چرا باید اشتراک قانونی اسپاتیفای را بخریم ؟

اما اسپاتیفای دقیقاً چیست ، چه چیزی ارائه می دهد و آیا ارزش پول سختی را دارد؟ این راهنما به عنوان مکانی برای

توسط DASTESALAMATT در 1 مهر 1400

اما اسپاتیفای دقیقاً چیست ، چه چیزی ارائه می دهد و آیا ارزش پول سختی را دارد؟ این راهنما به عنوان مکانی برای یافتن پاسخ به همه سوالات Spotify شما عمل می کند. اجازه دهید وارد آن شویم!

Spotify چیست؟

 

خرید اکانت spotify یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال است. این برنامه به شما امکان دسترسی سریع به کتابخانه آنلاین گسترده موسیقی و پادکست ها را می دهد و به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان به هر محتوا دلخواه خود گوش دهید. هم قانونی است و هم استفاده از آن آسان است.

 
 
 

میلیون ها آهنگ از ژانرها و هنرمندان مختلف پیدا خواهید کرد: از راک مبهم مستقل ، تا 40 پاپ برتر ، موسیقی متن فیلم و موسیقی کلاسیک. همچنین دارای الگوریتم پیچیده ای است که می تواند موسیقی را بر اساس سابقه گوش دادن شما ، و همچنین لیست پخش و ایستگاه های رادیویی اینترنتی تنظیم کند.

پادکست ها به همان اندازه فراوان هستند ، بنابراین چه شما عاشق گوش دادن به داستان های جنایی واقعی باشید و چه به بحث های مربوط به فناوری ، برای همه چیزی وجود دارد. در واقع ، این شرکت سرمایه گذاری زیادی بر روی محتوای پادکست ، خرید شبکه های پادکست Gimlet Media و Parcast انجام می دهد. حتی در یک قرارداد چند ساله انحصاری با Joe Rogan Experience 100 میلیون دلار کاهش یافت.

از همه بهتر ، شما می توانید Spotify را به صورت رایگان استفاده کنید. این سرویس دارای طرح اشتراک حق بیمه است ، اما می توانید بدون هزینه یک سنت از نسخه پشتیبانی شده از تبلیغات این پلتفرم لذت ببرید. برای درک بهتر تفاوت ها ، قسمت Spotify Free vs Spotify Premium این مقاله را بررسی کنید.

آیا Spotify رایگان است؟

نسخه اصلی و تبلیغاتی Spotify کاملاً رایگان است. این برنامه دسترسی نامحدود به فهرست کامل موسیقی و پادکست ها را ارائه می دهد اما دارای چند اشکال است.

مزاحم ترین موارد وقفه های مکرر تبلیغاتی است. اگر در یک مهمانی گوش می دهید ، این موارد واقعاً می توانند شیار شما را از بین ببرند. شما فقط به چند مورد از ترانه ها محدود شده اید و کیفیت صدا در 160kbit/s کمی پایین تر است.

چرا باید به Spotify Premium ارتقا دهید؟

مشترک شدن در Spotify Premium یک راه عالی برای خلاص شدن از شر تبلیغات مزاحم است ، اما نسخه پولی این سرویس بیش از آنچه انتظار دارید وجود دارد. در اینجا به این دلیل Spotify Premium برای شما ارزش دارد.

  • هیچ جا تبلیغاتی وجود ندارد : این شامل تبلیغات صوتی و بنری است.
  • کیفیت صدا بهتر : اگر اهل شنوایی و شنوایی هستید ، ارتقای Spotify Premium از 160kbit/s به 320kbit/s می تواند ارزشش را داشته باشد.
  • بارگیری آهنگ ها (به نوعی): Spotify Premium به شما امکان می دهد آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین بارگیری کنید. اما اگر اشتراک خود را لغو کنید ، دیگر به آنها دسترسی نخواهید داشت.
  • پرش نامحدود و بدون زدن اجباری در برنامه تلفن همراه. نسخه رایگان Spotify همه لیست های پخش را مختل می کند و حتی آهنگ های تک را به لیست پخش مختلط اضافه می کند ، در حالی که فقط شش پرش در ساعت به شما می دهد. این فقط در برنامه های تلفن همراه اتفاق می افتد ، اما بدون در نظر گرفتن آن خسته کننده است. با Spotify Premium ، با این حال ، می توانید از محتوای دل خود عبور کنید.
  • دسترسی Hulu با تبلیغات : اگر در ایالات متحده زندگی می کنید می توانید این ویژگی پاداش را داشته باشید.

Spotify چگونه کار می کند؟


Oliver Cragg / Android Authority
 

اگر هنوز قرار است Spotify را امتحان کنید ، هیچ زمانی بهتر از الان وجود ندارد. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید اتصال به اینترنت و یک حساب Spotify است. در اینجا نحوه ایجاد یکی وجود دارد:

  • را باز صفحه Spotify در ثبت نام بر روی کامپیوتر خود و یا مرورگر تلفن همراه خود را. از شما خواسته می شود که یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید ، یک رمز عبور ایجاد کنید و یک نام کاربری انتخاب کنید. همچنین باید تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد کنید. پس از انجام این کار ، روی دکمه سبز ثبت نام کلیک کنید.
  • سپس می توانید سطح اشتراک را انتخاب کنید. اگر در Spotify تازه کار هستید ، می توانید Premium را به مدت سه ماه به صورت رایگان آزمایش کنید. توصیه می کنیم آن را امتحان کنید زیرا مزایای زیادی را ارائه می دهد که در نسخه رایگان پیدا نمی کنید.
  • تنها چیزی که باقی می ماند این است که برنامه Spotify رایگان را بارگیری و نصب کنید. یک برنامه دسکتاپ و البته یک برنامه Android وجود دارد. پس از نصب برنامه Spotify ، می توانید گوش دادن به دستگاه مورد نظر خود را شروع کنید. سابقه گوش دادن و لیست پخش شما در دستگاه ها در دسترس خواهد بود و همگام سازی می شود. اگر نمی خواهید از برنامه ها استفاده کنید ، می توانید از طریق پخش کننده وب Spotify در برگه مرورگر به Spotify گوش دهید .

کشف موسیقی و لیست پخش Spotify


Spotify

اما یافتن موسیقی و پادکست های سرگرم کننده چطور؟ هنگامی که حساب Spotify شما راه اندازی شد ، صفحه اصلی شما دروازه شما برای کشف است. می توانید لیست های پخش محبوب ، از جمله بازدیدهای برتر کشور خود و موارد دیگر را مرور کنید. با پیمایش پایین لیست های پخش پیشنهادی ، آلبوم های محبوب ، بازدیدهای پرطرفدار ، پادکست هایی برای امتحان و غیره نشان داده می شود.

Advertisement |
 

هرچه موسیقی بیشتری گوش دهید ، تجربه سفارشی تر خواهد شد. هنگامی که برای مدتی از Spotify استفاده می کنید ، یک قسمت اخیراً پخش شده با همه آهنگ ها و لیست های پخش که به طور منظم از آنها لذت می برید ، بر اساس بخش گوش دادن اخیر شما با توصیه ها و چرخش سنگین شما  با آهنگهایی که بیشتر پخش می کنید ، خواهید داشت. به لیست پخش روزانه Mix نیز بر اساس فعالیت گوش دادن شما ایجاد می شود. می توانید آنها را در بخش Made for you در صفحه اصلی خود بیابید .

اگر لیست پخش ایجاد شده را دوست ندارید ، می توانید لیست خود را ایجاد کنید. انجام این کار فوق العاده آسان است. در دسکتاپ ، به سادگی روی گزینه ایجاد لیست پخش در نوار کناری کلیک کنید ، یا از کتابخانه خود در برنامه Spotify دیدن کنید تا گزینه را در آنجا پیدا کنید. مطمئن شوید که نام لیست پخش خود را مناسب قرار دهید زیرا بر اساس آن پیشنهاداتی به شما داده می شود. به عنوان مثال ، نامگذاری یک لیست پخش راک 80s به شما توصیه Twister Sister ، Guns and Roses ، Bon Jovi ، و سایر آهنگهای محبوب هنرمندان راک دهه 80 را توصیه می کند.

 

نگران پیدا کردن هر آهنگی که می خواهید هنگام ایجاد لیست پخش اضافه کنید ، نباشید. فقط می توانید بعداً با ضربه زدن یا کلیک روی دکمه منوی سه نقطه در کنار آهنگ و انتخاب افزودن به لیست پخش ، آهنگهای اضافی اضافه کنید . اگر واقعاً از لیست پخش ایجاد شده توسط شخص دیگری لذت می برید ، از طرف دیگر ، می توانید آن را دوست داشته باشید تا در قسمت لیست پخش شما نیز ظاهر شود.

 

اگر مجموعه های موضوعی مورد علاقه شما نیستند ، می توانید به طور کلی از ایجاد لیست پخش اجتناب کنید. Hearting آهنگ به طور خودکار آنها را به خود را ذخیره کنید آهنگ ها محبوبترین ها که در آن شما می توانید آنها را در هر زمان پیدا کنید. پیگیری مستقیم هنرمندان نیز یک گزینه است. با انجام این کار هنگامی که موارد دلخواه شما محتوای جدیدی منتشر می کنند ، به شما اطلاع می دهد.

Spotify Premium چقدر است؟

در حالی که Spotify پشتیبانی شده از تبلیغات همیشه رایگان است ، هزینه طرح استاندارد Spotify Premium 9.99 دلار در ماه در ایالات متحده ، 9.99 یورو در اروپا و 9.99 پوند /ماه در انگلستان است.

هنگام پرداخت دوسالانه یا سالانه هیچ تخفیفی در قیمت وجود ندارد ، اما اگر برنامه Spotify Premium Family را انتخاب کنید ، می توانید مقداری پول پس انداز کنید. برای شش حساب Premium جداگانه که می توانند توسط اعضای خانواده زیر یک سقف استفاده شوند ، فقط 14.99 دلار در ماه هزینه دارد. دانشجویان کالج نیز با 50٪ تخفیف ، هزینه کمتری پرداخت می کنند.

آیا Spotify با Hulu همراه است؟

اگر در ایالات متحده هستید ، اشتراک Spotify Premium شامل دسترسی رایگان به Hulu پشتیبانی شده از تبلیغات است. این نشان دهنده صرفه جویی 5.99 دلار در ماه است. در لینک زیر اطلاعات بیشتری در مورد Hulu و برنامه های قیمت گذاری آن کسب کنید.

بیشتر بدانید:  Hulu چیست؟

آیا Spotify در کشور من موجود است؟

 

برخلاف برخی از رقبای خود ، Spotify در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس است. اگر در اروپا یا آمریکای شمالی زندگی می کنید ، خوش شانس هستید: Spotify تقریباً در همه جای این دو قاره در دسترس است. با این حال ، هنوز برخی از شکاف های عمده در پوشش Spotify وجود دارد. به عنوان مثال ، این سرویس در حال حاضر در روسیه یا کره جنوبی در دسترس نیست. می توانید لیست کامل کشورهایی را که Spotify در آنها در دسترس است ، در اینجا بررسی کنید .

از دست ندهید: شروع به کار با Spotify در هند

جایگزین های Spotify

در حالی که Spotify هنوز در زمینه پخش موسیقی پیشرو است ، از تنها گزینه موجود بسیار دور است. امروزه تنوع زیادی از گزینه های عالی وجود دارد که برخی از آنها ویژگی های اضافی و کاتالوگ موسیقی بزرگتری را ارائه می دهند.

همچنین بخوانید:  آیا می دانید: محبوب ترین پلتفرم پخش موسیقی Spotify نیست

ما در زیر چند مورد از بهترین گزینه های جایگزین را ذکر کرده ایم ، به همراه چند دلیل که ممکن است آنها انتخاب بهتری برای شما باشند. داشتن گزینه ها همیشه خوب است!

موسیقی اپل


 

Apple Music و Spotify بدون شک رهبران پخش موسیقی هستند و هر دو چیزهای زیادی برای ارائه دارند. اگرچه ردیف رایگان Apple Music به طور قابل ملاحظه ای محدودتر است ، اما ردیف برتر آن با بیش از 50 میلیون آهنگ و ادغام با کاتالوگ کامل شما از طریق ادغام iCloud به عنوان یک مدعی اصلی تنظیم شده است.

 

 
 

قیمت نیز بین این دو مشابه است. هردو برای برنامه فردی 9.99 دلار در ماه و برای برنامه های خانوادگی 14.99 دلار هزینه دارند. با این حال ، گنجاندن Apple Music در برنامه جدید اپل وان شامل اشتراک Apple TV Plus ، iCloud ، Apple Arcade و موارد دیگر تنها با 14.95 دلار در ماه است. این صرفه جویی بزرگی برای کسانی است که قبلاً در اکوسیستم اپل سرمایه گذاری کرده اند.

برای Apple Music ثبت نام کنید
آخرین مطالب