حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اثاثیه خانگی اصلی پشتوانه واردات مست

توسط DASTESALAMATT در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>دکان</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اثاثیه خانگی اصلی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی متاع Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گروه مولودی جنس اهمیت بیش از سه دهه فعالیت حرفه ای در زمینه لوازم خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی کالا در زمینه فروش اسباب و اثاث خانگی اصلی دقت به استانداردها و نیاز مشتریان حساس بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، کار خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر است که اصلی دقت به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اثاثیه خانگی کشور‌ایران باشد. در گفتگویی که دارای مادح مولودی مدیر ارشد همین مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین تیم همراه آوردیم:

امید است که مشتریان دائمی و کهن نیز اهمیت حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه وبسایت اینترنتی اسباب خانگی مولودی محصول به جهت مشتریان قدیمی استفاده نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خرید کننده عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وبسایت مولودی فرآورده میتوانید از نشانی زیر استفاده نمایید:

آدرس تارنما قانونی مجموعه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های قبلی به تیتر یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت کار خود در حوزه لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ حیاتی واردات محصولات دارای کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اصلی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از همان نخست بر همین اصل بوده می باشد که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید یک فرآورده اهمیت میزان مرغوب بودن و راضی بودن بخش میباشد و نه هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات مهم میزان مرغوب بودن و نیز ارزش مطلوب و رقابتی می باشد عمل پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. البته این مجموعه امیدوار است که به امداد آفریدگار و کارایی همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن همین اهمیت پیروز بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب رضایت مندی اکثر مشتریانشان سعی ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی حریف در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت بها رقابتی و دوچندان عالی به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی پیوند پایین کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت گزینه پسند به جهت بانوان و نوعروسان نقص‌ پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از در آغاز سرمایه خود را بر تهیه و تنظیم محصولات اصلی میزان مرغوب بودن سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا حساس خدماتی گوناگون و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همه چیز فروشی و فروش نامطمئن، حساس نگاهی مهم و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از دربین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، اساسی کیفیت‌تر و حیاتی بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی اورجینال

در ارتباط اصلی وب سایت خانگی لند اساسی رئیس فروش محترم این تیم حاذق و اساسی کیفیت سخن کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع بسیار مضاعف این وب سایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، ولی جواب آقای هیمن عبداله پوری مضاعف دیدنی و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اساسی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات لوازم خانگی و اسباب جانبی بر سر میز گفتمان نشستیم و دارای متخصصین همین راستا در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و بررسی محصولات وبسایت خانگی لند توصیه میشه، مخصوصا به جهت بانوان و دوستانی که به جهت تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک وبسایت جامع از اسباب خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از تحت مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز اساسی آنها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، همین مغازه در سال 1400 با فروش محصولات وبسایت آمازون در کشور‌ایران و اصلی قیمت کاهش از این وب سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، فعالیت خویش را در زمینه محصولات 'خانگی گجت و جانبی دارای میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف این تیم فروش محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن و اساسی ارزش های مطلوب و خدمات متفاوتی از دیگر سایت ها می باشد. گروه پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در پر سرعت ترین زمان و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید حیاتی تصور راحت تصویب سفارش نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو مال را در گزیده همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وب سایت موفق آمازون در محصولات همین وبسایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وب سایت بزنید، احتمالا شما هم مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک وب سایت بینظیر به جهت خرید لپ تاپ استوک، برند اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی مورد از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته ضروری به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان وبسایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ درگیر به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را برای مشتریان آماده می‌آورد که ارزش ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته دیدنی در مورد لپ تاپ استوک ارزش آن است. میزان دارایی آیتم نیاز برای خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم دارایی مورد نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه مهم مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متمایز می کند، علاوه بر بها منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید کردن هر لپ تاپی حیاتی همین مجموعه در ارتباط باشید و محصولات این دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن سوای نگرانی

مسئله کلیدی در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی خیال مشتریان، قطعا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را به جهت کاربران در حیث گرفته اند که در صورتی که در زمانه استعمال مشکلی متوجه دستگاه شد بدون هزینه دستگاه را رجوع داده و یا این که هزینه را به حساب خرید کننده واریز می‌نمایند و یا دستگاهی بدون ایراد احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اساسی اعتنا به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که مشاهده گونه های محشر لپ تاپ استوک مسلما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در غایت در یک جدول میتونیم این چهار فروشگاه رو حیاتی نیز مقایسه کنیم:

در جدول تحت همت کردیم بهترین خصوصیت های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه مهربانی میشناسید صد رد صد معرفی کنید.

نکات حیاتی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از نحوه اینترنت، دلیلی دارای به جهت پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به این نوع معاملات شک وتردید دارند زیرا نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان بوسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. با یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ میباشند و هر روز به جهت امنیت و راحتی بخش اعظم خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابتکار اختراع می‌شود. اهمیت وجودِ این، هنوز هم بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک و تردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته دارای که در خرید کردن اینترنتی بایستی به آن دقت نمایید این میباشد که خرید کردن خویش را از یک سایت اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. مسلما نظرات کاربران در رابطه اهمیت ارآیه کالا و راضی بودن مشتریان را در حیث بگیرید.

به همین نکته توجه نمایید که به جهت پیدا نمودن سایت های دارای در نتایج کاوش ممکن است تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد نمایید تارنما هایی که میشناسید را انتخاب نمایید خیر لزوما وبسایت هایی که در نتیجه های ابتدایی google بالا آمده اند. در نام وبسایت مراقب غلط املایی یا دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از صدق و صدق نشانی سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای حساس ssl اعتبار خرید کردن کنید

هرگز کلیدی استعمال از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده هست ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته همین گزینه را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که اصلی SSL رمزگذاری شده هست نشانی اینترنتی آن با HTTPS شروع می شود نیکی تنها اهمیت HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل ریز نیز در آدرس توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا نوار حالت زیر قرار دارد که رده قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در تارنما هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. همین استاندارد تا جایی دارای هست که وب سایت گوگل Chrome هر صفحه ی سوای رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین موارد امنیتی به جهت دوری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی با روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مملکت گسترده شده و بخش اعظمی از اشخاصی که دیتاها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در شرایط رمز اثبات شما به جهت خرید اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا به عبارتی رمز پویا راهکاری برای وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در درمقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارااست و به معنای کلمه رمزی است که می‌تواند صرفا به جهت یک توشه در تراکنش مورد به کار گیری قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در کشور است. به همین خاطر به کارگیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود مهم جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید کردن اینترنتی یا پرداخت‌های نیازمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کارگیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های آخر در داخل مرزوبوم شروع شده، ثبت و سوق دهی فروشگاه های اینترنتی است. علامت اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران به فروشگاه های آنلاین داده می شود بهترین رویکرد به جهت تشخیص و شناسایی یک وب سایت دارای از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند اساسی ثبت نام اینترنتی در سامانه علامت اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست تصویب داده ها و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همینطور همه فروشگاه های آیتم تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به ملازم یک یا چند نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی عمل چندان سختی نیست. در نتیجه چنانچه می خواهید از امنیت یک وب سایت کاملا مطمئن گردید به اندازه می باشد به صفحه کسب و کارهای مهم نشانه اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه کنید و اساسی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما آیتم لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد به کارگیری می کنند. پس در این ابتدا باید توجه داشته باشید که هیچوقت به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی به کارگیری می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت به کارگیری از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را کلیدی بانک آیتم نظر برقرار می کنند. به این ترتیب چنانچه به نوار نشانی وب وب سایت بانکی که از طرز دکان به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را بازدید کنید. درصورتیکه کاغذ خزانه آیتم نظر دارای عبارت http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد کردن داده ها کارتتان در کاغذ خزانه آیتم نظر، حتی در صورتی که کلیه موقعیت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از برگه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده کنید تا ضریب امنیتی عمل شما بالاتر باشد. همینطور تا حد قابلیت و امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی مانند مدرسه های و دانشکده برای انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای کهن و غیراستاندارد نظیر اینترنت اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای سابق دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه فرمایید که چنانچه به تندرست داده ها خود حساس می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خویش ببینید، از نهایی ورژن مرورگر مورد علاقه‌تان استعمال کنید. چون در اورجینال مرورگرها خویش کلیدی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که حیاتی کشف آنها نسخه‌ای تازه جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی نسخه مرورگرتان برای خرید کردن الکترونیکی به کارگیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و صرفا توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از روش اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده به جهت ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم حیاتی هدف نظارت و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه سرویس ها الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت اخذ راهنمایی و سرویس ها مرتبط اهمیت رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها اخذ کنند. همچنین در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین اساسی را از شیوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر بانک پیگیری کنند. یا کلیدی مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طرز یکی از بانک‌های مملکت دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی حیاتی طراحی و تولید درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های اساسی بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد کردن داده ها بانکی، مبادرت به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری اهمیت ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقادوباور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا عضو را وارد ورقه جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن بخشی از پول فرآورده به عنوان پیش پرداخت یا همان بیعانه کرده و آن‌گاه جدا رابطه می‌کنند.

در نقطه نهایی گشوده نیز باید به همین نکته اشاره نماییم که یک مغازه دارای را نمی قدرت فقط اهمیت دقت به مرتبه آن در وب سایت هایی نظیر الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن می باشد یک صفحه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما پر زرق و برق اینترنتی حساس هزاران مشاهده کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. اهمیت رعایت همین نکات بی آلایش می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، اهمیت توجه به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی رغبت زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که کلیدی دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از دنیا فرار و گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواردی میباشد که می‌تواند برای اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما کمک نماید و تدبیر شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا برنده شود تا در نهایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی خوب تر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن