خرید بدون ترید مناسب ترین لپ تاپ استوک

قیمت و مشخصات لپ تاپ های مک بوک اپل MacBook Apple موجود در بازار در کشورهای پیشرفته با برگزاری نمایشگاههای تک

توسط DASTESALAMATT در 17 بهمن 1401

قیمت و مشخصات لپ تاپ های مک بوک اپل MacBook Apple موجود در بازار

laptopدر کشورهای پیشرفته با برگزاری نمایشگاههای تکنولوژی و لپ تاپ، شرکتهای مختلفی به معرفی محصولات جدید خود abidarstock میپردازند. در نمایشگاه لپ تاپهایی جهت آزمایش روشن هستند تا بازیدکنندگان با آنها قیمت لپ تاپ i5 کار کنند. پس از اتمام نمایشگاه این لپ تاپها با عنوان لپ تاپ استوک به فروش میرسند. شرکتهای آمریکایی و اروپایی مجبورند سالانه مالیات تجهیزات خود را به دولت پرداخت کنند. از سوی دولت این امکان برای شرکتها فراهم شده است تا با نو سازی تجهیزات مشمول بخشودگی مالیاتی شوند. به همین دلیل بسیاری از شرکتها اقدام به خرید تجهیزات جدید میکنند. برای جلوگیری از زیان مالی شرکت، برخی از تجهیزات قدیمی مانند لپ تاپ و . به صورت استوک به فروش میرسند. در نگاه اول به نظر میرسد که قیمت اصلیترین تفاوت لپ تاپ تازه و استوک است. اما اینگونه نیست! بله، حتی گاهی ممکن است قیمت یک لپ تاپ استوک از تازهی آن گرانتر باشد. مهمترین تفاوت لپ تاپ استوک و تازه، کیفیت لپ تاپ است. لپ تاپهای تازهای که به بازار ایران وارد میشوند کیفیت پایینتری نسبت به لپ تاپهای ساخته شده برای اروپا و آمریکا دارند.

  • نِت بوکها (Net Book)
  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: Qualcomm Adreno 618 GPU
  • نوع حافظه داخلی: SSD
  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10
  • دستورالعمل استفاده از باتری لپ تاپ
  • ارزان نیست
  • پردازنده قوی
  • سری پردازنده مرکزی: Core™ i7

 

laptopبرای خرید لپ تاپ و لپ تاپ به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟ این سوالی است که برای همه خریداران لپ تاپ پیش میآید. کامپیوترهای قابل حمل طرفداران خاص خود را دارد. لپ تاپ به شما کمک میکند تا در هر زمان و مکانی از کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید. انجام کارهای روزمره اداری و شخصی، انجام بازیهای کامپیوتری، استفاده از نرمافزارهای مختلف و دیدن فایلهای مالتی مدیا تنها گوشهای از امکانات لپ تاپ است. لپ تاپ asus نامی شناخته شده برای خریداران کامپیوترهای همراه است. این شرکت آمریکایی سالهاست که به تولید انواع لپ تاپها و کامپیوترهای قابل حمل مشغول است. سری k لپ تاپ ایسوس، سری n لپ تاپ ایسوس، سری f لپ تاپ ایسوس و سری x لپ تاپ ایسوس در حال حاضر جزو بهترین مدلهای بازار کامپیوترهای قابل حمل است. برای خرید لپ تاپ گیمینگ میتوانید به سراغ سری f بروید. در صورتی که به دنبال لپ تاپهای با کاربری عمومی و امکانات و قابلیتهای مناسب هستید، میتوانید خرید سری n لپ تاپ asus این را در نظر داشته باشید.

  • وزن: 1.33 کیلوگرم
  • راهنمای تشخیص نسل cpu و پردازنده سیستم
  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3070 - RTX 3080
  • لپ تاپ ایسوس VivoBook
  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 5 - 7
  • لپ تاپ لنوو ideapad 330
  • عمر باتری عالی
  • فضای ذخیره ساز یا هارد

laptopاگر ساکن تهران هستید، در صورت تمایل میتوانید خرید خود را به صورت حضوری از مجموعه فروشگاه های فیزیکی بهروز انجام دهید. چرا برای خرید لپ تاپ استوک، به بهروز استوک اعتماد کنیم؟ یکی از مهم ترین مسائل در خرید لپ تاپ استوک، سلامت داخلی قطعات آن است. اما برای آسودگی خیال مشتریان عزیز، فروشگاه به روز استوک یک هفته گارانتی تعویض به صورت کتبی و یکسال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه میکند. آیا لپ تاپ استوک گارانتی دارد؟ همچنین لپ تاپ استوک و تمامی کالاهای استوک شامل یک سال خدمات پس از فروش میباشند که در صورت ایجاد مشکل دستمزدی بابت تعمیر لپتاپ گرفته نمیشود و تنها هزینهی قطعه از مشتری دریافت میگردد. لذا مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید لپ تاپ استوک و دیگر کالاهای استوک اقدام فرمایند. آیا امکان خرید حضوری لپ تاپ استوک وجود دارد؟ بله شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فیزیکی بهروز استوک خرید کالای استوک و اللخصوص لپ تاپ استوک را به صورت حضوری انجام دهید.

های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است.

laptopبنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. در بازارهای اروپا و آمریکا، عبارت لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی اختصاص داده میشود که به هر دلیلی فروش نرفته اند و در انبار فروشگاه های بزرگ باقی مانده اند. بنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش میرسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. A به فروش میرسند. در نتیجه برخلاف تعریفی که برای استوک در کشور ما وجود دارد. مورد استفاده قرار نگرفته و کاملا نو است. فقط در انبار باقی مانده است. فصل فروش آن گذشته و محصول نسبتا قدیمی شده است. در نتیجه به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می رسد. فقط در صورتی می توان گفت لپ تاپ دست دوم است که در ادارات و سازمان ها استفاده شده و بعد از چند سال پایین تر از قیمت اولیه به عنوان لپ تاپ استوک به فروش رسیده است.

laptopیکی از سادهترین و البته اقتصادیترین لپ تاپ هایی که میتواند از برند ایسوس تهیه و خریداری کنید، لپ تاپ ایسوس Core i3 است. این لپ تاپ ها معمولا از نظر سخت افزاری ساده هستند اما جوابگوی نیاز کاربران برای انجام فعالیتهایی مانند حسابداری، روزمره، ترید، جستجو در اینترنت و… میباشند. اگر در دستهی افرادی هستید که بودجهی محدودی برای خرید لپ تاپ دارید و قصد انجام کار سنگین و تخصصی را ندارید قطعا میتوانید لپ تاپ مورد نظرتان را در این دسته بندی پیدا کنید. لپ تاپ ایسوس Core i5 دستهای دیگر از لپ تاپ های ایسوس است که در بین افراد محبوبیت بالایی دارد. این لپ تاپ ها عموما در بین لپ تاپ میان رده ایسوس قرار میگیرند و میتوانید برای انجام بازی، کارهای گرافیکی، طراحی و… از آن استفاده کنید. یکی از محبوبترین لپ تاپهایی که میتوانید خریداری کنید، لپ تاپ ایسوس Core i7 است. این لپ تاپ ها در حال حاضر جزو لپ تاپ های قدرتمند بازار محسوب میشوند و شما توانایی این را دارید تا به کمک این لپ تاپ ها بتواند هر آنچه که در ذهن دارید را اجرایی کنید.

laptopمقاله راهنمای خرید لپ تاپ به شما در انتخاب بهترین لپ تاپ کمک میکند. امروزه با متنوع شدن مدل لپ تاپهای موجود در بازار، انتخاب و خرید مناسبتترین لپ تاپ برای خریداران به یک چالش تبدیل شده است. یک راهنمای جامع خرید لپ تاپبه شما کمک میکند تا با ویژگی ها و مشخصات بهترین لپ تاپ آشنا شوید و در هنگام خرید بدون ترید مناسب ترین لپ تاپ را انتخاب کنید. هدف ما در این مقاله راهنمایی جهت خرید لپ تاپ و انتقال دانش و اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین لپ تاپ به شما میباشد. لیست قیمت انواع لپ تاپ را می توانید بروز مشاهده کنید. کدام مارک لپ تاپ بهتر است؟ معمولا برای خریداران، برند لپ تاپ اهمیت زیادی دارد. اگر خریدار بخواهد از یک شخص آگاه مشورت بگیرد اولین سوالی که میپرسد این است که کدام مارک لپ تاپ بهتر است؟ لپ تاپ چه برندی را بخرم؟ اما واقعیت این است که استفاده از کلمه “بهتر” برای مقایسه کیفیت برندهای معتبر درست نیست.

برای داشتن لپ تاپ عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

laptopبرند تایوانی ایسوس را باید یکی از محبوبترین برندهای لپتاپ در کشورمان دانست. علاوه بر کیفیت بالا، قیمت لپ تاپ ایسوس در کنار تنوع بالای محصول نیز باعث شده است تا لپ تاپ های ایسوس به یکی از انتخابهای اصلی خرید لپ تاپ تبدیل شوند. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس داشته باشید طیف وسیعی از مدلها، از دانشجویی تا گیمینگ با تنوع بالا و سازگار با بودجههای مختلف پیش روی شما قرار میگیرد. مقایسهی قیمت لپ تاپ Asus با سایر برندها قیمت گذاری منطقی لپ تاپ Asus را برایتان نمایان خواهد کرد. بنابراین، بسیار محتمل است که در بین گزینههای موجود سراغ خرید لپ تاپ ASUS بروید.ایسوس را میتوان از فعالترین برندها در بازار کامپیوتر ایران دانست. لیست قیمت طویل لپ تاپ های ایسوس در ایران انتخابهای زیادی را پیش روی کاربران میگذارد. در بخش محصولات زومیت لیست قیمت لپ تاپ ایسوس و سایر برندها از فروشگاههای مختلف در کنار یکدیگر آورده شده است.بسیاری از افراد هنگام خرید لپ تاپ ایسوس تنها به قیمت لپ تاپ Asus توجه میکنند.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ دانشجویی کاربرد فوق العاده ای دارند. در حال حاضر محبوب ترین لپ تاپهای موجود در بازار و جدیدترین نسل با پردازنده Core i5، لپ تاپ های نسل دوازه هستند. این لپ تاپ ها تا به حال توانستهاند تا امتیاز بینظیرترین عملکرد را کسب کنند و همچنان در بین کاربران محبوب ترین سری هستند. اگر خرید لپ تاپ Core i5 هزینه زیادی برای شما دارد، میتوانید دسته بندی لپ تاپ Core i3 را مشاهده کنید. دسته بندی لپ تاپ Core i3 در گروه لپ تاپهای اقتصادی قرار میگیرد. انواع لپ تاپ اقتصادی به شما اجازه میدهد تا با کمترین هزینه بتوانید پروژههای دانشجویی و دانش آموزی خود را انجام داده و در جلسات آنلاین شرکت کنید. البته که یک لپ تاپ Core i3 به شما اجازه میدهد برای ویرایش سبک عکس و فیلم نرم افزارهای تخصصی ادوبی را اجرا کرده و کار خود را انجام دهید. اگر یکی از انواع لپ تاپ Core i5 قدرت کافی برای پاسخگویی به شما را نداشته باشد، لپ تاپ Core i7 یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. لپ تاپ Core i7 قدرت پردازش بسیار بالاتری به همراه دارد، از این نوع لپ تاپ میتوانید برای پروژههای متوسط و اجرای روان نرم افزارهای تولید و ویرایش محتوا استفاده کنید.

آخرین مطالب