همه چیز در مورد ردیاب خودرو (ردیاب ماشین) - عصر آی تی

ردیاب OBD نیازی به نصب ندارد. در حال حاضر ارزان ترین ردیاب موجود در بازار ردیاب خودرو مدل OBD است این ردیاب بس

توسط DASTESALAMATT در 19 دی 1399

ردیاب OBD نیازی به نصب ندارد. در حال حاضر ارزان ترین ردیاب موجود در بازار ردیاب خودرو مدل OBD است این ردیاب بسیار کوچک است و به درگاه دیاگ ماشین وصل میشود نصب آن بسیار آسان است و خود شما میتوانید آنرا نصب کنید فقط کافیست محصل اتصال دیاگ ماشین خود را پیدا کنید و این ردیاب را به آن وصل کنید به همین راحتی! چنانچه در جستجوی یک ردیاب بیسیم هستید که بتواند برای مدت زمان طولانی از شارژ باتری آن استفاده کنید ، شک نکنید که این مدل ردیاب بهترین گزینه برای شماست . خودرو شما یک کامپیوتر غول پیکر است و قابل هک شدن! ردیاب خودرو IR100 کارمکس با ابعاد مناسب به آسانی قابل نصب بصورت پنهان در داخل انواع وسایل نقلیه سواری، موتورسیکلت و وسایل نقلیه سنگین است. چرا؟ شاید مهمترین دلیل این است که چنین ابزارهایی قابل مشاهده هستند و تنها کاربرد هشدار دهنده دارند. مهم: (هشدار قطع یرق خودرو ) ، درصورتی که برق دستگاه شما به هردلیلی قطع شود دستگاه به شما از طریق تماس،نرم افزار و پیامک هشدار ارسال می کند. انواع جی پی اس خودرو با تنوع در کیفیت و طرح از جمله تجهیزات مناسب برای محافظت از خودرو می باشد.

از قابلیت های متعدد ردیاب خودرو آهنربایی (جی پی اس خودرو) می توان به داشتن نرم افزار موبایل و مکان یابی آنلاین دستگاه بر روی موبایلتان نام برد که خیالتان را کاملاً آسوده می کند تا قابلیت های دیگری همچون ارسال پیامک در هنگام تکان خوردن وسیله نقلیه شما ، قطع کردن برق خودرو از راه دور ، شنود ، پنهان بودن و غیره نام برد. اما این موضوع در مورد جی پی اس ها کاملا تفاوت دارد. هیچکس به غیر از شما از وجود ردیاب خودرو اطلاعی ندارد و سارق هرگز متوجه این موضوع نمی شود. خیلی از ما به دلیل بلد نبودن راه ها و گیج شدن در هنگام پیداکردن آدرس ها از رانندگی کردن خوشمان نمی آید و تقریبا این موضوع برایمان تبدیل به مشکل بزرگی شده است که هر وقت می خواهیم به نقطه ای سفر کنیم کلی از زمانمان را صرف پیداکردن آدرس می کنیم. با استفاده از ردیاب ها برای حیوان خانگی تان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در هر جای دنیا به ردیابی و دریافت اطلاعات مکان یابی بپردازید. همچنین در قسمتهای پایانی اطلاعاتی در مورد خرید، قیمت و نصب ردیاب ماشین اطلاعات مورد نیاز شما بیان شدهاند.

یا شاید به هزینه خرید فکر کنید و به به دنبال ردیاب ارزان قیمت و مناسبی باشید، اما هنوز هم برای انتخاب و تصمیم به خرید ردیاب مردد باشید. در ادامه این مقاله مهمترین دلایل برای خرید ردیاب و راهنمایی در انتخاب ردیاب ارزان و مناسب خودرو، افراد و حتی حیوانات را در اختیار شما می گذاریم. این زمان را می توان با داده های وارد شده به سیستم GPS مرتبط کرد تا مکان دقیق ارائه شود. در این مقاله قصد داریم در مورد این که ردیاب خودرو چه ویژگیهایی دارد، چگونه کار میکند و چه کاربردهایی برای افراد مختلف دارد، صحبت خواهیم کرد. ردیاب خودرو همان چیزی است که این روزها همه از آن صحبت می کنند. با شنیدن واژه ردیاب، مخفی بودن دومین حدسی است که به ذهن می آید. احتمالا این اولین سوالی است که در برخورد با ردیاب ها به ذهن شما می رسد. نرم افزار تحت وب و موبایل اپلیکیشن ما نیز یک راه کار کامل برای ردیابی و مدیریت بر کلیه دستگاه ها از طریق یک پلتفرم پیشفرته می باشد. به منظور بهره مندی از دقت بالا در ردیابی وسیله نقلیه، از چندین سیستم ارتباطی شامل، GPS، GPRS و GNSS با دقت مکانی یک متر استفاده شده است.

سیستم های ردیابی مدرن وسایل نقلیه معمولاً از یک یا ترکیبی از فناوری های GPS ،GLONASS و ردیابی مبتنی بر اینترنت بهره می برند که امکان مسیریابی ، مکانیابی و ارتباط با راننده را فراهم می کند. از این رو برای پیشگیری از سرقت خودرو و ردیابی آن در صورت سرقت از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفته می شود. حتی می توانید برای حیوانات خود به استفاده از یک ردیاب شخصی هم بپردازید. موارد عنوان شده در یک دسته بندی کلی هستند اما همیشه دغدغه ای برای تامین امنیت و مراقبت از دارایی ها ارزشمند زندگی وجود دارد. موارد عنوان شده تنها امکانات و قابلیت های ردیاب ها نیست. پس مسلما در استفاده از انواع دزدگیر ها، بادیگارد های افراد، سیستم های هوشمند ضد سرق و موارد مشابه ضعف هایی وجود دارد و باید از نسل بعدی تکنولوژی های امنیتی یعنی ردیاب خودرو، اشخاص و یا حیوانات استفاده کنید. به این شکل که بعد از مدتی میتوانید اطلاعات ذخیره شده را روی سیستم کامپیوتری بازخوانی کنید.

برای تعیین محدوده جغرافیایی یا حصار جغرافیایی به راحتی از طریق نرم افزار می توانید محدوده مورد نظر را مشخص کرده که اگر شخص وارد و یا خارج از محدوده شود به کاربر از طریق ارسال پیامک و نوتیفیکیشن روی موبایل اطلاع رسانی میشود . به عنوان یک مالک شخصی یا مدیر یک شرکت حمل و نقل شما نیز برای تامین امنیت خودروهایتان دغدغه های بسیاری دارید و می دانید دیگر استفاده از دزدگیر ها چاره راه نیست. از این طریق شما علاوه بر محل دقیق ماشین، مسیرهای طی شده توسط آن را نیز در دست دارید و به راحتی میتوانید ماشین را پیدا کنید. برخلاف دزدگیر ها و قفل ها که تنها ابزاری برای پیشگیری از سرقت هستند، ردیاب ها علاوه بر ایجاد شرایط پیشگیری رویکرد معتبری برای پیگیری خودروی به سرقت رفته نیز هستند. همانطور که انتظار می رود ردیاب ها ابزاری برای رصد و پیدا کردن محل، موقعیت دقیق جغرافیایی و مسیرهای طی شده توسط انسان، وسایل نقلیه و یا حیوانات هستند.

آخرین مطالب