سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای چه خاصیتی دارد/09109483228

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای   استفاده از سبوس برنج قهوه ای به عنوان ماسک صورت: ۱ قاشق غذاخوری سبوس بر

توسط DASTESALAMATT در 27 شهریور 1401

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای

 

استفاده از سبوس برنج قهوه ای به عنوان ماسک صورت:

۱ قاشق غذاخوری سبوس برنج را با ۲ قاشق غذاخوری ماست تازه مخلوط کنید و بعد از ۵ دقیقه به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. بعد از 15 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید.

 

اما برای بیشترین تأثیر این ماده بر روی پوست مستعد آکنه:

 

می توانید قسمت رنده شده صورت را با صابون گلیسیرین و در عین حال با کف صابون بشویید. مقداری سبوس را به پوست مالیده و با حرکات دایره ای ماساژ دهید.

فواید سبوس برای لایه دوم برنج قهوه ای دکتر بیز:

سبوس برنج حاوی مواد معدنی - آهن - منگنز و ویتامین های A - E - B1 - B2 - B5 - B6 است.

 

ویتامین B5 موجود در آن فولیکول های مو را تحریک می کند و از سفید شدن و ریزش مو جلوگیری می کند.

 

علاوه بر این، با گذشت زمان، موهای سفید سیاه شده و باعث رشد مجدد موها می شود.

 

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند و در عین حال پوست را هیدراته نگه می دارد.

 

سبوس برنج فواید بی شماری از جمله کمک به درمان دیابت، جلوگیری از ریزش مو، جلوگیری از سفیدی مو، تقویت پوست، لاغری بدن، آرامش اعصاب و مبارزه با روماتیسم دارد.

 

چگونه سبوس برنج قهوه ای آریوکالا را مصرف کنیم؟

 

این یک سوال مهم در استفاده از محصول فوق است. نحوه استفاده از سبوس برنج عمدتاً به دلیل مصرف و مصرف کننده آن بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر فردی اضافه وزن دارد، باید در طول روز قبل از غذا سبوس را با آب فراوان بخورد، اما اگر برای کاهش وزن نیست، می توان آن را با غذا مصرف کرد. در سوپ یا ماست دلیل مصرف نیز در نحوه استفاده از محصول بسیار تاثیرگذار است. هر بیماری که منجر به فواید صوتی شود، تأثیر بسزایی در نوع استفاده از آن دارد. قبل از استفاده حتما با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

 

لایه دوم سبوس برنج

سرشار از فیبر محلول و نامحلول که حاوی منیزیم، آهن، فسفر، منگنز، استخوان‌ساز، کلاژن‌ساز، تقویت‌کننده عملکرد مغز، ویتامین‌های B، کربوهیدرات‌های طبیعی، تنظیم‌کننده قند خون، کاهش‌دهنده فشار خون، تنظیم‌کننده فوق‌العاده وزن برای افراد چاق است. افراد تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن تقویت عملکرد قلب و کبد 100% درمان ریزش مو و جوانسازی پوست درمان 100% برای بواسیر و شقاق مقعدی تنظیم کننده خواب بهبود سیستم تنفسی خواص آنتی اکسیدانی قوی درمان کمبود آهن در بدن بهبود سیستم عصبی و روانی کمک به درمان عصبی بیماری ها، بهبود وسواس، سرشار از ویتامین B6، خلق و خوی خوب.

سبوس برنج یکی از راه حل های مهم برای این نوع سم است و شما به عنوان مصرف کننده سبوس می توانید پس از مصرف آن از بهبود دوره ای کبد اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از ویژگی های سبوس قهوه ای کاهش کلسترول روده است که نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد این محصول مقوی است. همانطور که در بخش بالا ذکر شد، استفاده منظم و طبق دستور متخصصان تغذیه باعث بهبود دیابت نوع 2 می شود.

https://aryokala.ir/product-category/rice-bran/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن