حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم،

توسط DASTESALAMATT در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>دکان</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی محصول Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی گروه مولودی کالا اهمیت بیش از سه دهه عمل فن ای در راستا اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 مشغول به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی فرآورده در راستا فروش اسباب خانگی اهمیت دقت به استانداردها و نیاز مشتریان اساسی بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، عمل خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر می باشد که اهمیت توجه به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اثاثیه خانگی ایران باشد. در گفتگویی که حیاتی مادح مولودی رئیس ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین مجموعه همراه آوردیم:

امید میباشد که مشتریان مستمر و دیرین هم کلیدی حضور در باشگاه مشتریان وب سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی لوازم خانگی مولودی محصول برای مشتریان دیرین استفاده نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت مشتری عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به تارنما مولودی کالا میتوانید از نشانی زیر استعمال نمایید:

آدرس تارنما رسمی گروه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای پیشین به تیتر یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت عمل خویش در راستا اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ دارای واردات محصولات دارای میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اهمیت برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از همان ابتدا بر این اورجینال بوده هست که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید کردن یک فرآورده دارای کیفیت و راضی بودن بخش میباشد و نیکی هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از ارزش رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست هنگامی که هدف شما نیز ارائه محصولات اصلی کیفیت و هم قیمت مناسب و رقابتی هست کار زیاد پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین تیم امیدوار هست که به کمک خداوند و همت همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این اهمیت غالب بوده‌اند در آتی هم جهت جلب راضی بودن مندی بخش اعظم مشتریانشان همت ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی حریف در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اساسی ارزش رقابتی و فراوان خوب به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به مغازه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

آدرس وب سایت دکان اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک تارنما آیتم پسند برای بانوان و نوعروسان ایراد پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته است و از در آغاز سرمایه خود را بر تهیه محصولات اساسی کیفیت بنا گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اصلی خدماتی متعدد و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همه چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی اساسی و هدف رضایت مشتریان خویش را از میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود تعیین کند؛ مطمئن‌تر، اساسی کیفیت‌تر و مهم قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی اورجینال

در رابطه اهمیت وبسایت خانگی لند حساس رئیس فروش با شخصیت همین مجموعه کار کشته و اهمیت کیفیت حرف کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع زیاد زیاد همین تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری فراوان جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و قدمی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات لوازم خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و اهمیت متخصصین این حوزه در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری رئیس فروش تیم خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات وبسایت خانگی لند پیشنهاد میشه، علی الخصوص برای بانوان و دوستانی که به جهت تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک سایت جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از تحت مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز دارای آنها بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین دکان در سال 1400 اساسی فروش محصولات سایت آمازون در کشور ایران و حساس ارزش کاهش از این تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خود را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی حساس میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف همین تیم فروش محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن و دارای ارزش های مطلوب و سرویس ها متمایز از دیگر وب سایت ها می باشد. مجموعه پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین زمانه و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. ارزش محصولات موجود در پیشرومال کارایی شده همواره به روز باشد و میتوانید اساسی خیال راحت ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو کالا را در چکیده این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما پیروز آمازون در محصولات این وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وب سایت بزنید، احتمالا شما هم مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک وب سایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین مورد از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته لازم به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را باز‌نگری کنند. نکته جذاب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. دارایی آیتم نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم دارایی گزینه نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه حیاتی مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متمایز می کند، علاوه بر بها منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حیاتی این تیم در رابطه باشید و محصولات همین دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله مهم در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی خیال مشتریان، مسلما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را به جهت کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع و برگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب مشتری واریز می‌کنند و یا دستگاهی بدون ایراد احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اصلی توجه به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که بازدید گونه های محشر لپ تاپ استوک صد رد صد به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در غایت در یک جدول می تونیم همین چهار دکان رو اساسی نیز مقایسه کنیم:

در جدول ذیل کارایی کردیم بهترین ویژگی های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه مهربانی میشناسید مسلما معرفی کنید.

نکات مهم در خرید اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از نحوه اینترنت، دلیلی مهم برای برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به این نوع معاملات تردید دارند زیرا نگران‌اند که داده ها شخصیشان بوسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی اکثر خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی نو ابداع می‌شود. حیاتی وجودِ این، هنوز هم اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کارگیری از اینترنت شک وتردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته دارای که در خرید کردن اینترنتی می بایست به آن توجه نمایید همین هست که خرید خویش را از یک وبسایت معتبر و خوش سابقه انجام دهید. حتما نظرات کاربران در ارتباط اساسی ارآیه فرآورده و رضایت مشتریان را در نظر بگیرید.

به همین نکته توجه نمایید که برای پیدا نمودن تارنما های اعتبار در نتیجه های کاوش ممکن هست تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس سعی نمایید تارنما هایی که میشناسید را گزینش نمایید نیکی لزوما تارنما هایی که در نتیجه های ابتدایی google بالا آمده اند. در نام وبسایت مراقب نادرست املایی یا دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از صحت و درستی نشانی سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای دارای ssl اعتبار خرید کردن کنید

هرگز اهمیت استفاده از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده میباشد ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته همین مورد را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که کلیدی SSL رمزگذاری شده است نشانی اینترنتی آن حساس HTTPS آغاز می شود نیکی صرفا حساس HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز هم در نشانی بار آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا نوار حالت تحت قرار دارااست که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به جور مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حال حتی در وب سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. این استاندارد تا جایی اهمیت است که google Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های اخیر در درون میهن آغاز شده، تصویب و سوق‌دهی فروشگاه های اینترنتی است. علامت اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به فروشگاه های آنلاین داده می شود بهترین منش برای تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت دارای از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند با ثبت اسم اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir التماس ثبت دیتاها و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همینطور تمامی مغازه های مورد تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به همپا یک یا این که یکسری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در سرانجام اگر می خواهید از امنیت یک وب سایت به طور کامل مطمئن گردید کافی است به صفحه به دست آوردن و کارهای با نماد اعتماد الکترونیکی در این وب وب سایت مراجعه نمایید و دارای یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما گزینه نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد به کارگیری می کنند. پس در این نخست می بایست اعتنا داشته باشید که هیچوقت به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی به کارگیری می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی حساس به کارگیری از پروتکل های امن SSL رابطه شما را دارای خزانه گزینه لحاظ برقرار می کنند. به این ترتیب در صورتی که به نوار آدرس وب تارنما بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید توجه کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. درصورتیکه برگه خزانه مورد حیث حساس کلمه http میباشد هیچوقت دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن اطلاعات کارتتان در صفحه بانک مورد نظر، حتی در صورتی که کلیه وضعیت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از ورقه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده نمایید تا ضریب امنیتی فعالیت شما فراتر باشد. همینطور تا حد قابلیت و امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مانند مدرسه ها و دانشکده به جهت انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای قدیمی و غیراستاندارد نظیر اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای دیرین دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه فرمایید که درصورتیکه به سلامت داده ها خود کلیدی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی روی مرورگر خویش ببینید، از نهایی نسخه مرورگر آیتم علاقه‌تان استفاده کنید. چون در اورجینال مرورگرها خویش اهمیت مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که حساس کشف آن ها نسخه‌ای نو جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی ورژن مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی به کارگیری کنید.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی دارای روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در کشور بسیار گسترده شده و بسیاری از کسانی که اطلاعات یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز اثبات شما به جهت خرید اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای واژه رمزی است که می‌تواند تنها برای یک بار در تراکنش گزینه به کار گیری قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزو بوم است. به این خاطر استعمال از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود با جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید کردن اینترنتی یا پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و فقط به وسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از طرز پیامک و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده به جهت ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی هم با هدف تحلیل و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه سرویس ها الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر خزانه به جهت دریافت راهنمایی و سرویس ها مرتبط اهمیت رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همینطور در رخ پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین کلیدی را از روش روابط‌عمومی رئیس شعب هر بانک پیگیری کنند. یا این که کلیدی مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طرز یکی از از بانک‌های سرزمین دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از طریق کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اصلی طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های اهمیت بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار دیتا و به محض وارد کردن اطلاعات بانکی، اقدام به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقادوباور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد صفحه جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور اقدام به گرفتن گزیده از پول جنس به عنوان پیش پرداخت یا همان بیعانه کرده و بعد از آن جدا رابطه می‌کنند.

در انتها باز نیز می بایست به همین نکته اشاره نماییم که یک مغازه دارای را نمی توان صرفا کلیدی دقت به مرتبه آن در وب تارنما هایی مثل الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن میباشد یک برگه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت لبریز زرق و الکتریسیته اینترنتی مهم هزاران مشاهده کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. مهم رعایت همین نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، اهمیت دقت به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید کردن اینترنتی رغبت مضاعف زیادی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از آغاز کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که مهم دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از دنیا فرار و گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی هست که می‌تواند برای اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما یاری کند و درایت شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا پیروزشود تا در غایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید اینترنتی خوب تر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب