دانلود کتاب رمان

دانلود کتاب های رمانی که به صورت نسخه های الکترونیک در سایت های مختلف موجود هستند، به کاربران اجازه می دهد تا

توسط DASTESALAMATT در 25 آذر 1399
دانلود کتاب های رمانی که به صورت نسخه های الکترونیک در سایت های مختلف موجود هستند، به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند تعداد زیادی از این رمان ها را بدون صرف وقت و هزینه دریافت کرده و در هر زمان و مکانی بخوانند. تعداد زیادی از رمان ها، در سایت های مختلف به صورت رایگان در دسترس هستند. کافی است یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت داشته باشید تا بتوانید با سایت هایی رو به رو شوید که دانلود کتاب رمان را در اختیار کاربرانشان قرار داده اند.
دانلود کتاب رمان
دانلود کتاب رمان
 

دانلود کتاب رمان زبان اصلی

کتاب های رمان فارسی در سایت های مختلف موجود و قابل دانلود هستند، اما مشکل از جایی شروع می شود که فردی به دنبال دانلود کتاب های رمان زبان اصلی باشد. در این صورت با مراجعه به سایت های مختلف در صورتی که کتاب رمان مورد نظر تنها با پرداخت هزینه قابل دریافت باشد، باید مراحلی را طی کرد که توسط کاربران ایرانی قابل انجام نیست. برای پرداخت هزینه این کتاب های رمان باید حتما به بانک های بین المللی متصل باشید.

چگونه کتاب رمان اورجینال و زبان اصلی را به تومان بخرم؟

ایبوک رالی این موضوع را برای کاربران ایرانی حل کرده است. ایبوک رالی از زمان تاسیس تا کنون تعداد زیادی از کتاب های اورجینال را خریداری و در آرشیو خود قرار داده است. بدین صورت دیگر نیازی به پرداخت هزینه به دلار نخواهید بود. علاوه بر این هزینه کتاب هایی که در ایبوک رالی موجود است، بسیار پایین تر از سایت های مرجع فروشنده این کتاب هاست. اگر کتاب را در سایتی مانند آماوزن که جزو شناخته شده ترین فروشگاه های آنلاین است پیدا کنید، قیمت آن را به تومان تبدیل کنید و سپس با قیمت کتاب های موجود در سایت ایبوک رالی مقایسه کنید، به خوبی این موضوع را متوجه خواهید شد.

دانلود کتاب رمان اورجینال ۸۰ درصد زیر قیمت

این تخفیف ۸۰ درصدی برای تمام کتاب های ایبوک رالی در نظر گرفته شده است. ایبوک رالی پس از دریافت کتاب ها قیمت آن ها را به تومان تبدیل کرده و ۸۰ درصد از قیمت آن را کاسته و در اختیار کاربران قرار داده است. برای خرید کتاب های ایبوک رالی نیاز به انجام مراحل پیچیده ای نخواهید داشت. کافی است وارد سایت ( به آدرس https://ebookrally.ir ) شده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. در صفحه اول سایت ایبوک رالی بخشی برای جست و جوی کتاب در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که نام کتاب باید با املای صحیح وارد شود. در غیر این صورت ایبوک رالی کتاب را پیدا نخواهد کرد. پس از آن که کتاب مورد نظر شما پیدا شد، با اضافه کردن آن به سبد خرید و پرداخت هزینه می توانید لینک دانلود آن را دریافت کنید.
دانلود کتاب زبان اصلی با ایبوک رالی
دانلود کتاب زبان اصلی با ایبوک رالی
 

سفارش دانلود کتاب رمان اورجینال که در هیچ سایتی پیدا نمی کنم!

این موضوع نیز یکی از ویژگی های فوق العاده ایبوک رالی برای کاربرانش است. در صورتی که رمان مورد نظر شما در سایت موجود نباشد، پس از جست وجو با گزینه سفارش کتاب رو به رو می شوید. با کلیک کردن بر روی گزینه سفارش کتاب صفحه ای باز می شود که از شما لینک خرید نسخه الکترونیک کتاب مورد نظرتان و توضیحات اضافه تر را می خواهد. شما درخواست کتاب خود را انجام می دهید و ایبوک رالی با مراجعه به لینک و مشخصات دریافتی شما، کتاب را پیدا کرده، قیمت آن را محاسبه و به شما اعلام می کند. اگر قیمت اعلام شده برای شما قابل قبول بود با پرداخت هزینه می توانید کتاب رمان مورد نظرتان را دانلود کنید. در غیر اینصورت هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.  
سفارش کتاب الکترونیکی
سفارش کتاب الکترونیکی

بن تخفیف ۲۰ درصدی برای مشتریان کتاب های ایبوک رالی

بن تخفیف ۲۰ درصدی تنها برای خریدهایی است که از کتاب های موجود در سایت باشد. این بن تخفیف در هر خرید به شما تعلق می گیرد. میزان بن تخفیف، ۲۰ درصد پرداختی شماست و تا ۱ ماه پس از خرید می توانید از آن استفاده کنید.   خرید کتاب رمان انگلیسی و خرید رمان انگلیسی اورجینال از دیگر خدمات ایبوک رالی است. لینک منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن