پرفروش ترین کتاب آمازون

به گفته آمازون ، این وب سایت هر هفته لیستی خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی از آثار پرفروش خود را در بخش های داستا

توسط DASTESALAMATT در 1 مهر 1399
به گفته آمازون ، این وب سایت هر هفته لیستی خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی از آثار پرفروش خود را در بخش های داستان ، غیر داستانی و کودکان و نوجوانان منتشر می کند. در این مقاله ، نگاهی به پرفروش ترین چاپ های این بخش در بخش تاریخ خواهیم انداخت.

کتابفروشی رمان انگلیسی

"گرد و غبار آمریکایی" از جنین کامینز در اولین هفته کتابفروشی رمان انگلیسی انتشار در رده نخست پرفروش ترین های آمازون قرار گرفت و پس از مدت ها دلیا اونز را از رده اول جدول حذف کرد. در یکی از جذاب ترین داستانهای این فصل ، لیدیا ، قهرمان کتاب ، زندگی عادی دارد ، مدیر یک کتابفروشی در مکزیک است ، با کتابفروشی رمان انگلیسی یک روزنامه نگار ازدواج کرده و یک پسر دارد. روزی مردی وارد یک کتابفروشی می شود و چندین کتاب می خرد. کتابفروشی رمان انگلیسی یک سوال ساده با عواقب فاجعه بار. این مرد در واقع مدیر یک گروه مواد مخدر است و لیدیا تصمیم می گیرد کتابی در مورد او بنویسد ، اما اتفاقات بدی خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی که در نتیجه این تصمیم رخ می دهد ، لیدیا و پسرش را به ایالات متحده می فرستد. "گرد و غبار آمریکایی" نیز در فهرست بهترین آثار مجله تایم در ژانویه قرار داشت.

خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر

"Where the Crabs Sing" ساخته خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر دلیا اونز در فروش آمازون در زمینه چاپ خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی، همچنین داستان ، چاپ و الکترونیک رتبه دوم را دارد. یک داستان هیجان انگیز در مورد روابط انسانی و عشق انسان و مبارزه فقط برای زندگی. زنی که سالها در جنگل به تنهایی خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر زندگی کرده است ناگهان به قتل متهم می شود و سرنوشت نامعلومی در انتظار اوست. ریز ویترسپون ، ستاره هالیوود ، با افزودن این کتاب به لیست کتاب های خود ، در محبوبیت داستان اوونس سهیم شد. این کتاب اخیراً توسط آرتمیس مسعودی خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر ترجمه شده و با همکاری انتشارات آموت ، فرهنگ فارسی خود را تغییر داده و وارد بازار کتاب ایران شده است.

خرید کتاب زبان اصلی مکانیک

"آخرین آرزو: معرفی جادوگر" ساخته آندره ساپکوفسکی سومین کتاب پر فروش آمازون است. اولین کتاب از دو مجموعه داستان کوتاه از یک نویسنده لهستانی ، که خرید کتاب زبان اصلی مکانیک داستان یک جادوگر را روایت می کند. این کتاب برای اولین بار در سال 1993 به زبان لهستانی منتشر شد و از نظر منتقدان یکی از  خرید کتاب زبان اصلی مکانیک بهترین آثار خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی فانتزی جهان است. خرید کتاب زبان اصلی مکانیک انتشارات جنگل نسخه انگلیسی این کتاب را منتشر کرده است. "بیمار خاموش" ساخته الکس مایکلیدز چهارمین پرفروش ترین آمازون است. بیمار آرام حدود یک سال خرید کتاب زبان اصلی مکانیک پیش منتشر شد و از آن زمان در لیست پرفروش ترین مجلات مختلف قرار دارد. تئو فیبر نگاهی به خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی ماجراهای یک هنرمند مشهور دارد خرید کتاب زبان اصلی مکانیک که پس از شلیک به همسرش ، ساکت است و دیگر حرف نمی زند.

خرید کتاب معماری زبان اصلی

"Star Giver" ساخته جوجو خرید کتاب معماری زبان اصلی مویز پنجمین کتاب پرفروش آمازون است. داستان پنج زن در "اهدا کننده ستاره ها" روایت می شود که به مهربانی لو لو کلارک ، شخصیت معروف "من پیش شما هستم" هستند. ناشر خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی این نویسنده انگلیسی پیش از این خرید کتاب معماری زبان اصلی گفته بود: "مویس برای نوشتن داستان" بخشنده ستاره ها "متولد شد. "داستانی که قدرت ادبیات را القا می کند ، خرید کتاب معماری زبان اصلی متحد می کند و برمی انگیزد." خود مویز درباره رمان جدیدش گفت: "راستش ، من هرگز اینقدر دوست نداشتم كه كتاب بنویسم." "موضوع کتاب منبع الهام خود من است و امیدوارم خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی مخاطبان من به اندازه من از خواندن آن لذت ببرند. لینک سایت
آخرین مطالب