آشنایی با جدیدترین تم تولد دخترانه

آشنایی با جدیدترین تم تولد دخترانه دنیای دختر بچه ها با پسرها بسیار متفاوت می باشد و دارای شخصیتی احساسی تر

توسط DASTESALAMATT در 12 آبان 1400

آشنایی با جدیدترین تم تولد دخترانه

دنیای دختر بچه ها با پسرها بسیار متفاوت می باشد و دارای شخصیتی احساسی تر و لطیف تر هستند که این موضوع در برگزاری مراسم جشن تولد برای دختر بچه ها نیز تاثیر گذار می باشد. تم و لباس تولد دخترانه یکی از مهمترین لوازم در برپایی جشن تولد آنها به شمار می رود و در انتخاب آنها باید حساسیت بیشتری به خرج داد. تم تولد دخترانه جوان و تم تولد دخترانه بزرگسال نیز با یکدیگر دارای تفاوت هایی می باشند و تم های تولد با توجه به رده های سنی و سلیقه انتخاب خواهند شد. نکته مهم دیگر در مراسم جشن تولد دخترها، لباس جشن تولد دخترانه می باشد که باید با تم مورد نظر همخوانی داشته باشد تا محیطی خاطره انگیز را برای آنها رقم بزند. از میان انواع تم های تولد دخترانه موجود در بازار می توان تم تولد سیندرلا، تم تولد پرنسس سوفیا، تم تولد السا، تم تولد دندونی، تم کفش پاشنه بلند و ... را نام برد. در ادامه قصد داریم شما را با تم تولد دخترانه السا و لوازم تولد السا آشنا کنیم.

 

برگزاری جشن تولد با تم السا در سرزمین تولد

هر دختر بچه ای که کارتون فروزن را دیده باشد، حتما با شخصیت کارتونی السا آشنایی دارد و عاشق این شخصیت می باشد. تم السا تولد نیز به واسطه همین محبوبیت به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین تم های تولد دخترانه محسوب می شود. رنگ های اصلی این تم از آبی روشن، بنفش و سفید تشکیل شده است و استفاده از این تم باعث ایجاد فضای جذاب و هیجان انگیز برای دخترها و شرکت کنندگان خواهد شد. اگر قصد برگزاری جشن تولد با تم السا را دارید، حتما وسایل تولد السا را نیز خریداری نمایید و با استفاده از تزئینات متناسب با این تم، مراسم جشن تولد به یاد ماندنی را برای عزیزانتان رقم بزنید. نکته مهم دیگر در جشن تولد دختر، لباس جشن تولد می باشد که سعی کنید از لباس متناسب با تم تولد استفاده کنید تا مراسم خود را باشکوه برگزار کرده باشید. اگر قصد خرید این تم و لوازم متناسب با آن را دارید، می توانید به مرکز فروش تم تولد السا مراجعه کنید و یا از طریق سایت های فروش لوازم تولد، اقدام به خرید اینترنتی وسایل تولد نمایید و درب منزل آن را تحویل بگیرید.    

 

لوازم مورد نیاز برای تولد با تم السا

تم تولد السا به یکی از محبوب ترین تم های تولد تبدیل شده است و استفاده از آن باعث جذابیت و زیبایی جشن شما خواهد شد. اگر قصد برپایی تولد با تم السا را دارید، حتما ملزومات این تم را نیز در نظر بگیرید تا محیطی خاطره انگیز را ایجاد کرده باشید. در ادامه برخی از وسایل مورد نیاز برای اجرای این تم را معرفی خواهیم کرد.

  • سفارش کارت دعوت با طرح و رنگ السا
  • سفارش کیک تولد با طرح السا
  • استفاده از ریسه های کاغذی با دانه های برفی
  • استفاده از برچسب هایی با تصویر السا برای ظروف غذا و میز تولد
  • استفاده از کاپ کیک و لیوان با تزیین السا
  • بهره گیری از رنگ های شاد برای تزیینات میز تولد و دیوار
  • استفاده از بادکنک های ساده و هلیومی با رنگ های مشابه با این تم
  • استفاده از بنر و پوستر با طرح شخصیت السا
  • و...

 

برای تهیه ست کامل تم های تولد السا، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه های فروش لوازم تولد مراجعه کنید یا از طریق سایت های فروش لوازم جشن تولد، اقدام به خرید اینترنتی لوازم جشن تولد نمایید.

آخرین مطالب