بررسی گلکسی نوت 8 سامسونگ

گلکسی نوت 8 هشتمین ستاره کهکشان فبلت سامسونگ است که بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ اینجا کلیک کنید یک بار دیگر کره

توسط DASTESALAMATT در 12 شهریور 1399
گلکسی نوت 8 هشتمین ستاره کهکشان فبلت سامسونگ است که بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ اینجا کلیک کنید یک بار دیگر کره ای ها را به فبلت های قدرتمند خود مشهور کرده است.

بررسی ویدیویی گلکسی نوت 8

مقالات مرتبط: جعبه گشایی Zomit از Samsung Galaxy Note 8 نگاهی دقیق به فیلم Zomit در Samsung Galaxy Note 8 بدون شک می توان آن را یکی از بهترین گوشی های سال 2016 ، ششمین نسل از سری Galaxy Note سامسونگ دانست که کره ای ها برای بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ هماهنگی بهتر این سری با خانواده Galaxy S ، آن را با نام Galaxy Note 7 راه اندازی کردند ؛ اما این فبلت کوتاه مدت بود؛ این به این دلیل است که فقط در عرض چند هفته مشکلاتی مانند آتش گرفتن باتری باعث آزار محصول شده است. این موضوع تا آنجا پیش رفت که در برخی کشورها (از جمله کشور ما) حمل گلکسی نوت 7 در هواپیماها و فرودگاه ها ممنوع شده است. تلاش های مداوم سامسونگ برای بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ یادآوری نمونه های اولیه گلکسی نوت 7 و رفع مشکلات باتری آنها بی نتیجه بود و آتش سوزی فبلت ها ادامه یافت. بنابراین کره ای ها در یک تصمیم بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ قابل پیش بینی تولید نوت 7 را متوقف کردند. در آن زمان بسیاری معتقد بودند که توقف تولید گلکسی نوت 7 پایان سری به یادماندنی و پرفروش گلکسی نوت است و سامسونگ دیگر محصولاتی از این خانواده را معرفی نمی کند.

دفترچه راهنمای فارسی سامسونگ گلکسی نوت 8

  سامسونگ گلکسی نوت 8 اکنون ، 12 ماه بعد ، به نظر می رسد سامسونگ از فاجعه سال 2016 گذشته است. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از بهترین گوشی های هوشمند بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ سال 2017 تاکنون هستند و فروش بسیار موفقی را تجربه می کنند و کره ای ها حدود دو هفته قبل از گلکسی نوت 8 از پرچمدار مورد انتظار خود رونمایی کردند ؛ فبلتی که گمانه زنی های اولیه مبنی بر پایان دادن به خانواده گلکسی نوت را رد کرد. اکنون که مدت کوتاهی از معرفی گلکسی نوت 8 می گذرد ، ما برای بررسی این فبلت زیبا با شما هستیم ؛ گلکسی نوت 8 توسط دفتر سامسونگ در ایران در دسترس زومیت قرار گرفته است. قبل از شروع روند بررسی گلکسی نوت 8 ، بهتر است بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ نگاهی به مشخصات فنی این فبلت بیندازیم و آن را با دو نسل قبلی خانواده نوت مقایسه کنیم. همچنین می توانید کمترین قیمت گوشی های سامسونگ را از فروشگاه های مختلف در قسمت محصولات زومیت مشاهده کنید.

بررسی نوت 8 شیائومی

  طراحی نوت 8 مانند پرچمداران سالهای اخیر سامسونگ به نظر می رسد یک قطعه فلزی و شیشه ای منحنی زیبا و جذاب است. در نگاه اول ، نوت 8 می تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند. اما این تعجب آور نیست ، از آنجا که کره ای ها در سال های بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ اخیر همیشه عملکرد بی نقصی در طراحی محصولات خود داشته اند ، شاید دور از ذهن نباشد که بگوییم در حال حاضر زیباترین پرچمداران گوشی های هوشمند توسط سامسونگ تولید می شوند. فرمولی که سامسونگ برای طراحی گلکسی S8 و S8 استفاده کرد بسیار کارآمد و موفق بود. بنابراین جای تعجب نیست که گلکسی نوت 8 تفاوت زیادی در طراحی و سخت افزار با سری جدید گلکسی اس ندارد. با وجود گوشه های منحنی صفحه و گوشه های مربع فریم فلزی گوشی ، نوت 8 تقریباً از همان ترکیب آلومینیوم و شیشه خمیده (Gorilla Glass 5) با نمایشگر بدون حاشیه شش ماه پیش بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ در گلکسی S8 و S8 استفاده کرده است. به علاوه ما با آن آشنا بودیم.

قیمت گلکسی نوت 8 در ایران

 
فریم آلومینیومی گوشی، پوششی براق و هم‌رنگ با بدنه‌ی گوشی دارد و به‌لطف لبه‌های خمیده‌ی پنل جلو و عقب، به‌گونه‌ای با آن‌ها بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ پیوند خورده است که گویی گوشی به‌صورت یکپارچه و از یک‌جنس ساخته شده است. درست‌ مانند گلکسی اس ۸، پوشش شیشه‌ای پنل جلو و پشت گوشی بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ از نوع گوریلا گلس ۵ است تا مقاومت گوشی در برابر ضربات و اجسام تیز تا حدودی تضمین‌شده باشد. این پنل‌ها از دو طرف انحنای ملایمی دارند تا بدین ترتیب علاوه‌بر ایجاد لذت مضاعف سوایپ از کناره‌های نمایشگر، استفاده از گوشی را نیز راحت‌تر کنند. گلکسی نوت ۸ با ابعاد ۸.۶×۷۴.۸×۱۶۲.۵ میلی‌متری خود، حدود ۹ میلی‌متر از بلندتر و ۰.۷ میلی‌متر عریض‌تر از نسل پیشین است؛ بااین‌حال، بررسی گلکسی نوت ۸ سامسونگ نمایشگری ۶.۳ اینچی را در بطن خود جای داده که نسبت به نمونه‌ی به‌کاررفته در نوت ۷، حدود ۰.۶ اینچ، قطر بیشتری دارد. نمایشگر Infinity Display گلکسی نوت ۸، به لطف حاشیه‌های باریک خود، نزدیک به ۸۳.۲ درصد از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.
آخرین مطالب