سفارش سبوس برنج قهوه ای از سایت اریوکالا/09109483228

سبوس برنج قهوه ای دکتر الناهیل سایز 375 گرم   سبوس برنج قهوه ای دکتر Bees که دارای طیف وسیعی از خواص در

توسط DASTESALAMATT در 27 آبان 1401

سبوس برنج قهوه ای دکتر الناهیل سایز 375 گرم

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر Bees که دارای طیف وسیعی از خواص در کنار طعم فوق العاده است، توانسته ترکیبی عالی را ایجاد کند. این محصول به دلیل داشتن ویتامین E سرشار از آنتی اکسیدان است و یکی از بهترین نسخه ها برای پیشگیری و درمان چین و چروک پوست است. این سبوس با ایجاد احساس سیری در زمان مناسب در درمان مشکلات پرخوری در افراد چاق و کاهش وزن موثر است. تیامین موجود در این محصول به سیستم عصبی بدن کمک می کند و تا حدودی در کاهش استرس و افسردگی نقش موثری دارد که لقب قهرمان شادی را برای وی به ارمغان آورده است. این سبوس با خاصیت تقویت قوای جنسی توانسته در بهبود روابط زناشویی برای زوجین بسیار مفید به نظر برسد.

پس از کشف خواص شگفت انگیز سبوس برنج قهوه ای، نمی توانید به استفاده از این محصول و خرید عمده آن فکر کنید. نکته مهم در مورد این محصول نسبت به محصولات مشابه، سلامت و طول عمر بالای آن است. صدای موجود در بازار هیچ تغییری نکرده و به ثبات لازم دست نیافته است، بنابراین نمی توانید بیش از 24 ساعت از آن استفاده کنید. دکتر پیز در طی مراحل درمان این صدا، لایه اول را که به دلیل استفاده از سموم بسیار سمی شده بود، برداشت و لایه دوم را در حین کار رسوب داد و عمر طولانی به آن بخشید. به لطف فرآیندی که این صدا از دکتر بیز می گذرد، خبری از ۷۵ درصد فیلم سمی و ۲۵ درصد پوشک با کاهش ماندگاری نیست.

 

معرفی کامل سبوس برنج توسط دکتر بیز

 

 

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از کمتر شناخته شده ترین محصولات به خصوص در ایران است. در مورد سبوس برنج دکتر بایز باید گفت که این ماده از لایه نازک و غلاف محافظ دانه برنج تشکیل شده است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و سبوس برنج دکتر بیز حاوی انواع ویتامین ها، آهن، مس، لیپیدها می باشد. اسیدها، فیبرها، پروتئین ها و مواد معدنی. سبوس برنج دکتر بیس در بسته بندی مناسب 375 گرمی عرضه می شود و این محصول به طور کامل در کیسه های 25×15 گرمی فرآوری شده است. برای آشنایی کامل با سبوس برنج دکتر بیز تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

سبوس برنج چیست؟

در طول تاریخ تمدن بشری، انسان همیشه برای حفظ خود و حفظ سلامتی به غذا نیاز داشته است. امروزه در راستای این نیاز، تولید «غذاهای کاربردی» شتاب می گیرد، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته خواهان حفظ سلامت بهتر هستند.

 

غذاهای کاربردی اخیراً به عنوان کاندیدای عملی، ارزان و امیدوارکننده برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن توسعه یافته‌اند. سبوس برنج، محصول فرعی فرآیند آسیاب برنج، از بیرونی ترین لایه دانه برنج تشکیل می شود. این ماده حاوی مواد مغذی و ترکیبات فعال بیولوژیکی است. سبوس برنج اغلب با تثبیت، تفکیک، تیمار آنزیمی یا تخمیر پردازش می‌شود.

 

سفارش سبوس برنج قهوه ای

آخرین مطالب