خرید قهوه گانودرما لاته دکتر بیز از آریوکالا/09109483228

کافه لاته ، نوع دیگری از نوشیدنی قهوه فرآوری شده، از مخلوط کردن اسپرسو با شیر بخارپز تهیه می شود، به طوری که ک

توسط DASTESALAMATT در 28 آذر 1401

کافه لاته ، نوع دیگری از نوشیدنی قهوه فرآوری شده، از مخلوط کردن اسپرسو با شیر بخارپز تهیه می شود، به طوری که کمی اسپرسو به شیر داغ یا کمی جوشانده اضافه می شود و روی آن کف شیر می ریزد. نسبت مقدار قهوه و شیر در این نوشیدنی مهم است که از قانون یک به سه پیروی می کند و تفاوت اصلی آن با کاپوچینو و همچنین اسپرسو میزان کف روی موارد فوق است.

این ترکیبات طعم های غالب متفاوتی را در مقادیر مختلف ایجاد می کنند و البته می توان در ساعات مختلف روز از آنها استفاده کرد. بیز با افزودن قارچ گانودرما لوسیدیوم سعی کرد محصولی خوراکی و شفابخش ایجاد کند که علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روان و لذت نوشیدن را برای شما فراهم کند. با ما همراه باشید تا ببینیم گانودرما لاته چگونه به این هدف می رسد.

 

روز خود را با گانودرما لاته شروع کنید. بهترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا همراه با گانودرما با خامه و شکر (در صورت تمایل) شما را به یک لاته خامه ای دعوت می کند و می تواند برای یک روز پرمشغله انرژی شما را تامین کند.

 

ویژگی های گانودرما لاته:

طعم شیرین و خامه ای برای شروع درست روز

- نیازی به صرف زمان زیادی برای تهیه لاته روزانه خود ندارید

حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم ارگانیک

 

مجتمع های مسکونی:

برای تولید این لاته از دانه های قهوه عربیکا استفاده می شود که یکی از بهترین و غنی ترین دانه های قهوه در جهان به شمار می رود. علاوه بر این، هر بسته کافه لاته حاوی 2 گرم فیبر است. در نهایت، کارت جادویی یک کافه لاته، قارچ گانودرما لوسیدوم است که به آن قارچ ریشی قرمز نیز می گویند که به طعم قهوه غنا می بخشد و فواید خاص خود را دارد. قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینه است. این قارچ ها تبدیل پذیر یا همسان هستند.

چگونه کافه لاته گانودرما مصرف کنیم؟

یک کیسه را در فنجان انتخابی خود بریزید، آب جوش اضافه کنید، هم بزنید و از قهوه خود لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن صبر کنید تا خنک شود و سپس آن را روی یخ سرو کنید تا قهوه خامه تر شود.

 

ارزش غذایی گانودرما لاته

میزان مصرف: 1 فنجان (21 گرم)

تعداد در هر بسته: 20 عدد

کالری در هر وعده: 90 کالری

کالری چربی: 20

 

قهوه گانودرما در طعم های مختلف تولید و عرضه می شود و مصرف آن به افراد دیابتی بسیار توصیه می شود. لطفا توجه داشته باشید که نیمه عمر هر کیسه 24 تا 48 ساعت است، یعنی باید دوره مصرف را در یکی دو روز کامل کنید. مصرف متناوب چند کیسه از این قهوه مطمئناً خواص درمانی آن را برای شما آشکار نخواهد کرد. و برای دیدن نتیجه فوق العاده آن در کاهش قند مضر بدن باید حداقل دو دوره به طور مرتب از این قهوه استفاده کنید.

 

 

قهوه گانودرما لاته دکتر بیز

 

آخرین مطالب