بهترین ردیاب های خودرو

اگر وسیله نقلیه تان را برای کار در یک پارکینگ بگذارید یا برای خرید می روید و ماشین تان را در خیابان پارک میکنی

توسط DASTESALAMATT در 5 آبان 1400

اگر وسیله نقلیه تان را برای کار در یک پارکینگ بگذارید یا برای خرید می روید و ماشین تان را در خیابان پارک میکنید ، انتظار دارید که در زمان بازگشت وسیله نقلیه تان سرجای خودش باشد ، با این حال روزانه هزاران وسیله نقلیه در ایران به سرقت می رود. حتی در کشورهای بزرگی نظیر آمریکا و اروپا نیز چنین اتفاقاتی چندان دور از ذهن نیست پس در همه دنیا چنین اتفاقاتی قابل پیش بینی است.

اکثرا افراد پس از دزدیدن وسیله نقلیه شان سراسیمه و با استرس زیاد در مکانی که وسیله شان سرقت شده است هاج و واج منتظر می مانند یا از طریق تلفن به پلیس گزارش می دهند. ردیاب آهنربایی

درک این نکته که ماشین شما مدت ها از بین رفته و امکان بازگشتش سخت تر می گردد بسیار وحشتناک و غم انگیز خواهد بود. یا ترس اینکه آیا اداره پلیس می تواند ماشین تان را ردیابی کند قبل از اینکه ماشین برای همیشه از بین برود باعث افزایش عدم اطمینان تان می شود. حتما باید خودروهای شما به ردیاب های جی پی اس مجهز باشند و در برابر سرقت ها محافظت شوند و در نظر بگیرید که یک ردیاب GPS  برای وسایل نقلیه تان می تواند بسیار مفید واقع شود. در این بخش ما به معرفی یکی از بهترین ردیاب های خودرو سری TC  را خدمتتان معرفی می نماییم و می توانید از فروشگاه اینترنتی ما آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

چرا برای اتومبیل ها ردیاب GPS خریداری می کنیم؟

شما با خیال راحت وارد یک مکان شوید یا از آنجا بازگردید. جی پس اس از چندین طریق به طو قابل توجهی محیط و زندگی مان را تغییر می دهد. دنیای ما مکان بسیار امن و راحت برای سفر کدن خواهد بود. علاوه بر استفاده از آن به عنوان وسیله ردیابی وسیله نقلیه ، همچنین به رانندگان در نقشه برداری و راهنمایی ها کمک می کند و به آنها کمک می کند تا با خیال راحت به مقصد مورد نظر برسند. ردیاب آهنربایی

اگر وسیله نقلیه تان به سرقت رفت ، آنها را ردیابی می کند. هنگام دزدی و سرقت ماشین ها ، ردیابی آنها قطعا دشوار است. برای جلوگیری از گرفتار شدن ، در اکثر اتومبیل ها پلاک خودرو تعویض یا برداشته می شود. یک ردیاب GPS می تواند محلی ماشین دزدیده شده قرار دارد را مشخص کند تا بتوانید اموال تان بازپس بگیرید.

حتی می توانید رانندگی اعضای خانواده تان را پیگیری نموده و اگر نوجوان شما فقط می خواهد رانندگی را یاد بگیرد یا والدین مسن شما می خواهند چنین کاری را خودش انجام دهد ، ردیاب جی پی اس در ماشین آنها می تواند راه حل عالی برای نظارت بر ایمنی آنها باشد. می توانید اطمینان حاصل کنید که همه اعضای خانواده در جایی که نباید باشند نیستند.

این وسیله و تجهیزات باعث کمتر شدن هزینه های سوخت و گم شدن در خیابان ها و مسیرها می شود. این نوع جی پس اس ها باعث می شود شما به راحتی در مناطق ناشناخته و کم آشنا به رانندگی بپردازید. وقتی از مقصد و مسیر رسیدن به آنجا اطمینان دارید ، بدون هیچ مشکلی رانندگی از نقطه A به نقطه B راحت تر است.

نه تنها می تواند شما را از رانندگی در مناطقی که نمی شناسید یا به طور بالقوه ناامن هستند ، منصرف کند ، بلکه می توانید در مصرف سوخت خودروی خود صرفه جویی کنید. بنابراین ، دستگاه GPS می تواند جهت رسیدن به محله ای امن و در عین حال به حداقل رساندن هزینه های سوخت ، مسیرهای عالی را فراهم کند. این ردیاب های GPS دارای دکمه های SOS هستند. با فعال شدن ، سرویس های اضطراری فعال می شوند ، بنابراین می توان به سرعت مکان آنها را ردیابی کرد.

 

ردیاب های خودرو

ردیاب های اتومبیل سری تی سی که به شما می گوید دقیقا خودروی شما کجاست و یا کجا بوده است. این نوع ردیاب ها با ویژگی تازه سازی خودکار در هر چند ثانیه به روز رسانی را داراست. مکان خودرو را بر روی نقشه با شما به اشتراک می گذارد. این نوع وسیله نشان می دهد که آیا خودرو شما در حال حرکت است یا در پارکینگ قرار دارد و مسیرهایی که برای رسیدن به آنجا طی شده است را نمایش می دهد.

 

این ردیاب GPS یک نقشه قابل استفاده را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نمای خیابان یا ماهواره را انتخاب کنید. کاربران می توانند برای بزرگنمایی آدرس ها و سایر اطلاعات رانندگی ، بزرگنمایی ، زوم یا کوچک نمایی کنند. با استفاده از این وسیله همیشه می توانید نگاه تان را به ماشین خود معطوف داشته باشید. همچنین برای ارسال اعلان هایی از زمان ورود یا خروج خودرو نیز استفاده می گردد.

به راحتی با چنین وسیله ای از مکان دقیق خودرو تان اطلاع پیدا نمایید و کاربران با ویژگی های ایمنی خودشان نظیر اعلان تصادفات و کمک های جاده ای را در اختیارتان قرار خواهند داد ، و از این روز در مورد محل قرارگیری وسیله و سرنشینان آن نگران نخواهید بود.

کیفیت عالی و بینظیری دارند و امکان نصب نمودن بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی را دارا هستند و اصلا نیازی نیست حتما خودرو خارجی لوکس و گران قیمت داشته باشید. این ردیاب یک نوع وسیله کوچک که در خودروتان پنهان خواهد شد و با این ردیاب اگر ماشین تان به سرقت رفت به راحتی بر روی یک نقشه کاملا آنلاین می توانید آن را مشاهده نموده و موقعیت آن را به پلیس بدهید و سریعتر آن را ردگیری و پیدا کنید.

حتی این مدل دستگاه ها امکان شنود صدا و مشاهده تصاویر داخل خودرو را دارا هستند. یکی از قابلیت های مهم آن نیز قابلیت پخش شدن زنگ هشدار در زمان وارد ساختن ضربه و اطلاع از تلفن همراه می باشد. این وسیله باطری داخلی که در خودش دارا هستند و اگر برق خودروها نیز قطع گردند امکان ردیابی و ارسال موقعیت در آن وجود دارد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن