پر کردن دندان با سرامیک در هروی دنتال

معمولاً صندلی دارای یک وضعیت صفر یا Zero Position است. پس از اتمام جراحی بر روی بیمار با زدن این دکمه صندلی به

توسط DASTESALAMATT در 12 شهریور 1401

معمولاً صندلی دارای یک وضعیت صفر یا Zero Position است. پس از اتمام جراحی بر روی بیمار با زدن این دکمه صندلی به وضعیت اولش باز گردیده و پشتی به حالت عمود قرار میگیرد تا بیمار به راحتی بتواند دهانش را در کراشوار شسته و از صندلی خارج شود. در صورت داشتن حافظه در یونیت می توان وضعیت صفر را با دادن برنامه تغییر داد. ۲. دومین سیستم حرکت صندلی سیستم پنوماتیک است که دارای موتورها هیدرولیک بوده و با روغن کار میکنند. ۳. اکثر صندلی هایی که در حال حاضر طراحی می شود از نوع صندلی گیربکسی یا الکترومکانیکی می باشد. الکتروموتور کفی: یک الکتروموتور چپ گرد - راست گرد است و همچنین دارای بورد الکترونیکی که برای حرکت بالا و پایین در زیر صندلی قرار گرفته است. الکتروموتور پشتی: همانند الکتروموتور کفی است و برای جلو عقب بردن پشتی صندلی است. پر کردن دندان با سرامیک  دو عدد میکروسوئیچ نیز حرکت های مجاز صندلی را کنترل می کنند. میله مارپیچ: این میله نیروی خود را توسط گیربکسی که روی الکتروموتور بسته شده است از الکتروموتور گرفته و با حرکت راست گرد موتور کفی به سمت بالا و با حرکت چپ گرد به سمت پایین می آید.

یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع پوششهای بیمهای، بیمه تکمیلی درمان است. با توجه به اینکه انسان همواره در معرض خطر انواع مختلف بیماریها بوده و هست، به ناچار برای معالجه بیماری و بهبودی، متقبل هزینههای سنگین پزشکی، دارو، عملهای جراحی و مخارج بیمارستان میشود. به منظور کمک در پرداخت چنین هزینههایی، بیمههای درمانی طراحی و به متقاضیان ارائه میگردند. از آنجایی که تمام افراد نمیتوانند تحت نظر ارگان یا سازمان خاصی به صورت گروهی بیمه تکمیلی درمان را تهیه نمایند، بیمه سامان اقدام به ارائه طرح بیمه تکمیلی برای خانوادهها نموده است. بیمه تکمیلی خانواده سامان خدمات خود را در قالب ۶ طرح ارائه کردهاست که پوششها و سقف تعهدات هرکدام از آنها در مدت یکسال در جدول شماره یک، و شرح هریک از تعهدات در جدول شماره دو، بیان شدهاست. مبلغ حقبیمه هریک از این طرحها به صورت سالیانه و با توجه به سن بیمهشده تعیین میشود که طبق جدول زیر میباشد. بیمه نامه ایشان حداقل برای دو سال متوالی در شرکت بیمه سامان تمدید شده است.

وقتی مقدار بسیار اندکی لثه وجود دارد که از دندان های بالا شما محافظت می کنند، آنها لق می شوند و مشکلاتی مانند درد، تورم، و خونریزی می توانند اتفاق بیفتند. این می تواند ارثی باشد، اما برخی مواقع دیرگ نیز هستند که شرایط پزشکی مانند ژینژیویت و بیماری پریودنتال می توانند با عدم وجود لثه کافی یا تحلیل لثه های شما ارتباط داشته باشند. اگر این مشکل بدون درمان باقی بماند، عدم وجود لثه های کافی که بتوانند از دندان های شما حمایت کنند می تواند برای سلامت شما و نیز ظاهر چهره شما مشکل آفرین باشد. تحقیقات حاکی از این هستند که بیماری های لثه اغلب نتیجه عادات بد مسواک زدن و بد نخ دندان کشیدن هستند. هروی دنتال   اگر عادات دندانی صحیح را به خوبی یاد نگرفته باشید، جای دادن آنها در روال زندگی تان می تواند به صورت باور نکردنی برای سلامت کلی شما مفید باشد. می توانید فهرست کارهایی که باید به درستی انجام دهید را در اینترنت جستجو کنید.

علاوه بر اینها، شما می توانید با جستجو در اینترنت و مراجعه به وب سایتهای مرجع، لیست متخصصین دندانپزشک کودکان که به محل مورد نظرتان نزدیک هستند را به راحتی پیدا کنید. در ادامه با مراجعه به رزومه پزشک مربوطه، اطمینان حاصل خواهید کرد که دندانپزشکی که در نظر گرفتهاید، دوره تخصصی دندانپزشکی اطفال را گذرانده یا خیر. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با سه خصوصیت بارزی که بهترین دندانپزشکان اطفال از آنها برخوردارند، آشنا نماییم. همچنین وسایل و تجهیزاتی که در دندانپزشکی اطفال مورد استفاده قرار می گیرد، دارای تفاوت های بارزی با نمونه بزرگسال آن می باشد. یکی دیگر از ویژگی های دندانپزشک کودک خوب، تعامل مناسب وی با کودکان است. با زیر نظر گرفتن رفتار دندانپزشک با کودک خود در اولین ملاقات، متوجه این موضوع خواهید شد. مسلم است دندانپزشکی که به سلامت دهان و دندان مراجعین خود اهمیت می دهد، برخورد محترمانه و گرمی داشته و با صبر و حوصله کافی پاسخگوی پرسش های والدین خواهد بود.

ایشان دارای فلوشیب دندانپزشکی بیمارستانی می باشد و سال ۱۳۸۲ تا به حال در بخش خصوصی به صورت کاملاً تخصصی در زمینه دندانپزشکی کودکان فعالیت داشته است. از فعالیت ایشان میتوان درمان کودکان تحت بیهوشی در بیمارستان های بعثت همدان ، بیمارستان گاندی ، بیمارستان کودکان مفید تهران و کلینیک مهر اشاره کرد. برای تعیین وقت قبلی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب تماس بگیرید. دکتر رخساره اسدی راد متخصص دندانپزشکی کودکان و نوزادان ، فارغ التحصیل دوره های دندانپزشکی عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. دکتر مرتضی اسدی دندانپزشک کودکان ، دارای بورد تخصصی دندانپزشکی کودکان میباشد. دکتر یاسمین رضوانی متخصص دندانپزشکی کودکان ، فارغ التحصیل دوره دندانپزشکی عمومی در سال ۱۳۸۸ می باشد. ایشان دوره تخصصی دندانپزشکی کودکان خود را در سال ۱۳۹۱ اخذ کرد و دارای بورد تخصصی رشته کودکان میباشد. ایشان همچنین موفق به کسب مدرک فلوشیپ دندانپزشکی بیمارستانی کودکان در سال ۱۳۹۵ شد و از سال ۱۳۹۱ تا به حال عضو هیئت علمی بخش کودکان دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی می باشد.

امروزه تنها تفكر دندانپزشک ترميم و درمان دندان نيست. زیبایی دندان بعد ازترميم يك دندان پوسيده وگاهي دندانهاي سالم نكته اي بسيار مهم در دندانپزشكی محسوب ميشود. مواد همرنگ جديد ( كامپوزيت ها ) امكان زيبا كردن دندانها را فراهم كرده اند. كامپوزيت در بسياري موارد زيباتر از روكش است و تخريب بافت سالم دندان هم بسيار ناچيز و در حد صفر مي باشد. اين كامپوزيت هاي نسل جديد امكان زيبایی دندان بدون ارتودنسی را نيز بطور محدود ولي چشمگير مهيا كرده است. یعنی در این روش دندان هاي كج كه قبلا با ارتودنسي مرتب میشند اکنون بدون ارتودنسی نیز قابل اصلاح هستند. مجموعه فرایند های ترمیم زیبایی دندان همه و همه با یک هدف انجام میشود و آن هم طراحی لبخند زیبا و اصولی است.این همان چیزی است که از آن با عنوان لبخند هالیوودی یاد میشود. زیبایی دندان با کامپوزیت در این روش با باندینگ (پیوند) کامپوزیت ها که مواد همرنگ دندان های شما هستند ظاهر دندان های شما بهبود بخشیده میشود.

ترانزیستور پیوندی اثر میدان: این ترانزیستور ها سه پایه گیت، درین و سورس دارد و دارای دو نوع P و N می باشد. تریستور: تریستورها دارای سه پایه گیت، آند و کاتد هستند. پایه های آند و کاتد به مدار قدرت متصل می شوند و پایه گیت به جریان کمتری متصل است. در صورتی که گیت یک پالس مثبت دریافت کند و ولتاژ آند نسبت به کاتد مثبت تر باشد روشن می شود. مجموعه ای از مدارات الکتریکی است که روی یک صفحه نیمه هادی کوچکی (معمولا از جنس سیلیکون) قرار گرفته ند و ابعاد بسیار کوچکی دارند. قطعه ای قابل برنامه ریزی است که بصورت یک یا چند مدار مجتمع موجود می باشد. این قطعه داده های دیجیتال را به عنوان ورودی گرفته آنها را پردازش می کند و نتیجه را در خروجی فراهم می آورد. LCD: نمایشگر صفحه تختی که از ویژگی های مدولاسیون نور کریستال های مایع برای نمایش استفاده می کند.

  • متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت ( پروستودانتیست )
  • اورجت یا بیرون زدگی دندانهای جلویی (Protruding front teeth)
  • در نظر گرفتن نیازهای روانی بیمار
  • قابل کاربرد برای تمام دندانها
  • کاهش اثار قند خون بالا
  • جک های هیدرولیکی (Hydraulic lift)
  • صندلی دندانپزشکی
  • صندلی دندانپزشکی (Chair)

شما هم نظرات و تجربیات خود را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید. برای جدا کردن و از بین بردن جرم و پلاک روی دندان و داخل لثه از دستگاه جرمگیر یا کویترون استفاده میشود. نوک قلم در گستره ۲۵ تا ۳۰ کیلوهرتز ارتعاش میکند. آب از طریق روزنه باریکی که در نوک قلم وجود دارد به نوک قلم پاشیده میشود و در اثر ارتعاش آب اسپری شده و حباب ایجاد میشود. خنک کردن دندان و سرد نمودن قلم توسط آب اسپری شده انجام میشود و باعث سایش شده و به جرمیگری کمک میکند. این دستگاه تمام مواد و مایعات باقی مانده از ترمیم دندان را جمع میکند و به داخل خود میکشد. فضای نگهدارنده دندان  وجود ساکشن در هر مطبی ضروری است. زیرا هنگام کارهای ترمیمی توسط دندانپزشک خشک بودن دندان از اهمیت بالایی برخوردار است. ۱- برای تمیز کردن داخل لوله و درپوش از یک برس مخصوص بعد از هر بار کار کردن با آمالگاماتور استفاده کنید. ۲- از تماس دست با درپوش لوله آمالگاماتور قبل از توقف کامل خودداری شود. ۳- از قراردن آمالگاتور در برابر نور خورشید خودداری کنید. ۴- آمالگاتور را هر هفته یک الی دو بار سر و ته کنید و در جایش قرار دهید.

آخرین مطالب