سفارش کتاب صوتی از اینترنت به چه صورت است؟

کتابهای صوتی که بصورت آنلاین و درخواستی موجود هستند دانلود کتاب صوتی بهترین راه برای ادامه یادگیری است که وقت

توسط DASTESALAMATT در 17 فروردین 1400
کتابهای صوتی که بصورت آنلاین و درخواستی موجود هستند دانلود کتاب صوتی بهترین راه برای ادامه یادگیری است که وقت و تمایلی به نشستن و مطالعه ندارید.   من طی هشت سال گذشته بیش از 350 کتاب وبسایت digitalbook را شخصاً کتاب شنیداری گوش داده ام و به طور متوسط ​​هر 9 روز یک کتاب را شنیده ام. من در واقع "خواندنی ترین" شخصی هستم که می شناسم (به غیر از همسرم که به آنها نیز گوش می دهد). 🙂   شنیدنی - بزرگترین مجموعه کتابهای صوتی جهان شنیدنی - بزرگترین مجموعه کتابهای صوتی جهان من وقتی کتاب گوش می دهم:   لباس شستن نظافت آشپزخانه در حال دویدن رانندگی گلف زدن باغبانی «خوش خوان ترین» شخصی باشید که می شناسید کتاب شنیداری و با ثبت نام در یک سرویس کتاب صوتی ، بهره وری یادگیری خود را افزایش دهید. من از Audible و Audiobooks.com استفاده می کنم .   خدمات کتاب صوتی عالی   Audiobooks.com - قیمت های عالی و برنامه ای دارای رتبه عالی ، به علاوه دو کتاب صوتی رایگان. Audible.com ، یک شرکت آمازون - بزرگترین مجموعه کتاب شنیداری از کتابهای صوتی و محصولات اصلی Audible ، شامل یک نسخه آزمایشی کتاب رایگان است. SCRIBD - با پرداخت هزینه 9.99 دلار ، به کل کتابخانه های صوتی دسترسی پیدا می کنید ، اما مصرف محدود است دانش را به سرعت با Blinkist مصرف کنید   اکنون ، اگر می خواهید یادگیری خود را فوق العاده شارژ کنید سایت librivox ، می توانید برای یک سرویس به نام Blinkist ثبت نام کنید. من هر ساله عضو Blinkist هستم زیرا به من اجازه می دهد در مدت زمان 15 دقیقه یک کتاب را به صورت خلاصه بخوانم یا به آنها کتاب شنیداری گوش دهم. نه تنها این ، بلکه به بیش از 3000 کتاب خلاصه دسترسی نامحدود دارید.   صرفه جویی در وقت - خلاصه کتاب صوتی را در 15 دقیقه گوش دهید صرفه جویی در وقت - خلاصه کتاب صوتی را در 15 دقیقه گوش دهید خدمات خلاصه کتاب فقط با کتابهای غیر داستانی مانند خودسازی ، زندگی نامه یا مفاهیم به خوبی کار می کنند. یک داستان هیجان انگیز داستانی را نمی توان کتاب شنیداری خلاصه کرد زیرا تمام موضوع داستان است ، نه ایده.   Blinkist را بصورت رایگان امتحان کنید و هر روز یک کتاب Blinkist رایگان تحویل شما می شود.   به نظر شما کتابهای صوتی چه مزایا و معایبی دارند؟   با گوش دادن به کتاب های آموزشی غیر داستانی یا کتاب های خودسازی می توانید به یک ماشین یادگیری مداوم تبدیل شوید. شما حتی می توانید یک کتاب شنیداری تجربه شگفت انگیز از یک داستان را با یک تریلر جنایی یا یک رمان داشته باشید.   گاهی اوقات ممکن است به یک راوی بد برخورد سایت loyalbooks کنید و برای من ، این کتاب را خراب می کند. خوشبختانه خدماتی مانند Audible به شما امکان می دهد قبل از خرید 5 دقیقه از کتاب را به عنوان پیش نمایش گوش دهید.   ماهانه چند کتاب صوتی گوش می دهید؟   من هر ماه 4 کتاب گوش می دهم و طی هشت سال کتاب شنیداری گذشته ، بیش از 350 کتاب صوتی هضم کرده ام.   ارائه دهنده خدمات کتاب صوتی شما کیست؟   من از Audible و Audiobook.com استفاده می کنم زیرا آنها بهترین انتخاب را دارند. من همچنین از Blinkist برای کتاب های خلاصه ای استفاده می کنم کتاب شنیداری که می توانم در مدت 15 دقیقه هضم کنم. آنها همچنین 15 دقیقه خلاصه کتبی از کتابها دارند.  
  1. می توانم با چشمان بسته بخوانم
Kalina Stoyanova - کالینا یک متخصص روابط عمومی و ارتباط دیجیتال برای کلاس گفتار من است   تجربه شما (مثبت یا منفی) از گوش دادن به کتابهای صوتی چیست؟   من جوان هستم و اخیراً گوش دادن به کتاب های صوتی را شروع کرده ام و تاکنون آن را دوست دارم.   به نظر شما کتابهای صوتی چه مزایا و معایبی دارند؟   بزرگترین مزیت من این است که می توانم چشم بسته کتاب شنیداری "بخوانم". وقتی یک روز طولانی در دفتر کار داشتم ، می خواهم عینک را بردارم و بگذارم چشمانم استراحت کنند. با کتابهای صوتی می توانم روی مبل دراز بکشم یا در خانه کارهایی انجام دهم که نیاز به توجه زیادی ندارند. من می توانم خیلی بیشتر "بخوانم". من ساعتها صرفه جویی می کنم کتاب شنیداری زیرا هنگام انجام کارهای دیگر به کتابهای صوتی گوش می دهم. حافظه خود را بهبود بخشیدم. وقتی به شخصی که داستان را برای من تعریف می کند گوش می دهم ، اکنون می توانم چیزها را خیلی راحت تر به یاد بیاورم. من انگلیسی ام را بهبود بخشیدم کتاب شنیداری گوش دادن به کتابهای صوتی به زبان انگلیسی در گفتار و تلفظ به من کمک می کند. ماهانه چند کتاب صوتی گوش می دهید؟   من هر ماه 3-4 کتاب می خواندم. اکنون هر ماه 8-10 کتاب گوش می دهم.   ارائه دهنده خدمات کتاب صوتی شما کیست؟   من از کتاب های Storytel خوشحال شده ام.  
  1. کتاب های صوتی سرگرمی عالی هستند
Kristine Thorndyke - معلم و بنیانگذار Test Prep Nerds   تجربه شما (مثبت یا منفی) از گوش دادن به کتابهای صوتی چیست؟   من در هنگام رانندگی در مسیرهای کتاب شنیداری طولانی که از قبل با آنها آشنا هستم و پیاده روی های طولانی و تفریحی ، کتابهای صوتی را به عنوان گزینه تفریحی بسیار خوبی پیدا کرده ام. با این اوصاف ، جفت کردن کتاب صوتی با فعالیتهایی که ممکن است کمی تحریک ذهنی بیشتری داشته کتاب شنیداری باشند ، برای من بسیار دشوار است ، زیرا نمی توانم به اندازه کافی روی کتاب کتاب شنیداری تمرکز کنم تا بتوانم با جزئیات همراه شوم. گوش دادن به پادکست ها و گوش دادن به کتاب های صوتی نیز فعالیت های کاملاً متفاوتی هستند زیرا پادکست سایت audiobooks ها کوتاه تر ، بیشتر از حد مورد نظر هستند و به فکر عمیق زیادی ندارند.   به نظر شما کتابهای صوتی چه مزایا و معایبی دارند؟   مزایای گوش دادن به کتاب های صوتی بیش از مطالعه کتاب این است که می توانید این کار را در طول فعالیت های طولانی و یکنواخت مانند رانندگی ، پیاده روی و دوچرخه سواری کتاب شنیداری انجام دهید ، به ذکر کتاب شنیداری چند مورد. در طول این فعالیتها نمی توان از مطالعه کتاب لذت برد. اشکال در گوش دادن به کتاب های صوتی این است که درک اینکه وقتی توجه نمی کنید کتاب شنیداری یا نیمه گوش می کنید سخت تر است. به عنوان مثال ، هنگام خواندن یک کتاب معمولی ، می توانید به سرعت خود را در منطقه بندی داستان قرار دهید و به چند سایت audible صفحه برگردید. با این حال ، در طول یک کتاب صوتی ، این کمی موذیانه تر است ، زیرا فکر می کنید بیشتر از آنچه واقعاً هستید توجه می کنید و پیگیری هنگام فاصله گرفتن از آن دشوار است.   ماهانه چند کتاب صوتی گوش می دهید؟   من هر ماه حدود یک کتاب صوتی گوش می دهم.   ارائه دهنده خدمات کتاب صوتی شما کیست؟   من هر زمان که محصولات ویژه یا معامله ای داشته باشند از Audible استفاده می کنم . در حال حاضر ، من از آنها برای تبلیغ 3 ماهه خود در هر ماه استفاده می کنم. من همچنین از کتاب شنیداری برنامه Libby استفاده می کنم که شما را به کتابخانه محلی شما کتاب شنیداری متصل می کند. اشکال در استفاده از این به عنوان منبع اصلی شما برای کتابهای صوتی رایگان این است که برای هر کتاب پرطرفدار محبوب لیست انتظار طولانی وجود دارد (من تا 6 ماه تجربه کرده ام).  
  1. کتابهای صوتی بهتر از کتابهای چاپی هستند
تیلور گودریچ متخصص ارتباطات و رسانه برای American Trails است ، یک سازمان حمایت از مسیرهای ملی ، و در دالاس ، تگزاس مستقر است.   تجربه شما (مثبت یا منفی) از گوش دادن به کتابهای صوتی چیست؟   من یک تجربه بسیار مثبت در گوش دادن به کتابهای صوتی دارم. من از خانه کار می کنم و غالباً اگر کاری را انجام دهم که به تمرکز زیادی احتیاج نداشته باشد کتاب شنیداری ، می توانم یک کتاب صوتی قرار دهم ، که به من اجازه می دهد خیلی بیشتر از آنچه می توانم بخوانم "بخوانم". به عنوان کسی که همیشه یک خواننده مشتاق بوده اما وقت آزاد زیادی برای خواندن کتاب های سنتی ندارد کتاب شنیداری ، کتاب های صوتی برای من نجات یک زندگی در جهت هماهنگی با مطالعه بوده است.   به نظر شما کتابهای صوتی چه مزایا و معایبی دارند؟   مدت ها بود که من از کتاب های صوتی استفاده نمی کردم کتاب شنیداری زیرا فکر می کنم مثل بسیاری از افراد فقط به ذهنم خطور نمی کرد که این می تواند همان تجربه خواندن یک کتاب فیزیکی کتاب شنیداری باشد. با این حال ، وقتی تصمیم گرفتم آنها را امتحان کنم ، از بسیاری جهات فهمیدم که حتی بهتر است زیرا اغلب صدای نویسنده را می شنوید و حتی معنی بیشتری از آن صدا از هر قسمت کتاب شنیداری می فهمید. اگر یک خواننده کتاب صوتی حرفه ای به جای نویسنده مشغول خواندن است ، این تجربه ای است که تقریباً احساس می کنید انگار در حال خواندن همراه فرد دیگری هستید که در حال خواندن است. من تعجب کردم که چقدر کتاب صوتی را دوست دارم.   ماهانه چند کتاب صوتی گوش می دهید؟   من به طور کلی ماهیانه 3 تا 6 کتاب صوتی گوش می دهم.   ارائه دهنده خدمات کتاب صوتی شما کیست؟   قابل شنیدن ، من خرید اعتبار و، بنابراین، می کتاب های صوتی بسیار بیشتر مقرون به صرفه تر از در روش های سنتی خرید. با این حال ، من همچنین استفاده از کتاب شنیداری منابع کتابخانه برای گوش دادن به کتابهای صوتی رایگان را بسیار تشویق می کنم.  
  1. هر آنچه دل شما می خواهد گوش دهید
Dillan Thompson - مدیر بازاریابی و خریدهای خریداران EZHome و خرید آسان خانه ها.   تجربه شما (مثبت یا منفی) از گوش دادن به کتابهای صوتی چیست؟   من طی دو سال گذشته به طور پیوسته به کتاب های صوتی گوش می دادم. کتابخانه صوتی من متشکل از بیش از 100 کتاب است ، از کتاب شنیداری جمله مجموعه ای از کتابهای تجاری ، بازاریابی و غیر داستانی برای لذت بردن ، که نزدیک به 90٪ آنها گوش داده شده است. کتاب شنیداری من به دلیل کمبود وقت و نظم هرگز خواننده مشتاق نبودم. وقتی سرویس کتاب صوتی خوبی را کشف کردم ، به من کمک کرد محتوایی را که فکر می کردم خسته کننده است یا نمی خواهم برای آن وقت بگذارم ، هضم کنم. نکته مورد علاقه من در مورد کتاب های صوتی راویان هستند. یک کتاب با راوی خوب می تواند یک موضوع خسته کننده را جذاب کند.   به نظر شما کتابهای صوتی چه مزایا و معایبی دارند؟   بزرگترین مزیت کتابهای صوتی سهولت استفاده است. شما می توانید در حالی که کارهای بی فکر / تکراری در خانه یا محل کار را انجام می دهید به آنچه قلب شما می خواهد گوش دهید. چرا در حالی که می توانید به یک محتوای عالی مشغول شوید ، کتاب شنیداری بی فکر ظرف ها را می خورند؟   بزرگترین اشکال در کتابهای صوتی این کتاب شنیداری است که کتابی که می خواهید به آن گوش دهید ، راوی بدی دارد. اگر راوی بدی وجود دارد ، بهتر است نسخه چاپی آن را بخرید و آن را بخوانید. در غیر این صورت ، شما را در عرض چند دقیقه می خوابانند.   ماهانه چند کتاب صوتی گوش می دهید؟   تقریباً به سه عنوان جدید گوش می دهم و کتاب شنیداری ماهانه به یک تا دو عنوان در Audible گوش می دهم .   ارائه دهنده خدمات کتاب صوتی شما کیست؟   من از قابل شنیدن استفاده می کنم  
آخرین مطالب