پیکرتراشی پیکرتراشی در تهران فوق تخصص جراحی پلاستیک

میزان چربی های تخلیه شده در لیپوست به نسبت لیپوماتیک اکثر بوده و بیشتر ترین تفاوت لیپوست و لیپوماتیک در قدرتمن

توسط DASTESALAMATT در 28 آبان 1401
میزان چربی های تخلیه شده در لیپوست به نسبت لیپوماتیک اکثر بوده و بیشتر ترین تفاوت لیپوست و لیپوماتیک در قدرتمندتر بودن دستگاه لیپوست می باشد. در صورتی که از سایز سینه‌های خود راضی نیستید، پروتز سینه بهترین استراتژی به جهت شماست.عمل پروتز سینه اساسی کمترین درد و مشکلات بعد از جراحی یار هست و زمان نقاهت کوتاهی دارد. در کاغذ عکس شما این فرصت را دارید که قبل از فعالیت لیپوساکشن در کرج عکسهایی از تحولات واقعی سپس از جراحی پلاستیک ، تصاویر مربوط به بیمارانم را ببینید. در اینجا می توانید ایده بصری در مورد اینکه اثر لیپوساکشن آتی چه خواهد بود ، بدست آورید. دسته‌بندی نشده در این طریق از هر نوع بی حسی یا این که بیهوشی هم می اقتدار به کار گیری کرد. سرم فیزیولوژیک حیاتی مقدار کمی آدرنالین ادغام شده و به درون چربی تزریق می شود. همین نحوه از امواج اولتراسوند خارجی امداد می گیرد که از روش پوست انتقال می یابد. روشی که یک جراح به عمل می برد، به طور بخش اعظم به سلیقه فردی او بستگی دارد. بنابراین، زمانی سلول های چربی به وسیله لیپوساکشن، برداشته می شوند، دوباره ایجاد نمی شوند. براین اساس لیپوساکشن تغییر تحول دائمی در شکل بدن تولید می کند. بادی کانتورینگ شامل عمل های مختلفی می شود که می تواند صورت و سایز بدن را تغییر دهد. در واقع بادی کانتورینگ یا پیکرتراشی یک عدد از نحوه های برطرف کردن چربی در نواحی متفاوت تن است. این روش کلیدی دقت به حالت جسمی مریض الو پزشک و مقدار چربی و وزن او حیاتی نحوه های متمایز انجام می شود و نتیجه ایده آلی دارد. میزان کمتر وزن در ۶ لیتر ساکشن چیزی در حدود ۲ تا ۴ کیلوگرم هست. لیپوماتیک برای حذف چربی‌های مقاوم به رژیم و ورزش بکار می‌رود.

خطرات ناشی از انجام لیپوماتیک در سنین غیر مجاز چیست ؟

برای لاغری اصلی لیپوست همین دستگاه از تکنیک T.L.A در روزگار تزریق و تکنیک وایبرشن مهم امداد حرکات رفت و رجوع میکروسکوپی سبب تخلیه چربی از ناحیه پایین درمان می شود . لیپوماتیک دستگاهی مطلوب جهت حذف چربی های اضافی تن است. لیپوماتیک یکی از روش هایی هست که به شما همین قابلیت و امکان را خواهد اعطا کرد تا در دوران کوتاه به تناسب اندام ایده آل خود دست یابید. پس در به عبارتی هنگام انتظار رسیدن به نتیجه دلخواه را نداشته باشید.
  • جراح نیز سوال هایی راجب موقعیت جسمانی و بدنی زیباجو از وی میپرسد و آزمایشاتی را به جهت اطلاع از شرایط وی به جهت او تجویز میکند.
  • در این نحوه اصلی برش در نواحی گزینه لحاظ ( قسمت تحتانی شکم و دور ناف) چربی های تجمع شده و اضافی برداشته می شود و فرم دوچندان زیبایی در شکم ایجاد می شود.
  • در همین نوشته در گزینه شل ‌شدن پوست بعد از آن از لیپوماتیک خواهید دانست.
احتمال افتادگی پوست مثل لیپوساکشن وجود داراست اما میزان آن کمتر است. موقعیت افتادگی و شلی پوست در حوزه‌ زیر جراحی بیشتر دیده می شود. بی حسی و گزگز شدن در اطراف شکم به دنبال پیکرتراشی هم از عارضه ها قابل انتظار است. درد به عنوان یک آرم کلی از مراحل بهبودی می باشد و بروز آن آن گاه از کار پیکرتراشی کاملا طبیعی است. بیشترین درد عمل پیکرتراشی طی دو تا سه روز اولیه احساس می شود که اهمیت مسکن های ساده قابل کنترل هست و جای نگرانی ندارد. چنانچه حجم حوزه‌ آیتم جراحی مضاعف نباشد و مدت روزگار جراحی فراوان نشود می اقتدار در یک جلسه همین نواحی را جراحی کرد.

روند انجام تکنیک‌های جراحی پیکرتراشی

انجام معاینات و آزمایشات لازم برای لیپوماتیک واجب می باشد. کسانی که به خواسته بهبود ظاهر خویش و داشتن اندام ایدئال به این فعالیت بر روی آورده‌اند. دلایل متعددی به جهت استعمال از همین ادغام نوآورانه از روش ها وجود دارد. روز آن‌گاه از لیپوماتیک بیمار می‌تواند فعالیت‌های فیزیکی روزانه خود را آغاز کند و ۲ تا ۴ روز پس از معالجه به ورزش یا این که عمل فیزیکی خود بازگردد البته خوبتر هست انجام ورزش حیاتی شدت کمتری باشد. بدین ترتیب برای مراقبت فرم تن خود، سعی نمایید میزان کمتری چربی مصرف کرده، مواد غذایی مانند انواع میوه ها و سبزیجات جدید مصرف نمایید و همواره ورزش نمایید تا بدنی خوش فرم و خوش هیکل داشته باشید. نتیجه های اولیه لیپوماتیک پس از گذشت یک سری ماه نمایان خواهد شد و در این زمان شما دارای بدنی خوش فرم و مطابق میل و سلیقه خود خواهید بود. بلافاصله پس از انجام پیکرتراشی شاهد پاره ای تورم و کبودی خواهید بود البته نگران نباشید زیرا تورم موجود، طی چند هفته فروکش خواهد شد. آنگاه از انجام لیپوماتیک، مریض نباید صاف بنشیند زیرا وقتی شخص می نشیند، پوست چین می خورد و در همین چین خوردگی ها، مایع توده می شود. خوب تر میباشد مریض هنگام نشستن، به چیزی تکیه بدهد تا پوست بدنش جمع نشود. اما درصورتیکه تجمع مایع در بدن منجر بروز آبسه و یا این که عفونت شود می بایست به جهت تخلیه سروما به پزشک مراجعه کنید. از همین‌رو می‌توان گفت از آنجایی که در جراحی شکم بافت‌های چربی و گاهی وقت ها بافت‌های مجاور آسیب می‌بینند، احتمال تجمع مایع در تن نیز عمده می‌شود. اما چه علت‌هایی سبب تجمع مایع در بدن می‌شود؟‌ احتمال متعددی وجود داراست که این مایع پس از جراحی پستان، جراحی شکم و جراحی‌های ترمیمی مشاهده شود. بعضا از مواقع نیز سوزوسرما به دلایلی چون آسیب پیدایش می‌کند. در لیپوماتیک پشت برش های فراوان ظریف و ریز تولید خواهند شد که اهمیت گذشت روزگار بهبود خواهند یافت. یعنی نخستین چربی‌ها با یاری این امواج شکسته و به حالت محلول در می‌آید. درنتیجه برای بیرون نمودن چربی، به لوله‌ی باریک‌تر و فشار کمتری نیاز است. همین احتمال وجود دارد که امواج صوتی این دستگاه سبب ساز عده شدن خوب تر پوست شود.

مشکلاتی که سیگار به جهت فعالیت لیپوساکشن به وجود می آورد

پیشنهاد میشود مسکن را طبق فرمان چه درد داشته باشید چه نداشته باشید مصرف کنید. اگر از قبل مشکلات گوارشی دارید همراه مسکن آنتی‌اسید یا این که امپرازول مصرف اخبار کسب و کار کنید. هر ناحیه‌ای از تن که چربی طولانی تر داشته باشد قابلیت لیپوساکشن را دارد. درون همین سرم ماده‌ی بی‌حس‌کننده و منقبض‌کننده‌ی عروق وجود دارد.

پیکرتراشی چیست؟

•افرادی که از سالم تام برخوردار بوده و در گیر بیماری های خطرناکی که می توانند بهبودی را اهمیت ایراد مواجه کنند، نیستند. خارش محل جراحت یکی از از نشانه های بهبود جای جراحت است البته می توانید به جراح پلاستیک خود اطلاع دهید و برای این عارضه هم دارو دریافت نمایید. خارش در محل جراحی ، از یک مردانه در زیر گن منحصر خود به کارگیری کنید. همین تی شرت ها بر خلاف یک بلیز معمولی ، زیبا و براق میباشند و مطابق حیاتی سایز و اندام های خودتان طراحی شده اند. هندوانه را می توانید به لیست میوه های مصرفی بیش تر کنید زیرا علاوه بر خواص آبرسانی بعضی از ویتامین های گزینه نیاز بدن را تامین می کند.

چرا از پیکر تراشی برای فرم دهی به بدن استفاده می شود؟

لازم می باشد تا آزمایشات خون از لحاظ ناچیز خونی، کارکرد کبد و کلیه، تست بارداری در زنان، تستهای انعقادی و آزمون تشخیص بیماریهایی مثل هپاتیت و … گرفته شود تا مشکلات احتمالی در دوران جراحی رخ ندهد. همچنین واجب است تا حساس مالامال کردن فرم راضی بودن طومار اعلام راضی بودن و هماهنگی بنمایید. در ادامه می بایست چندین عکس قبل از فعالیت تهیه و تنظیم نمایید که نتیجه ها جراحی به مهربانی مشهود باشند. او‌لین و اساسی ترین نکته به جهت انجام ليپوماتيک ، تعیین پزشک متبحر می باشد. در غایت یکی از از متبحرترین متخصصان را گزینش نموده و حضورا به مطب وی مراجعه نماید. بله ؛ درست مثل بقیه اعمال جراحی و زیبایی ، پیدایش کبودی و ورم پس از کار ؛ امری طبیعی بوده و به هیچ وجه نباید از مواجهه اهمیت آن دچار نگرانی شد. افرادی که از پیکرتراشی دیدگاهی معقولانه دارا هستند و هدف آن ها از انجام همین فعالیت ، مشخص و معلوم است. آن‌گاه از انجام لیپولیز به مدت 2 هفته از استفاده دخانیات جلوگیری فرمایید. حتی اگر برای پیکرتراشی اصلی بی‌حسی موضعی مبادرت شود بررسی متخصص بی‌هوشی حداقل در یک مرکز جراحی محدود واجب است. به عقیده‌ی من به‌جز لیپو غبغب یا موارد خیلی محدود، فعالیت لیپوساکشن کلیدی بی‌حسی موضعی به‌تنهایی مطلوب نیست. این جمله متأسفانه برای مقاصد تبلیغاتی در فضای مجازی شایع شده است. مطمین هستیم عده‌ای از جراحان پلاستیک در چند عمل، مهارت و تجربه‌ی بیشتری دارند. 8- روز انجام عمل جراحی تمام مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید. تلاش کنید مسلما شخصی را به عنوان همپا اساسی خود به کلینیک ببرید و صد رد صد اهمیت لباس های استریل شده و منحصر وارد اتاق فعالیت شوید. لازم بذکر میباشد که همین طریق ها تنها برای کم نمودن چربی هاست. هیچگونه دخالتی در حذف و نوسازی پوست اضافه بخش مورد نظر ندارد. اگر دوست دارید به بخش های گوناگون بدن اصلی چربی خودتان فرم دهی انجام دهید، لیپوماتیک یکی از طرز های عالی است. علاوه بر این در بعضی از اشخاص پس از کار لیپوساکشن روان برای مدام زخم می‌بینند و فرد حساسیت پوستی خود را تا حد متعددی از دست می‌دهد. موج دار شدن پوست و یا فرو رفتن قسمت ساکشن شده می‌تواند از دیگر دلایل ماندگار و همیشگی لیپوساکشن باشد. در این نحوه دارای استفاده از شیارهای کوچکی که بر روی پوست تولید می‌شود لوله‌های باریکی را به زیر پوست وارد شده و اهمیت به کارگیری از نیروی مکش چربی‌های زیر پوستی را به بیرون تن تخلیه می‌کنند. سلول‌های چربی تحت پوستی در همین شیوه به طور تام زخم چشم و نمی‌توان از آنها جهت تزریق و فرم دهی در دیگر نقاط بدن به کارگیری کرد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن