لپ تاپ استوک قیمت و همه چی در مورد برند HP

در این مقاله سعی شده است ده مرکزخرید لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معر

توسط DASTESALAMATT در 8 شهریور 1401

در این مقاله سعی شده است ده مرکزخرید لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند. دیجیکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروههای مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بینظیر در دیجیکالا عرضه میشوند. لپ تاپ استوک قیمت دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بیطرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را میکند. کاربران و مشتریان دیجیکالا میتوانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجیکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.

  • لوازم جانبی موبایل همه لوازم جانبی
  • مانیتور کوچک 11.6 اینچی
  • انکر ( Anker )
  • باتری تبلت Apple

لپ تاپ های سایز کوچک یکی از همان چند صد مدل لپ تاپ موجود در بازار می باشد که طرفداران خاص خود را دارند. این مدل لپ تاپ ها 11.6 اینچ می باشند که طراحی بسیار جالبی دارند. مهم ترین ویژگی این مدل لپ تاپ ها حمل و نقل آسان آن ها نسبت به سایر لپ تاپ ها می باشد. اما شاید این کوچک بودن صفحه نمایشگر لپ تاپ کوچک چندان مورد پسند برخی از کاربرها نباشد. لیستی که در متن بالا به عنوان بهترین لپ تاپ های کوچک ارزان به شما معرفی کرده ایم در حقیقت از بهترین های سال 2021 می باشند. ن ها را خریداری کنید. زیرا که ممکن لپ تاپ انتخابی شما امروز و در این ساعت یک قیمت داشته باشد و فردا یک قیمت دیگر. برای آگاهی از قیمت لپ تاپ کوچک ارزان هم ما سعی کرده ایم با توجه به نیاز شما و شرایط اقتصادی بهترین لپ تاپ هایی که می توانید با مناسب ترین قیمت خریداری کنید را به شما پیشنهاد دهیم.

  • سیستم خنک کننده ی قوی
  • Microsoft Surface Book
  • کیفیت ساخت و صفحه نمایش بی نظیر
  • بازسازی کابل برق و آداپتور
  • خصوصیات: ظرفیت حافظه RAM:4 گیگابایت
  • سخت افزار قدرتمند با قدرت پردازش بالا

در کنار ویژگیهای متعدد، ایسوس از سختافزار مناسبی نیز در این محصول استفاده کرده است. پردازنده کممصرف اما قدرتمند در کنار پردازنده گرافیکی توانمند با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه SSD سختافزار این لپتاپ را تشکیل میدهند. در کل، اگر در پی خرید یک لپتاپ زیبا و سبک برای انواع کارهای روزمره هستید، بهترین لپ تاپ ایسوس مدل UM425IA میتواند یکی از گزینههای شما برای خرید باشد. سری ROG جزو بهترین لپ تاپ های ایسوس با بهرهگیری از مشخصات فنی مناسب تا به امروز عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان دادهاند. یکی از بهترین لپ تاپهای ایسوس مدل ROG Zephyrus GA401QM-K2314 است که به سختافزار قدرتمندی نیز مجهز شده است. مشخصاتی که میتواند نیازهای یک گیمر را بهطور کامل برطرف کند. این لپ تاپ دارای صفحهنمایش 14 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است. این صفحهنمایش میتواند نرخ بهروزرسانی 120 هرتز را ارائه دهد که میتواند تجربه بازی بسیار جذابی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نمایشگر 15.6 اینچی کاملا برای دیدن فعالیتها معقول است. علاوه بر ابعاد صفحهنمایش، قابلحمل بودن آن نیز یکی از مزایای مهم به شمار میآید. باتری 37 وات ساعتی این دستگاه تا 4 ساعت شارژدهی شما را همراهی میکند. IdeaPad 3-IF از لپتاپهای پرطرفدار برند لنوو به شمار میآید. وزن 1.65 کیلوگرمی با پردازنده قوی Intel Core i7 1165G و رم 12 گیگ، نمایشگر 15 اینچی و باتری 38 واتساعتی که حداکثر تا 3 ساعت شارژدهی دارد، همگی نمایانگر یک دستگاه مناسب برای تریدرها میباشند. اگر بخواهید در دنیای بازارهای آنلاین سرآمد باشید قطعا این لپتاپ یکی از گزینههایتان خواهد بود. برای جلوگیری از قطعی و کندی سیستم در هنگام ترید لپتاپی با سختافزار قوی نیاز است. شرکت ایسوس لپتاپ مدل VivoBook K513EQ-AH را با پردازنده Intel Core i7 1165G7 به بازار عرضه نموده است.  رم این دستگاه نیز 8 گیگ و SSD آن 512 گیگابایت است. که علاوه بر مصارف شخصی و کارهای روزمره در سرعت بخشیدن به معاملات شما بسیار موثر است. خرید لپ تاپ استوک hp با این لپتاپ در مسابقات فرمول وان ترید همیشه پیشتاز باشید. نمایشگر 15 اینچی، وزن نسبتا سبک و باتری 42 وات ساعتی نیز هر فعال بازار آنلاینی را وسوسه میکنند. لپ تاپ مناسب ترید و معرفی بهترین آنها در بازههای قیمتی مختلف در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. شما با توجه به بودجه و نیازهای خود میتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. همانطور که گفته شد برای خرید لپتاپ ترید یکی از مهمترین ویژگیها رم آن است. که به خاطر سنگینبودن برنامههای مربوط به ترید وجود رم بالا و SSD لازم است. همچنین نمایشگر بزرگ و پردازنده مناسب و وزن کم نیز از نکات مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید. در آخر برای ارائه سوالات و پیشنهادات خود از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

دیجی کالا برای هر کاربر به صورت اختصاصی کدهای تخفیف معرف درنظر گرفته است که میتوانند با ارسال آن به دوستان خود از جوایز و امتیازات مختلف بهرهمند شوند. علاوه بر این دوستان نیز با استفاده از کد معرف دیجی کالا میتوانند با تخفیف ویژه اولین خرید خود را ثبت کنند. ابتدا وارد صفحه فروشگاه دیجی کالا در سایت موپن شده و بر روی کوپن مدنظر خود کلیک کنید. بعد از مطالعه توضیحات کد بر روی "کپی کنید" کلیک نموده و سپس با فشردن دکمه "خرید کنید" وارد سایت دیجی کالا شوید. در قدم بعدی از طریق دکمه ورود به حساب کاربری، وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب از قبل، درسایت ثبت نام کنید. اکنون زمان خرید فرا رسیده است، محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و پس از آن وارد سبد خرید شوید. زمان تحویل سفارش و محل دریافت را تعیین نموده و با زدن دکمه ادامه فرآیند خرید، وارد صفحه بعد شوید. در این قسمت ما به بررسی خطاهایی که ممکن است در استفاده از کد تخفیف برای دیجی کالا مواجه شوید، میپردازیم.

مورد دیگری که حین خرید لپ تاپ باید در نظر داشته باشید این است که عموما شارژدهی مدلهای مجهز به پردازندههای نسل ده و بهویژه یازده اینتل بالاتر است. به کدام پورتها نیاز دارید؟ تعداد و انواع پورتهای هر لپتاپ بسته به قیمت، سایز و امکانات متفاوت است. اما به طور معمول تعداد پورتهای اتصالی که در بدنه لپتاپ قرار میگیرند بسیار محدودند. هر چند شما همواره میتوانید به وسیله یک هاب USB با کیفیت، تعداد پورتهای پرکاربرد USB خود را افزایش دهید. با این حال به صورت حداقلی در یک لپتاپ شما به یک پورت USB تایپ A، یک USB تایپ C و یک اتصال جک هدفون یا هدست نیاز دارید. باقی پورتها و اتصالات نظیر HDMI ، LAN ،VGA و… بسته به نیاز شما از لپتاپ مورد نظر میتواند وجود داشته باشند یا نه. در انتها برخی نکات وجود دارند که شاید هنگام خرید لپ تاپ برای همه کاربران حائز اهمیت نباشند. با این حال بد نیست خیلی سریع برخی از این ویژگیها را مرور کنیم.

  • >> نوع و قدرت کارت گرافیک و یا VGA
  • طول عمر بیشتر باتری نسبت به لپ تاپهای همرده گیمینگ
  • درخواست کالا
  • حافظه ی داخلی: 500GB(قابل ارتقا)
  • Legion Y720
  • Microsoft Surface Pro 8

در پاسخ به اینکه استوک چیست؟ باید گفت استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار است اما در زبان پارسی برای انواع کالاهای دست دوم بهکار برده میشود. اینکه “استوک” چرا در زبان فارسی به این معنی شناخته می شود مشخص نیست ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما لازم است بدانیم که همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم نیستند. ولی به طور خلاصه استوک به لوازم الکتریکی گفته می شود که به صورت عمده از کشورهای اروپایی و آمریکا به کشور وارد شده و دارای قیمت به مراتب کمتری نسبت به مشابه نو می باشند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جلب مشتری اتخاذ می کنند. کالاهای برگشتی به هیچ عنوان وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیم به انبار فرستاده شده و پس از درجه بندی A,B,C و D به طورعمده به فروش میرسند.

این چنین، نسل لپتاپها در حال تحول است درحالیکه مردم عادی به لپتاپهای 15 سال پیش و تنها کمی قویتر، عادت کردهاند. تحولی که Surface در کامپیوترها به وجود آورد، نقشه راهی برای دیگر شرکتها نخواهد بود تا دستگاههایی شبیه Surface را تولید کنند. حتی Apple که بدون شک ناگریز از تغییر لپتاپهای خود است، اما زمانیکه چندین سال از Microsoft عقب افتاده است. در قسمت بعد، دستگاههای Surface را از نظر سخت افزاری با دیگر لپتاپها مقایسه خواهیم کرد. سلام وقتتون بخیر. من تازه با سایتتون آشنا شدم. متاسفانه نتونستم نقد سرفیس پرو ۵ رو بین مطالبتون پیدا کنم. من میخوام این دستگاه رو البته به صورت استوک یا دست دو بخرم. میخواستم بدونم برای استفاده از نرم افزارهای گرافیکی تا چه حد مناسبه و آیا دست دوم خریدنش اونم الان که سرفیس پرو ۷ تو ایران هست، پیشنهاد میشه؟ دلیل اینکه چرا شما قادر به یافتن مطلب نقد و بررسی دستگاه مورد نظر خود نبودید، به یکی از خندهدارترین گافهای شرکت Microsoft در زمینه دستگاههای Surface برمیگردد!

جدیدترین نسل پنتیوم ها در حال حاضر در دو سری Gold و Silver عرضه میشوند. سری گلد، پردازندههای دسکتاپی مناسب برای وب گردی، video streaming و مصارف عمومی است. این پردازندهها دو هسته دارند و در زمینه کارایی قابل مقایسه باCore i5-11600 و Core i5-11400 نیست. G6605 پایینترین مدل پنتیوم گلد است. چیپستهای Pentium Silver مثل N6000 پردازندههای لپ تاپی هستند و فقط برای مصارف عمومی مناسب است. البته اگر کمی بیشتر هزینه کنید و Core i3 نسل ۱۱ بخرید، بسیار بهتر است. Core i ها پردازندههای خانگی یا دسکتاپی اینتل هستند. دو نوع پردازنده اینتل کور داریم: یکی Core i ها هستند و دیگری Core 2 Duo. برای آشنایی بیشتر با انواع core i های اینتل مقاله “تفاوت core i3 با core i5 و core i7 در پردازنده های اینتل” را بخوانید. پردازندههای سری زئون و ایتانیوم از سری پردازنده های کلاس سروری هستند که برای برنامههای سروری مختلف بهینه شدهاند.

  • کامپیوتر و سخت افزار
  • هارد دیسک سیلندری
  • لپ تاپهای گیمنیگ ایسوس
  • رابط کاربری روان و زیبای MacOS
  • تست سخت افزار لپ تاپ ایسر را فراموش نکنید
  • جک-سوکت تبلت
  • باتری تبلت
  • تاچ پد و کلیک لپ تاپ

با خرید لپ تاپ ایسر سری Nitro 5 AN515-51-70UZ میتوانید بهترین بازی گیمینگ خود را تجربه کنید. این لپ تاپ با وزن 2.3 کیلوگرمی و در ابعاد 363.4 در 255 در 23.9 ساخته شدهاست. صفحه نمایش این لپ تاپ 15 اینچی، قیمت zbook 15 g3 با کیفیت Full HD و با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل از فناوری lPS پشتیبانی میکند که باعث میشود انعکاس نور در این سری به حداقل میزان خود برسد. این سری از لپ تاپ ایسر به دلیل داشتن پردازنده Core i7 از مدل 10750H برای گیمرها مناسب بوده و مشکلی هنگام بازی برای گیمران ایجاد نمیکند. یکی از ویژگیهای مثبت این سری برای خرید لپ تاپ ایسر، حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 به همراه 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و 256 گیگابایت از نوع SSD میباشد. این سری از لپ تاپ ایسر از حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی پردازنده گرافیکی تهیه شده که در هنگام بازیهای مختلف و برنامههای متعدد به کار میآید. شاید شما خسته بشید اما این لپ تاپ ایسر نه!

آخرین مطالب