قیمت پکیج هوشمند سازی خانه ۱۴۰۱ ، هزینه هوشمندسازی خانه

دستگاه های کنترلی ملازم سیستم هستند - اینها پانل های در دست گرفتن گرافیکی کلیدی ورودی لمسی یا این که سوییچ ای،

توسط DASTESALAMATT در 28 آبان 1401
دستگاه های کنترلی ملازم سیستم هستند - اینها پانل های در دست گرفتن گرافیکی کلیدی ورودی لمسی یا این که سوییچ ای، در اختیار گرفتن از شیوه بدور دارای گیرنده های تهیه شده به فرکانس خاصی هستند. دستگاه‌هایی که در کیت گنجانده نشده‌اند، نظیر رایانه‌های فشرده یار (تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها) دارای استفاده از نرم‌افزار ویژه برای کنترل از رویه دور از نحوه شبکه‌های اطلاعاتی در سراسر جهان پیکربندی می‌شوند. ماژول های توسعه و گسترش ارتباطاتبرای سیستم منزل های هوشمند، آن‌ها دستگاه هایی برای انتقال دیتا ها به رخ بی سیم یا سیمی هستند. دسته‌بندی نشده پروتکل های دیگری مثل بلوتوث، زی-ویو و امثال نیز برای ارتباط و دریافت امرها اجرایی تجهیزات هوشمند آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. تحقیق کن سیستم‌های هوشمند و دستگاه‌های خانه هوشمند مضاعف متعددی در دسترس میباشند که قبل از تصمیم‌گیری در گزینه یک عدد از آنها، یک ایده هوشمندانه هست که اصلی چند مورد متعدد آشنا شوید. ساختمان هوشمند ارائه شده توسط G4 بر پایه پروتکل S-bus است که در بیش از 10 سرزمین نمایندگی فعال دارد. می‌توان همین تجهیزات را از راه و روش به دور کنترلنموده و فرمان‌های لازم را صادر نمود. در ادامه قصد داریم به ۵ آیتم از مواردی که در خانواده‌ها گزینه دقت قرار میگیرد و باعث خوب تر شدن به کارگیری از خانه هوشمند می شود را دارای یکدیگر تحلیل کنیم. در جامعه امروز، برای بخش اعظمی ما صرفه‌جوئی در مصرف اشکال انرژی اصلی زیادی پیدا کرده است. روش کار همین سیستم هوشمند به همین صورت هست که مهم ارتقا دود و منوکسید کربن بالاتر از حد متعادل، هشدار می‌دهد و آژیر آن واضح می‌شود. همچنین تا هنگامی که موقعیت امن را در خانه فراهم نکنید، آژیر آن خاموش نمی‌شود. همین سیستم می‌تواند مراقبی امن به جهت حفظ جان کودکان و اشخاص کهن‌سال در هر منزل باشد. بنابراین در صورتی که قصد داشته باشید به مسافرت بروید، فقط به اندازه هست سیستم دوربین هوشمند را فعال کنید و از آنچه در حال وقع است، مطلع شوید. همینطور همین دوربین‌ها کلیدی هشدارهای چک از رویکرد به دور هستند و از طرز تلفن یار یا آدرس اینترنتی می‌توانید تمامی موردها مشکوک را به شما اطلاع دهند.

چرا می بایست منزل هوشمند داشته باشم؟

امیدوارم با قرائت نوشته منزل هوشمند چیست پاسخ پرسش ها خود را در این حوزه اخذ کرده باشید. اطلاعات موجود در خروجی سنسورهای پارکینگ از شیوه شبکه های تلفن همراه به مرکز در اختیار گرفتن داده ها رسول می‌شود. این مرکز داده ها دریافتی را مورد جداسازی و تحلیل قرار می‌دهد و مکان های خالی به جهت بوستان کردن خودروها را از شیوه internet به سیستم های هوشمند موجود در خودروها ارسال می‌کند. ممکن هست در پروژه ای کارفرما فقط نیاز به در اختیار گرفتن سیستم روشنایی هال و پذیرایی داشته باشد در این شکل پروژه اساسی حدود ۹۵ دلار توده می شود و در صورتی که تمایلی داشت کلیدهای اتاق خواب ها را هوشمند می کند و یا بعهده ساکنین پایانی می گذارد. تمامی ما تا آنجا که ممکن میباشد آن را می‌خواهیم ​​و هیچ چیز به راحتی همین نیست که کلیه چیز دقیقا در دوران و مکان مورد نیاز شما پر‌نور شود. در حالی که می‌توانید مقدار زیادی از آن را از طرز برنامه و کنترل صوتی به دست آورید، اما با اتوماسیون‌هایی که می‌توانند بر شالوده چیزهایی مثل سنسورها، موقعیت مکانی شما یا این که روزگار روز تهیه و تنظیم شوند، کارها به سرعت انجام می‌شوند. به همین برهان هست که بسیاری از مردمان با لامپ‌های هوشمند شروع می‌کنند. همین گزینش کار مفیدی است که چراغ‌ها صبح‌ها شما را از خواب بیدار کرده و قبل از غروب مجدد پر‌نور شوند. با کنترل از رویکرد به دور به شما قابلیت و امکان می دهد دمای هر اتاق را به رخ جداگانه تهیه و تنظیم کنید و همچنین گرمایش را واضح و خاموش کنید و آب گرم را در دست گرفتن کنید. این سیستم ها همینطور به شما امکان می دهند یک برنامه گرمایشی ساخت نمایید که برای سبک زندگی و منزل شما مناسب باشد. همان‌گونه که ملاحظه کردید، قابلیت کاهش مصرف انرژی مهم هوشمند سازی خانه فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین بهره را از روشنایی روز، نور آفتاب و هوای تازه ببرید. سیستم صوتی و چهره‌ای هوشمند هم به کاهش مصرف انرژی در خانه هوشمند سبب می‌شود.
  • البته در این دوران تنها موضوع اطلاع یافتن نیست؛ بلکه شما می‌توانید از روش همان نرم‌افزار کارگزاری شده بر روی گوشی، به خاموش و روشن کردن و تغییر‌و تحول موقعیت مورد ها متعدد بپردازید.
  • زندگی در فضایی که همه‌ی اجزا و ابزارهای آن به یک‌دیگر متصل بوده؛ و هوش تصنعی در بستر فضای آنلاین، مدیر کارها را بر عهده می‌گیرد؛ و شما می‌توانید در فضایی امن‌تر، جذاب‌تر و کلیدی دسترسی‌های عمده زندگی کنید.
  • نکته قابل اعتنا در این مدل سیستم‌های هوشمند این هست که تنها ارتباط در بین تجهیزات هوشمند به شکل بی سیم انجام می‌پذیرد و رابطه تجهیزات اهمیت مصرف کننده‌ها و فرمان دهنده‌ها به شکل سیمی اتفاق می‌افتد.
  • تلویزیون های هوشمند برای دسترسی به محتوا از روش برنامه های کاربردی مانند ویدئو و ترانه درخواستی به internet متصل می شوند.
بسته به این‌که چه عملکردها و امکان هایی در کارگزاشتن وجود دارد، به چند جور تقسیم می شود. خانه هوشمند تیم ای از شیوه حل ها برای خودکارسازی کار های روزانه میباشد که شما را از کارهای روزمره نجات می دهد. در اینجا لوازم خانگی - از جاروبرقی های روباتیک گرفته تا دستگاه هایی که از طرز تلفن هوشمند در دست گرفتن می شوند - و سیستم هایی میباشند که هر اتفاقی را که در آپارتمان می افتد را در اختیار گرفتن می کنند. با استفاده از پریز هوشمند می‌توانید مقدار مصرف اسباب و اثاث برقی در ساعت ها متعدد روز را در تلفن ملازم خود بازدید کنید. امروزه محققان رشته کامپیوتر در صدد ایجاد هوش های مصنوعی برامده اند. همین هوش های تصنعی در آتی کار کشته خواهند بود تا نود درصد از کارهای انسان را انجام دهند. در ایران؟ هنوز همین تکنولوژی در دربین عموم مردمان شناخته شده نیست و % کمی از ساختمان‌هایی که در اکنون ایجاد هستند بر شالوده و بستر یک منزل هوشمند ساخته می شوند. اما همین تعداد روز به روز نسبت به گذشته در هم اکنون افزایش است و گمان میرود به زودی از طرف قانون ساختمان های تازه ملزم به پیاده سازی این تکنولوژی شوند. علاوه بر این، بررسی از رویکرد دور سیستم های زیرساخت ساختمان خاص (مانند خطوط لوله و سیستم های برق) رئیس کلی را بی آلایش می نماید و کارایی عملیاتی را بهبود می بخشد. به این ترتیب مدیران زمانه بیشتری را صرف فعالیت های ارزش افزوده می نمایند و بر کارهای حیاتی اولویت خانه هوشمند بالا تمرکز می کنند. کلیدی استفاده از قفل‌های هوشمند و در بازکن‌های در گاراژ، اعضا می‌توانند دست یابی و ورود مهمانان را مجاز یا این که غیر مجاز کنند. قفل‌های هوشمند همچنین می‌توانند تشخیص دهند چه موقع ساکنان نزدیک درب هستند و درب را به جهت آن‌ها گشوده کند.

آشنایی اهمیت قابل انعطاف افزار خانه هوشمند آسانه

تا خط مش اندازی مجدد سیستم منزل هوشمند، محفظه خانه در تاریکی فرو می رود. در صورتی که شخص کلید اشتباهی را فشار دهد، التماس ارتباط او اصلی دیگران فعال می شود و لیستی از اشخاص متعدد به او معرفی می شوند. در این حین، سیستم در دست گرفتن خانه پیام می دهد که پست الکرونیکی جدیدی به فرد ارسال شده. در در میان این حجم از اطلاعات پشت سر نیز ممکن می باشد کارآفرین گیج شود و حیاتی یک حرکت اشتباه سبب ساز شود تا تلویزیون از او یک عکس سلفی گرفته و بین سایر اعضا به اشتراک بگذارد.

سیستم دزدگیر اماکن ( سنسور شکستن شیشه )

بدنه کار دستگاه های پیچیده خیس (درایوهای گشوده کردن / بستن دروازه ها، پرده ها و غیره) یک موتور است، برای دستگاه های کاهش پیچیده (سوپاپ ها، قفل ها) - هسته ای که به وسیله آهنربای الکتریکی سوق دهی می شود. اکثر آنان از جریان ولتاژ تحت تا 24 ولت در دست گرفتن می شوند، اما درایوهای پرقدرت نیز برای 220 ولت وجود دارند. ترقی نه صرفا در مورد فرود انسان در مریخ یا این که پیوند هر چیزی که ممکن است، بلکه راه حل هایی میباشد که به رهایی از نگرانی های روزانه یاری می کند. بله، حتی در صورتی که در مقیاس جهانی رنج ناشی از نشت شیر ​​مضحک به لحاظ برسد، ولی اگر فرصتی وجود داشته باشد که تمام روال را به دستگاه های هوشمند بسپاریم، استعمال نکردن از آن گناه است. زندگی بدون نگرانی های غیر اضطراری فراوان گران خیس از چندین سنسور و سوکت است. حیاتی وجود این که نگهدارنده کار کرد، بعضی از کلیدهای چراغ داخلی سوختند، من دیروز بیمار شدم و حساس دمای 39.2 رتبه در خانه دراز کشیدم.

دستگاه‌های اندازه‌گیری، حسگرها و حسگرها در سیستم خانه هوشمند چیست؟

این واحد مرکزی می‌تواند در تلفن همراه هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شما باشد. استانداردهای وایرلس متمایز از گزاره وای فای، بلوتوث یا این که پروتکل Z-Wave به جهت ایجاد رابطه و کنترل دستگاه‌ها کاربرد دارند. تنظیم نور و روشنایی اتاق‌ها، کنترل دما و سرمایش-گرمایش، گرم شدن استخر، تهیه و تنظیم آهنگ و سینمای خانگی و… . اکنون می‌توانید از راحتی، ایمنی و مزایای به نقل از سایت خبرگذاری اقتصادی فناوری خانه هوشمند بهره‌مند شوید. به جهت آنکه بدانید هوشمند سازی ساختمان چه مزایایی دارد، مهم ما ملازم باشید تا در ادامه مروری داشته باشیم بر تجهیزات منزل ها هوشمند و مزایای آن‌ها. از آنجا که سیستم روشنایی هوشمند خانگی شما به اینترنت متصل می باشد ، می داند چه زمانی چراغ ها را خاموش کند تا در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

لوازم جانبی که می تواند منزل شما را هوشمند کند؟

همچنین شما به راحتی می‌توانید به تعداد دستگاه‌های متصل به پروتکل Zigbee بیافزایید. علاوه بر همین ویژگی، پریز های هوشمند اساسی برنامه وقتی خودکار، چک بر الکتریسیته و گزینه های ایمنی پیشرفته هم هستند. عمده همین خانه ها حیاتی یک زنگ درب ویدیویی Nest Hello سیستم صوتی هوشمند میباشند که یک گزینش عالی است. اما برای چیزی که مقرون به صرفه خیس می باشد می توانید برند Eufy Doorbell را در لحاظ بگیرید. حیاتی استفاده از یک درب هوشمند ویدیویی، می توانید ببینید چه کسی پشت در خانه شماست فارغ از اینکه کاری که انجام می دهید را متوقف کنید. همانطور که در مطالب بالا هم به این مسئله اشاره کردیم، مدیر از فواصل بدور هم قابلیت پذیر است. در همین خانه های هوشمند دوربین های مدار بسته و همینطور دزدگیرهای پیشرفته ای نصب می شود که سبب ساز می شود تمامی فضای ساختمان به طور کامل تحت حیث باشد. در خانه های هوشمند تردد افراد در دست گرفتن می شود و سیستم امنیتی موجود منجر افزایش امنیت ساختمان خواهد شد. لامپ‌ها و کولر‌های گازی نیز که توسط اپلیکیشن می توانید آنان را خاموش یا این که روشن نمایید همگی لوازم هوشمندی میباشند که به راحتی اهمیت اتصال به internet قابل کنترل و ساماندهی خواهند بود. سنسور، ابزاری برای شناسایی پارامترهای محیط اطراف مثل دما، رطوبت و غیره میباشد که از تجهیزات طلاق ناپذیر در پکیج هوشمند سازی خانه و منازل مسکونی می باشد. به جای روشن گذاشتن تهویه مطبوع در تمام ارتفاع روز، یک سیستم منزل هوشمند می‌تواند رفتارها را یاد بگیرد و مطمئن شود که خانه تا زمانی که صاحب خانه از سر فعالیت به منزل می‌رسد، خنک می‌شود. مهم سیستم آب پاشی هوشمند، چمن صرفا در شکل نیاز و حساس میزان ظریف آب گزینه نیاز آب پاشی می‌شود. اساسی اتوماسیون خانگی، انرژی، آب و بقیه منابع به طور موثرتری به کارگیری می‌شود که به صرفه جویی در منابع طبیعی و پول به جهت مصرف کننده کمک می‌کند. اگر وقت نمی‌کنید که وسایل و ابزارهای منزل را هر لحظه در دست گرفتن کنید، می‌توانید زمانبندی برنامه‌های روزانه را در اپلیکیشن منزل هوشمند انجام بدهید تا کارها به رخ اتومات انجام شوند. منزل هوشمند مانند یک پرستار از دوستان عزیز شما محافظت می کند و منجر می گردد که نگهداری از سالمندان یا حتی کودکان، مضاعف ساده‌تر و راحت‌تر باشد. همین دستگاه‌ها همیشه از حیث مصرف انرژی کارآمد نیستند، ولی بخش اعظم آنها می‌توانند به شیوه‌ای آیتم به کار گیری قرار گیرند که به شما، در صرفه جویی انرژی امداد می‌کند. تا حدی، آداپتورها، دوبلور-سه‌تایی‌ها و دستگاه‌های اندازه‌گیری هم ماژول‌های گسترش هستند. چنین دستگاه هایی را می قدرت در کنترلر تعبیه کرد و به طور جداگانه از طرز یک کانکتور طراحی شده یگانه یا یک اترنت، USB و سایر رابط های مشترک متصل شد. اهمیت اعتنا به اینکه سازندگان سیستم های خانه هوشمند از سیستم های رمزگذاری انتقال دیتا های متعدد استفاده می کنند، هنگام انتخاب ماژول توسعه، توجه به سازش آن در رخ خرید کردن کنترلر از سازنده دیگری واجب است. در یک منزل هوشمند مناسب مسکونی هدف بر آن هست تا وسایل خانه مهم بیشترین بازدهی و دست‌کم هزینه انتخاب شوند. در هم اکنون حاضر تجهیزات اینترنت اشیاء بطور جداگانه از هم عمل می نمایند و برای یکپارچه سازی آنها نیاز به ساخت یک هاب مرکزی برای اتصال همگی ی ابزارها و سیستم ها وجود دارد. همچنین یک رابط کاربری مناسب برای رفع مشکلات و رابطه ریلکس تر حساس سیستم باید طراحی شود. همچنین اهمیت نقص‌ در یکی از از اجزای این سیستم و انقطاع ارتباط آن کلیدی سایر تجهیزات، احتمال دارد نظم تمام دستگاه های متصل به نیز خواهد ریخت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن