اقامت کانادا از طریق تحصیل در کانادا

برخی از افراد ممکن است مطالعه آسانترین راه برای مهاجرت به کانادا را پیدا کنند. تحصیل در کانادا در مقاطع تحصیلی

توسط DASTESALAMATT در 27 مرداد 1399
برخی از افراد ممکن است مطالعه آسانترین راه برای مهاجرت به کانادا را پیدا کنند. تحصیل در کانادا در مقاطع تحصیلی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است. شهریه در مدارس کانادا بصورت شبانه روزی است و هزینه آن از 15000 دلار تا 50،000 دلار در سال خواهد بود. مدارس بین المللی در کانادا شامل Badwell ، Pattinson ، کالج Barrymar و کالج Thomson River هستند. برای تحصیل مهاجرت به کانادا در مقطع لیسانس در کانادا ، شما نیاز به داشتن مدرک دیپلم 12 ساله با مدرک IELTS با حداقل نمره 6 و توانایی مالی دارید.

ایرانی مقیم کانادا

دانشجویانی که سطح زبان آنها مناسب نیست ، می توانند دوره های زبان را نیز در کالج های کانادا بگذرانند. تحصیلات کارشناسی در کانادا 3 تا 4 سال طول می کشد. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا همچنین به مدرک مهاجرت به کانادا لیسانس ، مدرک آیلتس بالاتر از 6.5 با فاصله علمی کم و سن مناسب نیاز دارد. فارغ التحصیلان می توانند بعد از تحصیل در کانادا مشغول به کار شوند. تحصیل برای دکترا در کانادا به یک استاد راهنما مهاجرت به کانادا یا مدرس نیاز دارد. استادان راهنمایی برای دانشجویان دارای رزومه تحصیلی قوی ، نمرات بالای زبان ، مقالات آکادمیک بین المللی و سن مناسب با انگیزه کافی ، پذیرش دکترا را دریافت می کنند. دانشجویان در این سطح می توانند بخش بزرگی از هزینه های خود را از طریق مهاجرت به کانادا کار تحقیقاتی در دانشگاه تأمین کنند. افرادی که دارای رزومه علمی و پژوهشی قوی هستند ، می توانند بورسیه و صندوق نیز بورسیه تحصیلی در کانادا دریافت کنند. این بورسیه ها دولتی و دانشگاه است.

زندگی در کانادا تورنتو

کانادا یکی از برترین مراکز علمی و دانش مهاجرت به کانادا در جهان است که بیش از 130،000 تا 150،000 نفر هر سال تصمیم به تحصیل در دانشگاه های کانادا را می گیرند. سطح بالای دانشگاهی دانشگاه ها ، هزینه های مناسب و امکان اخذ اقامت دائم در کانادا ، ویزای دانشجویی را به یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است. ابتدا باید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس دانشگاه یا شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آژانس های مهاجرتی معتبر

برای درخواست پذیرش در دانشگاه کانادا ، بسته به مدرک دانشگاهی ، باید گواهی زبان انگلیسی TOEFL یا IELTS را به دانشگاه ارائه دهید. مهاجرت به کانادا دانشگاه پس از بررسی شرایط اولیه خود ، نامه پذیرش شما را با بیان شهریه خود برای شما صادر می کند. شهریه بسته به دانشگاه رشته و مدرک مورد نظر می تواند متفاوت باشد. حداقل هزینه تحصیل در کانادا حدود 15 تا 20 هزار دلار مهاجرت به کانادا در سال است. همچنین واجد شرایط سفر با ویزای دانشجویی کانادا خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر مهاجرت به کانادا در مورد تحصیل در کانادا ، با مشاورین مجرب در موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن