بک لینک PBN چیست

نکته مهم این توئیت ها در اینجاست که گوگل به شدت روی PBN ها حساس است… همانطور که در پست اینستاگرام مرتبط با این

توسط DASTESALAMATT در 28 دی 1399

نکته مهم این توئیت ها در اینجاست که گوگل به شدت روی PBN ها حساس است… همانطور که در پست اینستاگرام مرتبط با این آموزش اشاره کردم ، من به شدت بیان را برای این کار توصیه میکنم. در این پست اشاره شد که Pbnچیست و در مورد ساخت pbn نکاتی اشاره شد. اما از زمانی که گوگل الگوریتم خود به نام پنگوئن را روانهی بازار کرد، دید موجود به بک لینک به کلی تغییر کرد. این بسیار وابسته به طاقچه است ، اما به عنوان یک قاعده کلی داشتن یک پروفایل بک لینک متنوع راهی برای پیشروی است. ایجاد بک لینک PBN به صورت کلی جزو روش های سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری لینک بیلدینگ محسوب میشود. اگر شما نسخه های مختلف سایت خود را (با www و بدون www ) در گوگل وب مستر تولز ثبت کرده باشید، می توانید اطلاعات جامع تری در مورد بک لینک های سایت خود بدست آورید.

اگر می خواهید از اینفوگرافی برای ساخت بک لینک استفاده نمایید می توانید بلاگر ها یا وب سایت های معتبر را با یک اینفوگرافی مؤثر متقاعد کنید تا به شما لینک دهند یا مبلغی را به عنوان هزینه به آن ها پرداخت نمایید. بک لینک ها معمولا در صفحه فوتر سایت دیگر قرار می گیرند که به صورت غیر دائمی بوده و به صورت توافقی تا زمان مشخصی به فروش می رسد ولی بک لینک های دائمی معمولا به صورت به صورت دائمی بوده و به شکل یک رپورتاژ آگهی، ساخت پروفایل کاربری و یا فروم ها در سایت های دیگر قرار می گیرد و همواره در سایت ها وجود داشته و از بین نمی رود. همینطور برای ساخت بک لینک اصولی برای سایت خودتون باید یک مسیر اختصاصی پیدا کنید، درواقع برای هر سایت باید یک مسیر بک لینک ساخت، مثل استراتژی میتونه که تا الان من یک بار هم ندیدم در دو کسب و کار مختلف یک نوع استراتژی بچینیم. استراتژی تهیه بک لینک می بایست به صورت مداوم و همیشگی باشد و این طور نباشد که برای یک هفته لینک بگذارید و سپس رها کنید. اول از همه ، اگر نمیدانید پست مهمان چیست نگران نباشید ، در همین حد بدانید که پست مهمان به پست هایی گفته میشود که شما در سایت های دیگر مینویسید.

جایگاه یک لینک در مجموعه تکنیک های لینکسازی در سئو قرار می گیرد. فرامون نکنید ما قصد داریم تک تک گره های PBN خود را به صفحه یک گوگل رسانده و ترافیک واقعی بگیریم. آیا ارزش ایجاد پروفایل رسانه های اجتماعی برای PBN های شما را دارد؟ آیا می توانم وب سایت را فقط با PBN رتبه بندی کنم؟ توصیه میکنم با ir شروع کنید که هزینه کمتری هم میبرد. بعدأ متوجه میشوید که میتوانستید تمام آن زمان و پول را برای چیزی که همیشه سبزتر است سرمایه گذاری کنید. بهطورکلی پیشنهاد میشود برای داشتن لینکهای خارجی باکیفیت صرفاً به دنبال تبادل لینک نباشید. مفهوم ارتباط سایتها از نکاتی است که توسط گوگل قابل تجزیهوتحلیل و شناسایی است و حتی موضوع کل سایت یا صفحهای لینک دهنده و یا متنی که لینک موردنظر در آن قرار دارد (جملات قبل و بعد لینک) همگی میتوانند در میزان تأثیر لینکهای خارجی اثرگذار باشند.

PBN شبکه ای از وب سایت ها است که برای ساختن پیوندها (حتی برای بالا بردن کیفیت دامنه و صفحات سایت) به یک وب سایت مشخص به منظور افزایش و روند رشد در رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو استفاده می شود. شما هم در ابتدا باید بدانید قصد دارید سایت خود را روی چه عبارتی رشد دهید تا PBN خود را بر این اساس بسازید. در حالیکه رقبای شما برای گرفتن لینک به پی بی ان ها تکیه کرده اند؛ شرکت شما میتونه بر اساس بهترین شیوههایی که قدرت ماندگاری بیشتری دارند و توسط موتورهای جستوجوگر رد نمیشن، اقدام به ساخت پیوندهای قویتر کنه. ما در این مقاله به طور کامل و جامع آموزش تولید محتوا بر اساس سئو دادیم. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا مفصل در مورد لینک بیلدینگ به روش PBN صحبت کنیم وبه شما نکات مفیدی در این رابطه آموزش دهیم.

قرار است بین ۶ تا ۱۲ ساعت شما را به هر جایی ببرد تا ده دامنهی واجد شرایط را پیدا کنید. یکی از ویژگی های اصلی وب سایت های مذکور این است که بازدید بالایی دارند و همین امر باعث می شود تا مطلب شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و ورودی سایت شما زیاد شود. باید جواب سوال های بالا “ارتقاء رتبه در نتایج سرچ گوگل ، در کلمات کلیدی مرتبط” باشد. اگر عبارتی ندیدید ، ترجیحا یک عبارت دیگر را سرچ کنید. چرا به جای استراتژی کلاه سفید از یک استراتژی کلاه سیاه استفاده می کنید؟ البته این وبلاگها هنوز هم هستن اما لینکهای PBN جزئی از استراتژی ساخت لینک کلاه سفید محسوب نمیشن. ایجاد دستی PBN گران است و تلاش زیادی را می طلبد، اما اگر درست انجام شود امن ترین و پرسودترین استراتژی PBN است. PBNیک روش هزینه بر است اما به هیچ وجه هزینه های آن سرسام آور نیست و در دراز مدت نیز جبران می شوند. PBN های درست هنگام انجام کار فوق العاده قدرتمند و مقرون به صرفه هستند.

آخرین مطالب