شبیه سازی های بازی clash of clans

اما این یک بازی عالی برای دیدن در ایکس باکس وان خواهد بود، ببینید چه چیزی می تواند به آن تبدیل شود. اگر می خوا

توسط DASTESALAMATT در 11 آبان 1401

اما این یک بازی عالی برای دیدن در ایکس باکس وان خواهد بود، ببینید چه چیزی می تواند به آن تبدیل شود. اگر می خواهید از این بازی در ویندوز 10 لذت ببرید، می توانید به راحتی این بازی را از مایکروسافت پلی استور دریافت کنید. ابتدا تالار شهر خود را بسازید، سپس تولید اکسیر خود را راه اندازی کنید تا بتوانید فوراً شروع به ذخیره منابع کنید. با انجام مراحل زیر می توانید بازی را به راحتی در دستگاه خود نصب کنید. در مقاله امروز به هدف بازیکن در داستان این بازی و تمام جنبه هایی که برای بازیکنان این بازی است می پردازیم. او توضیح می دهد که ارتقاء برخی از جنبه های یک پایگاه، اما نه بقیه، بسیار مهم خواهد بود. پس از نصب شبیه ساز شما قادر خواهید بود این بازی را به هر شکل ممکن در پنجره بازی کرده و از آن لذت ببرید.

هفت تغییر کوچک که ممکن است تاثیر زیادی در کلش اف کلنز شما داشته باشد

این بازی همچنین به شما امکان دسترسی به شخصیت های دیگر را می دهد، پس حتما از منابع خود برای آگاهی از اهمیت هر شخصیت استفاده کنید. این حتی می‌تواند به بازیکنان انگیزه دهد که نه تنها از آنها استفاده کنند، بلکه زمانی که شخصی روی انبوهی از سنگ‌های قیمتی نشسته است، حمله کنند. همچنین، اکنون تقریباً غیرممکن بود که به طور ارگانیک منابع کافی برای ارتقاء یک ساختمان را جمع آوری کنم، زیرا در این بین، شخصی به پایگاه من حمله می کند و بیشتر آنها را می دزدد. از این رو تنها گزینه ارتقاء موجود خرید سنگهای قیمتی است. برای باز کردن قفل Hero Pets، باید خانه حیوان خانگی را از فروشگاه خریداری کنید.

چگونه به چیزی کلش اف کلنز خود را ارتقا دهیم

شما باید بهترین شبیه ساز Clash of Clans LDPlayer را بر روی کامپیوتر خود دانلود و استفاده کنید. به دلایل لوهنتو، مردم چندین سال است که محصولاتی را با بهترین گزینه های استفاده انتخاب می کنند. لوهنتو "ما تابلوهای امتیازاتی داریم، ما آن نوع برتری را داریم که مردم فکر می کنند "اوه من می خواهم آنجا باشم، بنابراین باید این را ارتقا دهم." پیشرفت، من فکر می کنم، بصری تر است." و برای آن دسته از بازیکنانی که علاقه چندانی به حمله به یکدیگر ندارند، کافی است که آنها را در کنار هم سرگرم کنند.

برای پشتیبانی بیشتر از بازیکنان جدید در کلش اف کلنز، سوپرسل نوع جدیدی از پاس را درست مانند پاس نقره و طلا معرفی کرد. از جمله بازی هایی که Tencent با خرید سوپرسل به دست خواهد آورد، کلش آف کلنز، هی دی، کلش رویال و بوم بیچ هستند. آیا شرکت های بازی سازی باید از فتح چینی ها استقبال کنند یا از آن بترسند؟ به r/CLASHOFCLANSRECRUIT خوش آمدید! لطفاً قبل از ارسال پست اینجا را بخوانید تا در مورد عناوین، ربات صبر، ارسال فقط یک بار در هفته و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید! این کار آسانی نیست و رسیدن به آن به زمان زیادی نیاز دارد. با این تعداد زیادی از نیروها و جادوها، می توانید استراتژی های حمله زیادی برای شکست دادن پایگاه های دشمن خود داشته باشید. اکنون می توان طرح بندی ها را از طریق پیوندها به اشتراک گذاشت. در این به‌روزرسانی، اکنون می‌توانید هر Super Troopی را که به آن دسترسی دارید اهدا کنید، حتی اگر Super Troop را فعال نکرده باشید.

به مشتریان بالقوه خود گوش دهید. آنها قصد دارند همه چیز را درباره کلش آف کلنز به شما اطلاع دهند

چگونه می توانم CoC را در رایانه شخصی خود بدون شبیه ساز بازی کنم؟ بازیکنان از راه‌های مختلف بازار کلش آف کلنز مانند فروش حساب‌های CoC خود درآمد کسب می‌کنند. فلچر مولز، انیماتور و انیماتور در حال ظهور در پشت صحنه های تبلیغاتی انیمیشن بسیار محبوب کلش آف کلنز، برای کارگردانی این فیلم قرارداد امضا کرده است. دو سرباز جدید امروز به صفوف خواهند پیوست. تازه وارد کلش رویال، ماینر! Brawl Stars و Clash Royale جایگزین هایی برای کلش آف کلنز هستند که همگی توسط سوپرسل با گرافیک کارتونی متحرک ساخته شده اند و تیراندازی در هر گیم پلی بازی دخیل است.

Invisible Spell، Super Wizard، Ice Hound، و log launcher آخرین ماشین های جادویی و محاصره اضافه شده در کلش اف کلنز رسمی هستند. چرخ دستی‌های محاصره‌شده نابود شده از هلال اسپل مصون هستند. در مورد توپخانه عقاب، تا زمانی که 150 محل اسکان سربازان مستقر نشده باشند، فعال نمی شود. هیروها 25 فضا هستند و هر فضای اسپل 5 فضا برای نیروها به حساب می‌آید (دارک اسپل‌ها یک فضای طلسم را اشغال می‌کنند و همه اسپل‌های مبتنی بر اکسیر دو فاصله اسپل دارند به جز فریز اسپل (که فقط به یک اسپل نیاز دارد) و طلسم کلون ( که به سه مورد نیاز دارد. دارای جواهرات نامحدودی است که می توانید از آنها برای به حداکثر رساندن دفاع، ساختمان ها و قهرمانان خود استفاده کنید. شما می توانید نیروهای خود را به اندازه دلخواه افزایش دهید. منابع ارزشمندی را در بازی جمع کنید تا قدرت را افزایش دهید که همان طلا و اکسیر است. برای سرعت بخشیدن به تولید معادن طلا، کلکسیونرهای اکسیر و دریل های اکسیر تیره.

منبع: https://cutt.ly/5Ny4T33

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن