بهترین سقف شیبدار اجرای سقف شیبدار

سقف شیروانی مدرن که بیشتر در ساختمان‌های ویلایی استفاده می‌شود، از تکنولوژی روز در طراحی خارجی سازه بهره می‌بر

توسط DASTESALAMATT در 29 مرداد 1401
سقف شیروانی مدرن که بیشتر در ساختمان‌های ویلایی استفاده می‌شود، از تکنولوژی روز در طراحی خارجی سازه بهره می‌برد و به همین دلیل نام مدرن را بر آن نهاده‌اند. آلاچیق فلزی چیست؟ در این مقاله به معرفی خصوصیات https://dict.hinkhoj.com/sloping%20roof-meaning-in-hindi.words و مزایای آلاچیق فلزی، کاربرد، انواع مدل ها، نحوه ساخت و هزینه اجرای آن به همراه عکس مدل های جدید آلاچیق فلزی میپردازیم. توجه داشته باشید اندازه سقف شیروانی با توجه به منطقه و اقلیم انتخاب می‌ شود. درواقع شما باید بدانید وبتوانید که بین سبک طراحی یک ویلا و.مصالح مورد استفاده در ظاهر شیروانی ویلاها فرق بگذارید. در بحث سقف ویلا ها قصد داریم با یک شانه مدل باز کردن فرق راموهای سر به شما بگوییم. دوستان ویلا چکی سلام شیروانی ها یا سقف های شیب دار یا سقف های شکسته را ،در ادامه مباحثمون به نقل از و در این مطلب قصد داریم تا در قالب بحثی گسترده و بسیار مهمی را باهم درمیان بگذاریم. علاقه‌مندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان سقف سازان saghfsazan.com تماس بگیرند. در این نوع پوشش روی تیرچه‌ها با استفاده از ورق‌های فلزی موجدار پوشانده می‌شود.

ورق پی وی سی

در نوع سرد، عایق حرارتی بر روی سقف طبقه زیرین قرار می گیرد و در نتیجه اتاق زیر شیروانی دمایی نزدیک به دمای بیرون ساختمان دارد. در حالی که سقف شیبدار گرم، عایق حرارتی در خود سقف به کار می رود. حال این عایق حرارتی می تواند عایق حرارتی xps باشد و یا عایق های دیگر حرارتی.
  • ورقه‌های فلزی یکی از گزینه‌های مناسب برای پوشش سقف ویلا و شیروانی هستند.
  • سقف‌ها هر چه ساده‌تر باشند، هزینه نصب و طراحی کمتری دارند و برعکس هر چه پیچیده‌تر باشند، قیمت گران‌تری به همراه خواهند داشت.
  • همچنین در برابر رطوبت دچار پوسیدگی و زنگ‌زدگی نمی‌شود و از این نظر به تعمیر نیاز ندارد.
  • دارید درخواست خود را در اپلیکیشن کچب ثبت کنید تا بهترین استادکاران برای شما ارسال شوند.مصالح ساختمانی انواع مصالح ساختمانی از قبیل بلوک سیمانی ، آجر سفالی ، تیرچه بلوک ، یونولیت سقفی ، سیمان ، گچ و...
سقفهای شیبدار در مقایسه با سقفهای مسطح به مواظبت کمتری احتیاج دارند و اجرای آنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. علاوه بر اینها در برخی از نقاط ممکنست ورقهای پوششی به عنوان عایق رطوبت روی سقفهای شیبدار بتنی یا طاق ضربی قرار گیرند. در مورد اخیر بیشتر از ورقهای آزبست و سیمان استفاده نمی‌شود بیشتر از سفال و تایل بتونی که هیچ گونه مواد سرطان زا در انها وجود ندارد استفاده میشود.

نحوه‌ی اجرای سقف شیب دار چگونه است ؟

قیمت آردواز کردن سقف را با استفاده از برقراری تماس با ما دریافت کنید . جهت اجرای سقفهای شیبدار، ابتدا باید نشیمنی مناسب جهت قرار گرفتن زیرسازی سقف شیبدار ایجاد نمود. برای این منظور دور تا دور فضای مورد نظر را بوسیله پروفیل فلزی (و یا چوبی) یک کلاف ایجاد می نماییم.

همه چیز درباره سقف شیروانی

با توجه به نوع متریال پوشش‌دهنده سقف شیروانی، از اتصالات مختلفی از جمله میخ، پیچ و یا حتی چسب‌های مخصوص برای نصب پوشش استفاده می‌شود. بعضی از متریال بعد از نصب به آب‎بندی نیاز دارند تا به طور کامل در برابر بارش‌ها عایق باشند. شرکت پوشش بام تخت جمشید با بیش از چهل سال تجربه در طراحی و پیاده سازی انواع سقف و پوشش سقف شیبدار می تواند در تصمیم گیری های شما بهترین مشاور و همراه باشد.

عایق صوتی

البته نکته مهم اینجاست که تمام نورها باید بصورت یکسان و مساوی در تمام سقف پخش شوند. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد bonyansaghf.com از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

مزایای  استفاده از سقف شیبدار چند بر :

زمانیکه شيب سقف كمتر از 36% باشد، میزان همپوشاني مابین 20 تا 25 سانتيمتر خواهد بود. اين ورقها را می بایست با در نظر گرفتن نقشه‌هاي اجرايي و همچنین مشخصات اعلامی كارخانه سازنده و با اتصالات مناسب نصب نمود. قطر سوراخ عبوری گيره ها، می بایست کمی بزرگتر از قطر گيره ها باشند تا به هنگام انبساط و انقباض مشكلي ایجاد نشود. زيرسازي صفحه های آردواز می بایست با چوب نراد روسی انجام شود. بدين جهت در ابتدا چهارتراشهاي چوبي را به عرض حدود شش سانتيمتر و ارتفاع حدود هشت سانتيمتر و در فاصله مناسب از یکدیگر در امتداد خط طولانی ترین شيب سقف قرار مي‌دهند. سوار کردن سقف شیب دار تک بر ، بر فراز ساختمان کار ساده ای نیست. سقف M شکل اساساً یک سقف شیروانی دوتایی است که دوطرف آن شیبدار می‌باشد که در وسط با شیب های مربوطه در هر طرف به هم می رسند و شکل “M” را تشکیل می‌دهند. سقف هیپ در مجموع دارای چهار سطح شیب‌دار می‌باشد که دو سطح آن روی یک یال مشترک و دو سطح دیگر در دو طرف یال مرکزی به هم متصل شده‌اند. جهت نصب عایق در ابتدا توری مرغی رو سقف بسته میشود جهت نگه داشتن عایق پشم شیشه و پشم سنگ در مواردی مانند سالنهای مواد غذایی و یا دامداری‌ها که احتیاج به شستشو دارن به جای توری مرغی از کارتن پلاست استفاده میگردد. حداقل در شمال مسایل رطوبت و خوردگی و زنگ زدگی تغییر شکل ظاهری تایل ها و پوشش های شیروانی ها را در اولویت امور قراردهید . همان طور که گفتیم کمیاب بودن تعمیرات دشوار هزینه https://www.centralbayroofing.com/roof-pitch-important/ بسیار بالا درنسبت به تمام رقبای خود را دارد و نیاز به نصب فریم یا قاب و قالب و سازه نگهدارنده دارد که خود هم زمان بر بوده هم هزینه براست. استفاده هوشمندانه از چند نوع ترکیب رنگی با مشاوره گرفتن از متخصصین امر میتواند ترکیبی زیبارا ایجاد نماید که بالتبع باعث نمایش جذاب سقف های شکسته سنگی در تابش نورخورشید می گردد. ورق ها و تایل های سیمانی موسوم به(ایرانیت)(آردواز)(روف تایل). جهت جلوگیری از ورود باد و یا باران و گرد وخاک میتوانید انتهای ورق را با چسب نواری یا پلاستیکی مخصوص بپوشانید. ورق را بطور مستقیم بر روی بخش افقی روی شاه تیر و یا ستون که به خرپا وصل شده قرار دهید و از لبه بیرونی ورق ها شروع به گذاشتن روی هم کنید. پس از بررسی و تائید آن توسط مدیر سایت، نظر شما منتشر خواهد شد. حلب شکستگی و پرتی ندارد اما ایرانیت دارای شکستگی و پرتی است. شامل ورق‌هایی چند لایه و چند جداره از جنس پلی کربنات هستند. زیرشیروانی معمولاً به عنوان انباری و برای انبار وسایل کم‌استفاده خانه استفاده می‌شود. در ساخت انواع سقفهای شیروانی فلزی از ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، روی و استیل استفاده می شود. این سقف ها مناسب برای فضاهایی است که در معرض آتش سوزی قرار دارند. قیمت سقف شیروانی فلری نسبت به نمونه سایت خبری های دیگر مناسب تر است و ورق گالوانیزه را می توان به عنوان ارزانترین سقف شیروانی معرفی نمود. سقف شیروانیوانواع سقف شیبداردر بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش مصرف بی رویه انرژی تاثیر مثبتی دارند.

شیب مناسب سقف شیبدار سوله

این پیشرفت به مصالح مورد استفاده در سقف شیبدار نیز رسیده است و باعث شده یکی از شرکت های با سابقه در زمینه سقف شیبدار، اقدام به تولید این ورق در ایران کند. بنابراین در مناطق شمالی درصد شیب سقف سوله بین ۲۵ تا ۳۰ در نظر گرفته می شود. در مناطق مرکزی که بارش کمتری نسبت به مناطق شمالی کشور دارند درصد شیب سقف سوله از ۱۵ تا ۲۰ درصد در نظر گرفته می شود. البته در موارد خاصی چون بهاربند دامداری های صنعتی این شیب تا ۳۳ درصد هم نیز افزایش می یابد که علت آن سبک سازی سوله و فراهم کردن تهویه مناسب برای فضای سالن دامداری است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن