شارژ همراه اول و سرویس اضطراری

من و شما با اپراتور همراه اول به خوبی آشنا هستیم و میدانیم که این اپراتور به عنوان قدیمی ترین اپراتور ایران خد

توسط DASTESALAMATT در 11 خرداد 1399
من و شما با اپراتور همراه اول به خوبی آشنا هستیم و میدانیم که این اپراتور به عنوان قدیمی ترین اپراتور ایران خدمات ارزنده ای به کاربران خود داده است. در صورتی که شما مشترک این اپراتور هستید، بی شک با مفهوم خطوط اعتباری همراه اول آشنا هستید. گاهی اوقات ممکن است شارژ همراه اول شما به پایان رسیده باشد. اگر در این زمان نتوانیم شارژ همراه اول خود را تهیه کنیم، از چه طریقی می بایست خط اعتباری خود را شارژ کنیم؟
خرید بسته های اینترنت ایرانسل

سرویس شارژ اضطراری همراه اول

همانطور که گفتیم ممکن است دسترسی به اینترنت برای خرید شارژ همراه اول نداشته باشید. یا از طرفی ممکنه است که اعتبار کارت بانکی شما رو به اتمام باشد، یا رمز کارت خود را فراموش کرده باشید. در این زمان شما به راحتی با استفاده از سرویس کد شارژ اضطراری همراه اول می توانید خط خود را افزایش اعتبار دهید. کد دستوری این سرویس چتر اضطراری عدد *10*26# می باشد

درخواست تماس اضطراری همراه اول

شما به عنوان یک مشترک که شارژ کافی ندارید به آسانی می توانید با ارسال کد دستوری بالا که همان کد USSD است از سایر مشترکین همراه اول بخواهید که با شما تماس برقرار کنند. به این سرویس درخواست تماس همراه اول می گویند.
در این شرایط ویژه و اضطراری با ارسال تنها یک کد یعنی *10*261# کار خود را شروع کنید. در ادامه می بایست شماره مشترک مورد نظر خود را اعلام کنید تا از سایر مشترکین همراه اول تماس دریافتی درخواست کنید. دقت داشته باشید که درخواست شما از طریق پیامک به اطلاع مشترک خواهد رسید.

درخواست شارژ همراه اول

اما از طرفی دقت داشته باشید که شما می توانید درخواست شارژ نیز بکنید. در این روش به سادگی شما می توانید از سایر مشترکین همراه اول درخواستی مبتنی بر ارسال شارژ برای شما بکنید.
شما به عنوان مشترکی که شارژ کافی ندارد به آسانی می توانید تنها با ارسال کد USSD از دیگر مشترکان همراه اولی بخواهد که برای شما انتقال شارژ انجام دهند.
ام در این شرایط اضطراری شما باید چه کنید؟ برای شروع با ارسال کد *10*262# می توانید درخواست خود را استارت بزنید. در ادامه شماره شخصی که می خواهید از او شارژ درخواست کنید را بنویسید. یادتان باشد که ارزش این شارژ مبلغ 1,000 تومان خواهد بود. در این روش نیز درخواست شارژ از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید شخص مورد نظر شما با ارسال عدد 1 درخواست شما را تایید می کند و با عدد 2 درخواست شمارا رد خواهد کرد.

انتقال شارژ همراه اول

در ادامه انتقال شارژ همراه اول به دیگران به آسانی صورت می گیرد. درصورتی که مشترک انتقال دهنده شارژ درخواست شما را تایید نماید، تمامی مبلغ 1,000 تومان به حساب شما وارد می شود، ولی مبلغ 40 تومان بعد از آن به عنوان کارمزد از شما کسر خواهد شد یعنی در نهایت کلا مبلغ 960 تومان به اعتبار مشترک درخواست دهنده انتقال داده می شود.
آخرین مطالب