چرا حقوق بازنشستگان واریز نشد؟

امسال دست ناچیز بیست بار تا شب ها تا صبح از شدت گرسنگی و خالی بودن فریزر و کمبود حتی یک کیک و شیرینی در خانه ا

توسط DASTESALAMATT در 8 آذر 1401
امسال دست ناچیز بیست بار تا شب ها تا صبح از شدت گرسنگی و خالی بودن فریزر و کمبود حتی یک کیک و شیرینی در خانه از شدت گرسنگی نصف شب تا صبح دل درد داشتم . همین بود وعده سی سال خدمت کردنم که اواخر برج که پولی به ان شکل برایم نمانده تا صبح زجر کشیدم . پزشك و … دارا‌هستند البته متاسفانه در قرارداد بيمه دي اين موارد براي بازنشستگان تامين اجتماعي نيامده و از اين سرویس ها بي بهره هستند . شرايط خاصي داراست ، برای مثال بايد سن مادر 55 و سن پدر به 06 سال رسيده باشد.اما در بيمه خدمات درماني اين شرايط وجود ندارد . مديريتي فرد، رتبه و مدرك تحصيلي كه در سامانه هاي صندوق بازنشستگي تصویب است اعتنا مي نمايد . يقينا نمي قدرت جواب قاطعي به پرسش فوق داد اما مي قدرت تفاوت هاي دو صندوق را در دريافت ها و پرداخت ها و قدرت مالي صندوق ها بيان نمود . دسته‌بندی نشده در ادامه یک سری از حساس ترین مواردی که تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگی قرار می گیرد را به جهت شما آورده ایم. توجه داشته باشید که جهت تصویب اسم بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بایستی یک سری وضعیت را داشته و مراحلی را انجام دهید. هم چنین، این قابلیت و امکان به جهت فرد بیمه شده وجود دارااست که بتواند تعدادی دیگری از افراد را هم ذیل پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بیاورد.

پاسخ ناقص بیمه‌های تکمیلی قزوین به نیاز بیمه شده‌ها ‌

میانگین حقوق فرهنگیان هم حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که میانگین دریافتی آن ها را به حدود ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رساند. پیش بینی می شود که میانگین حقوق و دستمزد فرهنگیان در سال ۹۸، به حدود ۳ میلیون تومان افزایش یابد و خالص دریافتی ماهانه فرهنگیان، تحت ۲۰ میلیون ریال نباشد. طبق گفته های آقای صادقی، سازمان تامین اجتماعی هر ماه بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می کند و ۲۲۰۰ میلیارد تومان هزینه های درمانی پرداخت می کند. او از نوبخت خواست که تعهدات دولت در قابل این سازمان عریض و طویل را پرداخت کند.
  • مگر سازمان حق بیمه های کلانی را که درسی سال از حقوق و دستمزد بگیرهادریافت کرده اقساط بوده .
  • از نحوه لینک و پیوند های پرسرعت تحت به دیگر بخش‌های خبری در خصوص حقوق و دستمزد و حقوق دسترسی پیدا کنید.
  • بدانند کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران نمایندگانی که در مجلس هستند و از دستمزد کارگران دفاع نمیکنند رأی نخواهند داد.
  • برای دریافت دیتاها اکثر در موردفیش حقوقی مستمری بگیران در شبکه تلگرام موضوعات حقوقی کاربر شوید.
از مسئولین ارشد تامین اجتماعی و کانون خوب کشور خواستار پیگیری جدی به جهت تصحیح ساختار تامین اجتماعی هستیم و کوتاهی در همین حوزه آیتم قبول تشکل تحت تیم نخواهد بود. این برنامه و میزان دارایی مرز و بوم چرا بدهیهای دولت (400هزار میلیارد تومان) به تأمین اجتماع ی نمیدهد ولی برای کشوریها ولشکریها اینهم ه دست ودلبازی بعمل میآورد. بازنشستگان تأ مین اجتماعی چه هیزم تری به یکعده و گذارده ا فروخته اند که آن ها حاضرنیستند حق و حسا ب خودرا بپردازند و درعوض هرچه لازم دارا هستند از صندوق وجیب بازنشستگان تأمین اجتماعی برمی دارند. انجام متناسب سازی و همسانساز ی ناقص وغیرواقعی ، ارتقا حقوق بدون رعای ت کردن قوانین کاراسلامی، عدم واگذاری سها م شستا، عدم پرداخت 2ماه حقوق و دستمزد اثبات بعنوان عیدی همانند برهه زمانی اشتغال به بازنشستگان تأمین اجتماعی، عدم ارائه بیمه تکمیلی بطو ر کامل و جامع، عدم همیشگی کردن همسانسازی، وغیره. 30سال زحمت مشقتبار کشیده اند مهم حقوق اندک و بخورونمیر، بعدازبازنشستگی و کسر حق بیمه معین، حالا حق قانونی همین تل اشگران بازه مختلف کشور را،مدیران و مسئو لین ذیربط نمیخواهند پرداخت کنند و هزار ان چالش و خلل و مانع مطرح میکنند.

راز پیر نشدن مولتی میلیاردرها/ افشاگری یک کارمند خصوصی در لس آنجلس

- اخبار اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حالی قرار میباشد در یک سری روز آتی قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی انعقاد شود کماکان دعوا حق بیمه دریافتی از بازنشستگان... مدیر کانون بازنشستگان تهران جزئیات بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین خبر استانی اجتماعی را اعلام کرد. - خبر‌ها اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به جهت مدت زمان هنگامی آذرماه 1401 تا آذرماه 1402 اصلی بیمه تکمیلی آتیه‌سازان نگهدارنده به امضا رسید و بر شالوده این قرارداد تازه حق...

افزایش سن بازنشستگی کارگری آشفتگی صحیح کرد

در واقع اگر جمع حقوق دریافتی زن یا این که مرد طی دو سال قبلی را بر ۲۴ تقسیم کنید، عدد به‌دست آمده برابر اصلی مبلغ یاری هزینه بیمه تامین اجتماعی می‌شود. واریز مستمری به حساب بازنشستگان یکی از دیگر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی است. آقایان در سن ۶۰ سالگی و خانم‌ها در ۵۵ سالگی در صورتی که ۲۰ تا ۳۰ سال سنوات حق بیمه داشته باشند، می‌توانند برای بازنشستگی خویش مبادرت کنند.

تامین اجتماعی: اصلاح ۳۸ درصدی حقوق و دستمزد بازنشستگان از همین هفته انجام می شود

پیش بینی ارتقاء حقوق ۹۸ بازنشستگان تامین اجتماعی که بیش از ۲ میلیون نفر از جامعه را شامل می شوند، بر مبنا افزیش جقوق بازنشستگان در سال ۹۷ تا حدی امکان پذیر است. دولت در اردیبهشت ۹۷، مصوبه ای مبنی بر افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان در سال ۹۷ را بیان کرد که بر این اساس، اخذ کنندگان دست کم مستمری بر پایه مصوبه شورای خوب کار، ۱۹.۵ درصد و به جهت بقیه سطح های به میزان ۱۳درصد مستمری آن ها به نسبت سال ۹۶ ارتقاء خواهد یافت. مدیریت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره آخری خبر ها از قرارداد تازه بیمه تکمیلی برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد. بیمه تکمیلی به غیر از سازمان تأمین اجتماعی بوسیله دیگر مرکزها بیمه هم ارائه می‌شود.

راهکاری به جهت حل ایراد درمان بازنشستگان / چرا اهمیت پول بیمه تکمیلی درمانگاه نمی‌سازند؟

برای اخذ این بیمه فرد در دوران فعالیت مقدار مشخصی از درآمد را در حسابی پس انداز می کند و کارفرما ماهیانه مقداری را به آن اضافه می کند. جهت اطلاع پیش از موعد از میزان حقوق و دستمزد بازنشستگی، هر سال طومار های از بیمه بازنشستگی به جهت فرد ارسال می خرید بیمه تکمیلی شود که در آن اطلاعاتی زیرا مقدار دستمزد بازنشستگی و روزگار بازنشستگی شخص درج شده است. در نظارت سوابق کاری زمانهایی که فرد به هر دلیلی (از قبیل بیماری تحصیل و غیره) فعالیت نکرده باشد و هزینه بیمه را پرداخت نکرده باشد، در حیث گرفته نخواهد شد.

کنعانی: هیچ همکاری اساسی کمیته حقیقت یاب نخواهیم داشت/ رد ادعای آمریکایی‌ها درباره دخالت در حمله به نفتکش صهیونیستی

✔️ مستمری بگیران و بازنشستگان متشخص از روش مراجعه به سامانه تامین اجتماعی می توانند فیش حقوقی خویش را دریافت و بازدید کنند که راهنمای چهره ای نحوه دریافت فیش حقوقی در نوشته آورده شده هست . آخرین بار قرار داد به کارگیری از خدمات معالجه تکمیلی، بازنشستگان کشوری در فصل بهار ۱۴۰۱ تمدید شد و مستمری‌بگیران این صندوق در تعیین آن مخیر بودند. شـرکت آتیه سـازان حافظ بـا شعار افزایش سطح سلامت جامـعـه ، هم حالا تخصصی ترین شرکت در ارائـه سرویس ها بیمه درمانی مکمل است. این شرکت، پس از عقـد قـرارداد بیمـه درمـان تکمیلی بـا بیمه گزاران،بخش یا این که تمام هزینه های سرویس ها درمانی و بیمارستانی را بر اسـاس تعـهـدات مندرج در قرارداد و بـیـمه نامه، برای هر فرد (بیمه شده) و خانواده وی ارائه می دهد. شرکت ها و موسسـات کلیدی خرید کردن این بیمه نامه، کارکنان یا این که اعضاء خود و افـراد ذیل تکفل آنـان را که شامل همسر، فرزنـدان، والدین و همگی اشخاص تحت تکفل شان می باشد، تحت پوشش سرویس ها درمانی تکمیلی و مازاد بر بیمه های مبنا قرار می دهند.

آخرین خبر‌ها تبدیل موقعیت نیروهای شرکتی

مامستمری بگیران تامین اجتماعی دیگرنای ادامه چنین زندگی که هرروزسخت ترمیشودرانداریم.ومتاسفانه ازوعده های بی فعالیت مسیولین نیز دیگرخسته شده ایم واسوس میخوریم که چرا….. طبق اعلام مدیریت کمیسیون اجتماعی مجلس، سفارش حذف بند ارتقاء سن بازنشستگی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ به کمیسیون تلفیق میزان دارایی ارائه شده است. وی اعلام کرده هست که همین ارتقاء سن بازنشستگی می بایست به مرور روزگار در ضابطه حادثه بیفتد و انجام آن به شکل یکباره، بر بر خلاف ضابطه برنامه ششم توسعه است. به گفته‌ی صالحی، حقوق بازنشستگان کارگری از جیب دولت پرداخت نمی‌شود، کاملاً از اندوخته‌ی تاریخیِ خود بازنشستگان است؛ صحیح نمی باشد دولت در این مساله دخالت نماید و از ارتقا عادلانه دوری نماید. همینطور به‌منظور امداد به معیشت مستمری‌بگیران فراتر از حداقل، علاوه بر ده درصد مذکور، مبلغ ۶۵۰ هزار تومان (تا سقف دریافتی ماهانه ۱۰ میلیون تومان) به‌صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. با دقت به مسافت و رخنه در میان منابع و مصارف این سازمان در سال های آخر و دخالت دولت مردان در سازمان تامین اجتماعی موجب زخم و صدمات جبران ناپذیری به سازمان گردیده. واریز دستمزد بازنشستگان کشوری از ساعاتی پیش شروع شد که پرداخت معوقات مهرماه را نیز به همراه دارد. فرسایشی بودن پروسه تصمیم گیری برای ارتقاء دستمزد و حقوق و دستمزد کارگران در سال ۹۷، سبب ساز شد تا عملا، کلیدی افزایش ارز و بها کالاها، اثر آن را خنثی کرده و از نصفه دوم سال ۹۷، شاهد کوچک تر شدن سفره کارگران باشیم. موضوعی که به نظر می برسد در سال آتی هم تا حدی تکرار شود و به راضی بودن کارگران باعث نخواهد شد. امسال، مسلما خط فقر اطلاعات در مورد بیمه تکمیلی بیش خیس شده می باشد اما دست‌کم حقوق و دستمزد و دستمزد کارگران مجرد و متاهل، با وجود ارتقا بیش از ۴۰ درصد به نسبت سال گذشته، نیز چنان تحت خط فقر است. این سیگنال خوبی برای اقتصاد میلیون ها هموطن مستخدم در سال مشقت بار تحریمی نود و هشت نیست. جلسه شورای خوب عمل در ساعت ۲۳ روز بیست و نهم اسفند ۹۸ بدون سرانجام پایان یافت و انتخاب حداقل حقوق کارگران با تفاهم دربین نمایندگان کارفرمایان و کارگران به نصفه اولیه فروردین سال ۹۹ موکول شد. سهامی ذوب‌آهن اصفهان، نخستین و بزرگ‌ترین کارخانهٔ تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل در ایران است. همچنین ذوب‌آهن اصفهان، بزرگ‌ترین کمپانی فولاد در کشور‌ایران میباشد که با ظرفیت ۳٫۶ میلیون بدن فرآورده پایانی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند. همه دستمزد مادی و معنوی همین سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز میباشد و استفاده از مطالب دارای ذکر منبع بلامانع است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن