مقایسه کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال با کولر گازی اجنرال ۳۰۰۰۰

مقایسه کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال با کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ بیشتر از این‌که برای تعیین کردن محصول ا

توسط DASTESALAMATT در 7 تیر 1401

مقایسه کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال با کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ بیشتر از این‌که برای تعیین کردن محصول ارزشمند‌تر کاربرد داشته باشد، باید با هدف آگاهی‌بخشی به مشتری و آموزش معیار‌های درست انتخاب و خریدِ صحیح‌تر این محصولات نوشته شود.

کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ از این جهت با کولر گازی اجنرال ۳۰۰۰۰ قابل مقایسه است که این دو در بین دیگر تولیدات این کارخانه ژاپنی به واسطه ظرفیت نزدیک به هم، بیشترین تشابه ویژگی‌ها را دارند و با تفاوت‌های جزئی که مهم‌ترین آن مصرف انرژی این سیستم‌های تهویه مطبوع است، از هم تفکیک می‌شوند.

این مدل‌ها به‌نوعی باهم هم‌رده محسوب می‌شوند و معیار انتخاب هر کدام از آن‌ها، اول ابعاد و متراژِ محیط کاربری و بعد ملاک‌های دیگر ازجمله در نظر گرفتن متوسط دمای ناحیه و قیمت و سایر موارد است.

فروشگاه اختصاصی کولر گازی دماتک همیشه به خریداران این کالا توصیه می‌کند ارزش خرید‌هایشان را با توجه به مناسب بودن کالا با نیاز‌هایشان محاسبه کنند، نه مقدار هزینه‌ای که برای آن صرف کرده‌اند.

انواع کولر گازی اجنرال o'general air conditioner را مشاهده کنید.

 

خرید مقایسه‌ای کولر گازی اجنرال چه کاربردی دارد؟

بیشتر مصرف‌کنندگان به مقایسه محصولات قبل از خرید خیلی اهمیت می‌دهند، اما دراین‌بین گاهی از هدف اصلی خودشان دور شده و دچار سوء‌تفاهم می‌شوند. افراد از خرید هر کالایی مثل کولرگازی اجنرال در ظرفیت‌های ۲۴۰۰۰ یا ۳۰۰۰۰، هدف مشخصی دارند و مقایسه‌ها را در درجه اول برای اطمینان پیدا کردن از خرید مناسب انجام می‌دهند و بعد به موارد حاشیه‌ای دقت می‌کنند.

پیش‌شرط هر خرید خوب بررسی محصول مناسب است، اما بررسی سایر محصولات هم می‌تواند به آشنایی بیشتر با محصول مورد نظر یا حتی انتخاب محصولی مناسب‌تر منجر شود.

هنگام مقایسه محصولات با هم مشخص کردن هدف اصلی خرید و منحرف نشدن از آن خیلی مهم است. همیشه مهم‌ترین هدف افراد از خرید، برطرف کردن یک نیاز به‌خصوص است، اما این هدف در خیلی از مواقع گم یا کم‌رنگ می‌شود. مقایسه محصولات با هم برای کمک کردن به خریداران نوشته می‌شود، اما خریداران گاهی با در نظر نگرفتن نیاز‌ها و تفکیک نکردن کاربرد هر محصولی، دچار خطای ارزش‌گذاری می‌شوند. پس سوای کیفیت یک مقایسه، تعهد خریداران به حد نیاز‌ها، امکانات و حتی بودجه‌شان هم مهم است.

ملاک‌هایی که موقع خرید کولر گازی باید به آن توجه شود، شامل دو دسته ملاک‌های کاربری و ملاک‌های فنی می‌شود. این دو گاهی آن‌قدر به هم نزدیک می‌شوند که می‌توان ادامه یکدیگر قلمدادشان کرد. یک منبع خوب اطلاعاتی که در این زمینه می‌تواند برای مشتریان خریدی مطمئن‌تر را رقم بزند، وب‌سایت‌ها هستند. برای همین فروشگاه اینترنتی دماتک تا حد توان سعی می‌کند تمامی مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف یک نشان را در کنار هم عرضه کند تا مشتری امکان مقایسه کالا‌ها و بهترین انتخاب را برای خودش فراهم ببیند.

 

مقایسه کاربری کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ با کولر گازی اجنرال ۳۰۰۰۰

منظور از کاربری و ملاک‌هایی که در کاربری یک کولر گازی تأثیر می‌گذارد، در نظر گرفتن شرایط عمومی و خاص موارد استفاده است.

۱- شرایط عمومی استفاده:

  • در شرایط عمومی، کولر گازی اجنرال در ظرفیت‌های ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ برای تهویه مکان‌های سرپوشیده خانگی، اداری و کارگاهی کوچک و متوسط مناسب است.
  • این مدل‌ها هر دو برای نصب بر روی دیوار‌ها طراحی شده‌اند و استفاده دیگری ندارند.
  • ظرفیت هر دو این سیستم‌های تهویه مطبوع، برای فضا‌های داخلی با متراژ بالاتر از اتاق‌ها، مثل سالن پذیرایی، اتاق انتظار و... مناسب است.
  • تمام محصولات کولر گازی اوجنرال ازجمله مدل‌های مورد مقایسه، کم‌مصرف هستند، پس برای مکان‌هایی که صرفه‌جویی در مصرف انرژی اهمیت زیادی دارد، مناسب هستند. گرید A+++ در هر کدام از کولر‌های گازی ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ اجنرال به‌خوبی نشان‌دهنده سطح صرفه‌جویی انرژی آن‌ها هم هست.
  • همچنین محصولات این برند به قدرت پرتاب و بازدهی بالا شهرت دارند، پس برای مناطق گرم و خشک بهترین انتخاب هستند.

۲- شرایط خاص استفاده:

  • کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال قادر است محیطی تا ابعاد ۷۰ متر مربع را پوشش دهد، درحالی‌که که کولر گازی ۳۰۰۰۰ می‌تواند این ابعاد را تا ۱۱۰ متر هم افزایش دهد.
  • این محصولات هم خنک‌کننده هستند و هم گرم‌کننده و با تهویه‌های تک منظوره تفاوت دارند.

 

مقایسه فنی کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ با کولر گازی اجنرال ۳۰۰۰۰

تفاوت‌های فنی:

  • BTU: مقایسه کولر‌های گازی به‌طورکلی، ربط زیادی به شناخت از ظرفیت یا BTU کولر‌ها دارد. BTU مخفف عبارت British Thermal Unit است و برای معیار رتبه‌بندی و درک ظرفیت تهویه دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این معیار به‌عنوان مقدار گرمای مورد نیاز برای گرم کردن یا خنک کردن یک پوند آب با درجه حرارتی که به‌طور طبیعی در سطح دریا دارد، تعریف می‌شود.
    این معیار نشان می‌دهد که هر دستگاه کولر گازی در مدت یک ساعت کار ثابت، چند BTU گرما را تولید یا حذف می‌کند. پس کولر گازی در عمل سرما تولید نمی‌کند، بلکه فقط از طریق تبخیر گاز‌های خنک‌کننده، گرمای هوا را از بین می‌برد. طبیعی است که کولرگازی ۲۴۰۰۰ ظرفیت کم‌تری برای این کار نسبت به کولر گازی ۳۰۰۰۰ دارد. استاندارد کلی برای منازل مسکونی در مناطق معتدل، به ازای هر متر مکعب، ۴۰۰ تا ۵۰۰ BTU است و این مقدار برای محیط‌های تجاری و صنعتی حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند؛ یعنی این مکان‌ها به دستگاه‌هایی با ظرفیت بالاتر نیاز دارند.
  • نرخ جریان هوا: قدرت پرتاب باد ویژگی مهمی است که محصولات اجنرال قدرت خوبی در این زمینه دارد. ظرفیت ۲۴۰۰۰ این نشان تا ۲۰ متر و بیشتر و ظرفیت ۳۰۰۰۰ تا ۳۰ متر و بیشتر قدرت پرتاب باد دارد.
  • سطح صدا: دستگاه‌های اجنرال جزء کم صداترین محصولات بازار هستند و به‌طور میانگین در تندترین حالت گردش پره‌ها و فعالیت کمپرسور، زیر ۵۰ دسی‌بل صدا تولید می‌کنند و توانایی این را دارند که در حالت خواب سطح صدا را به ۱۹ دسی‌بل هم کاهش دهند.
    طبیعتاً کولر گازی اجنرال ۳۰۰۰۰ (با حداکثر تولید ۴۹ دسی‌بل صدا) سطح صدای بالاتری از ظرفیت ۲۴۰۰۰ (با حداکثر تولید ۴۷ دسی‌بل صدا) همین نشان دارد.
  • ضریب توان: که در کولر گازی ۳۰۰۰۰، ۹۸ درصد و در کولر گازی ۲۴۰۰۰، ۹۷ درصد است.

شباهت‌های فنی:

  • مبرد: هر دو ظرفیت مورد مقایسه، از گاز خنک کننده ایمن A۴۱۰a استفاده می‌کنند.
  • کمپرسور اینورتر: قابلیت اینورتر یا خودکار این دستگاه‌ها باعث تنظیم خودکار دمای هوا، جلوگیری از مصرف بیهوده انرژی و دوام و عمر طولانی کمپرسور می‌شود.
  • فیلتر‌های تسویه هوا: این ویژگی به کولرهای گازی اجنرال این امکان را می‌دهد که بو، گردو‌غبار، آلودگی میکروبی و باکتری‌های موجود در هوا را به طور کامل حذف کند.
  • جریان هوای چهار طرفه: هوا در هر دو ظرفیت مدنظر، در چهار طرف چپ، راست، بالا و پایین انتقال پیدا می‌کند.
  • نوع کمپرسور: در هر دو مورد از کمپرسور روتاری استفاده می‌شود.
  • منبع تغذیه: در هر دو مورد برق شهری است.

https://moonnews.ir/things-to-know-when-comparing-the-lg-12000-air-conditioner-with-the-12000-general-air-conditioner/

آخرین مطالب