، یک پکیج بک لینک edu و gov را با قیمت 390هزارتومان در سایت خود درج کرده است.

میتوانیم برای جمع آوری داده از نظرسنجیها استفاده کنیم و یا حتی خودمان یک نظرسنجی درست بکنیم یا اینکه از منابع قبلی که داریم همان دادهها را دوباره به یک شکل دیگر طراحی بکنیم و از آنها استفاده بکنیم. در ثانی شما نمیتوانید سالها منتظر بمانید که دیگران به شما لینک بدهند. این بدان معنی است که در اصل آنها مجبورند که به مطالعات اصلی و راهنماییهای شما لینک دهند. به ویژه ما در سئو هاب خودمان در صورت نیاز به جریان Topical Trust از دامنه های منقضی شده استفاده می کنیم. حال اگر بتوانید برای تک تک محتواهایی که در وب سایتتان منتشر می کنید، بک لینک های با کیفیت از وب سایت های دیگر بگیرید، چه اتفاقی می افتد؟ داشتن بک لینک های با کیفیت باعث صعود کلمات کلیدی شما در رتبه بندی موتورهای جستجو می شود. طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه بندی نتایج است. اگر شما در سئو حرفه ای نیستید و نمیتوانید برای سایتتان بکلینک بگیرید و این قضیه همیشه یکی از نگرانیهای شما بوده است، استفاده از وب دایرکتوریها میتواند برای شما کارگشا باشد. حتی زمانی که نام برند شما در شبکههای اجتماعی بین کاربران زیادی در حال نقد و بررسی آن است، باعث میشود که گوگل اهمیت و ارزش بیشتری را برای شما قائل شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن