تمدید خودکار بسته های اینترنت

در حال حاضر پایان اعتبار حجمی و زمانی بستههای اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول از طریق پیامک به مشترکین دارا

توسط DASTESALAMATT در 29 دی 1399

در حال حاضر پایان اعتبار حجمی و زمانی بستههای اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول از طریق پیامک به مشترکین دارای بسته اینترنتی اطلاع رسانی میشود. اگر جزء مشترکین همراه اول هستید می توانید جهت مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول یکی از روش های معرفی شده را استفاده نمایید. همچنین شما میتوانید برای خرید بسته های اینترنتی نوترینو از اپلیکیشن اختصاصی همراه اول هم استفاده کنید. روشهای اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول که شامل استفاده از کدهای دستوری، استفاده از سایت و اپلیکیشن همراه اول و ارسال پیامک است، برای سیم کارتهای اعتباری و دائمی یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند. به منظور فعال سازی تنظیمات اینترنت همراه اول در سامسونگ و آیفون باید دو مرحله اصلی طی شود. در مرحله نخست باید سرویس اینترنت نوترینو را با به کار گیری یکی از دو روش زیر فعال کنید. پس از مشاهده این تصویر بر روی گزینه OK کلیک کنید، بعد از دقایقی پیامکی حاوی اطاعات کامل درباره حجم باقیمانده و مدت زمان استفاده از آن را می توانید مانند تصویر زیر ببنید. در صورتی که حجم شبانه بسته تمام شده باشد و مشترک در بازه زمانی شب (۲ تا ۷ بامداد) از نوترینو استفاده نماید، ترافیک مصرفی از حجم شبانه ­روزی وی کاسته خواهد شد.

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد. دقت داشته باشید در صورتی که اینترنت به صورت خودکار تمدید شود با هزینههای زیادی مواجه خواید شد پس توصیه میکنیم تمدید اینترنت را به صورت دستی انجام دهید. گزینه Mobile Network Setting یا “شبکه های موبایل” را انتخاب کنید. بنابراین منظور از اینترنت نوترینو همان اینترنت 3G، 4G یا 4.5G همراه اول است. با مراجعه به سایت اصلی همراه اول میتونین این نرم افزار را دانلود و نصب کنین. معروف ترین آنها، ایرانسل و همراه اول هستند که هر کدام به فراخور امکانات اختصاصی خودشان، بسته هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اگر APN همراه اول را مشاهده میکنید آن را ویرایش کنید، در غیر این صورت با انتخاب گزینه Add یا علامت “بعلاوه” یک APN جدید بسازید. در ادامه، جدول کامل مربوط به بستههای اینترنت همراه اول را مشاهده میکنید که از همین امروز و با گرفتن کد دستوری تعبیه شده در ستون آخر، میتوانید هر کدام از آنها را تهیه نمایید. ساده ترین روش مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول استفاده از کد دستوری است. در کنار این دو روش استفاده از وب سایت همراه اول نیز وجود دارد و می توانید پس از ثبت نام در سایت به قابلیت های آن دسترسی پیدا کنید.

در غیر این صورت باید ابتدا نسبت به ثبت نام جدید اقدام کرده و پس دریافت رمز عبور وارد سایت بشین. نکته: برای این منظور لازم است از قبل در سایت همراه اول ثبت نام کرده باشید. اکثر افرادی که از اینترنت همراه استفاده می کنند، برای مقرون به صرفه تر شدن هزینه ها از بسته های اینترنت استفاده می کنند. اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل و سایر اپراتور ها بدون شک برای مدیریت حجم های اینترنتی اهمیت بسیار زیادی دارد، در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت داریم. قیمت هریک از بسته ها بدون احتساب مالیات می باشد. همچنان که برای مدت زیادی ایرانسل پایان بسته اینترنتی را به مشترکان اطلاعرسانی نمیکرد و پس از اتمام بسته، بدون اینکه مشترک مطلع باشد هزینه مصرف اینترنت طبق تعرفه مصرف آزاد محاسبه میشد که از شارژ مشترک کم میشد یا به قبضهای نجومی تبدیل میشد. اما مشترکان همراه اول اکنون با مشکلی درباره برخی بستههای اینترنتی مواجه هستند. مصرف اینترنت آزاد پس از به پایان رسیدن بستههای اینترنت معضلی است که هزینههای مالی زیادی برای مشترکان بر جای گذاشته است.

بستههای اینترنت همراه شرکت ایرانسل برای سیمکارتهای ۳G، ۴G و ۴٫۵G این اپراتور در نظر گرفته شده است. بستههای اینترنت همراه شرکت ایرانسل در حالت کلی شامل بستههای ساعتی، یک روزه، سه روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه میشود. متخصصان شرکت همراه اول در صدد هستند تا در فاصله نه چندان دور تکنولوژی 5G را نیز راه اندازی کند.سرعت واقعی 5G 14 برابر سرعت 4G می باشد. برای اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول در نظر داشته باشید که تفاوتی میان سیم کارت های دائمی و اعتباری ندارد و روش استفاده از آن ها به طور کامل یکسان است. محدودیت سرعت اعمال شده بر این بسته ها برابر ۵۱۲Kbps است. امروزه اوپراتور ها بسته های اینترنت با قیمت های مختلف دارند که می توانید خریداری کنید و از اینترنت استفاده کنید. در سیمکارت های رایتل و ایرانسل هم همچنین کد هایی براین این نوع فعالیت ها وجود دارد که به ussd معروف هستند .یعنی شما با شماره گیری کد مورد نظر در گوشی خود می توانید یه فعالیتی را به سرانجام برسانید .در این مطلب از سامسونگ یار ما کد های همراه اول ، ایرانسل و رایتل را برای استفاده شما گردآوری کرده ایم .

معرفی کدهای دستوری : همه ی سیمکارت های موجود در دنیا از کد هایی برای استعلام مانده اینترنت ،آهنگ پیشواز، ثبت بسته های اینترنت و غیره استفاده می کنند . حال در این مطلب قصد داریم تا حد امکان به مقایسه تعرفه سه اپراتور بزرگ کشور در بخش بستههای اینترنتی که بیشترین میزان استفاده را در بین کاربران دارند، بپردازیم. به بخش Settings یا “تنظیمات” مراجعه کنید. کد مانده اینترنت برای این که بفهمیم چه مقدار از حجم اینترنت بستهای که خریداری کردهایم باقی مانده است یا این که بدانیم اصلا بسته فعالی بر روی خط خود داریم کاربرد دارد. • ابتدا وارد صفحه کد های تخفیف در تخفیف هات میشویم و بر روی یکی از آن کدها کلیک میکنیم. این مطلب را نیز مشاهده کنید: با وارد کردن این کد در گوشی خود از همراه اول اینترنت نامحدود بگیرید! است. در هز جدول بستههای اصلی و پرطرفدار سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل گردآوری شده تا از نظر حجم ارائه شده و قیمت بسته در دوره زمانی یکسان، بررسی شوند. جداول زیر بر اساس دوره زمانی استفاده از بسته اینترنت شامل بستههای ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهیانه و …

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن