وجود دارد بسیاری از چیزهایی که هر دو داخلی و خارجی است که می تواند ایستادن در راه هنگامی که شما سعی می کنید برای رسیدن به اهداف خود. در حالی که شما ممکن است کنترل بر عوامل خارجی توانایی خود را برای غلبه بر عادات شخصی است که می تواند ایستادن در راه رسیدن به اهداف خود ضروری است اگر شما غلبه خواهد کرد دیگر سکندری بلوک خارج از خود.

در زیر نکات برجسته نامطلوب برخی از نگرش ها و رفتارهایی که شما نیاز به اجتناب از در دیگر به اهداف خود برسد. این همچنین شامل پیشنهادات در مورد آنچه شما باید انجام دهند و به جای آن برای رسیدن به اهداف خود.

1. تعویق

یکی از راه های کشتن درایو خود را به سمت دستیابی به اهداف خود را زمانی است که شما به صورت عادت تغییر آنچه شما می توانید انجام دهید در حال حاضر تا زمان بعد و یا بعد. این اتفاق برای بسیاری از ما است. شما می توانید شروع به لغزش جدول زمانی از اهداف خود را اگر شما نمی را گاو نر با شاخ و انجام آنچه که باید انجام شود. اولین چیزی که شما نیاز به جلوگیری از رسیدن به اهداف خود است و تعویق به دلیل آن را یک قاتل رویاها.

پیشنهاد: کنار حواس او را پرت مانند رسانه های اجتماعی و تلویزیون. همچنین تمرین انجام سخت و مهم ، برایان تریسی نشان می دهد که “اگر شما دو وظایف مهم قبل از اینکه شما شروع با بزرگترین, سخت ترین و مهم ترین وظیفه” و ادامه آن را به پایان برساند قبل از اینکه شما حرکت می کند به چیز دیگری[1]. شما نیاز به فعال کردن قدرت انضباط به افزایش بهره وری خود را به منظور به انجام رساندن اهداف خود.

2. بدبینی

سارا Dessen می گوید[2]:

اگر شما انتظار بدترین شما هرگز نا امید خواهد شد.

افراد بدبین هستند افرادی که فکر می کنم در مورد عدم امکان به جای امکانات و یا بیشتر نگران تهدیدات به جای فرصت.

بدبین معتقد است بدون توجه به آنچه شما انجام, بدترین در نهایت اتفاق می افتد. اما برای رسیدن به اهداف خود را, شما نیاز به یک سطح بالایی از خوش بینی. بودن, خوش بینانه, شما را پیدا خواهد کرد این انرژی به اهداف خود بهترین دلیل شما انتظار چیزهایی که به نوبه خود خوب است.

پیشنهاد: مقاومت در برابر افکار منفی. اگر شما پیدا کردن برخی از چیزهایی که می تواند انجام شود و یا دشوار به صرف زمان اضافی برای پیدا کردن که چگونه آنها انجام می شود. که در آن وجود خواهد همیشه وجود خواهد داشت یک راه است.

تبلیغات

3. خوشنودی

به راضی است به در یک وضعیت که در آن شما نیاز به انجام کاری قابل توجهی در مورد وضعیت فعلی خود را. در خوشنودی زندگی خود را حول محور یک روال و شما هنوز در حال یادگیری و یا انجام هر کاری برای به چالش کشیدن خود و یا سعی کنید چیزی جدید.

یکی از دلایل مردم راضی است ترس از شکست یا ترس از آنچه دیگران ممکن است فکر می کنم[3]. شاید شما شده است متهم بودن بیش از حد بلند پروازانه خود را با اهداف باعث می شود که شما می خواهید به آج نرمی; این می تواند منجر به خوشنودی است.

پیشنهاد: هرگز از ذهن مردم چه می گویند در مورد شما; بسیاری از آنها در هیچ جا تا کار با سرعت خود را. فکر نمی کنید در یک روال. سعی کنید چیزی جدید به طور مداوم است که می تواند به شما کمک کند رسیدن به اهداف خود.

4. تقلید از دیگران

چیز دیگری که برای جلوگیری از تقلید از دیگران است. برخی از مردم تحسین آنچه که دیگران انجام می دهند و آنها سعی می کنید برای انجام همان بدون انجام کار خود را برای مشق شب. در حالی که شما می توانند یاد بگیرند که از چه کسی دیگری انجام شده است, شما نمی توانید به موفقیت تنها با کپی کردن آنها.

پیشنهاد: اگر شما تحسین چه کسی دیگری در حال انجام است سعی کنید برای یادگیری در مورد منبع انگیزه خود را. اگر شما تمایل به دنبال مشابه جهت فکر می کنم در مورد راه های منحصر به فرد شما می توانید در مورد شما در راه است که بهترین کار را برای شما.

5. اندازه اهداف

تنظیم اندازه اهداف تعیین اهداف شما لازم نیست و یا اهداف که نیاز به یک مجموعه ای از مهارت و تجربه و منابع شما لازم نیست که در لحظه. شما لازم نیست که برای اجرای خود را به یک سوزاند زیرا از اهداف خود را. در حالی که آن را خوب است به مجموعه اهداف کشش, ته قنداق تفنگ خود کار و دستیابی به چیزی در پایان روز می تواند روحیه اش را تضعیف.

پیشنهاد: شما می توانید مجموعه ای از اهداف بزرگ اما همچنین نقشه از برنامه ای واقع بینانه برای رسیدن به اهداف و نه فقط برنامه ریزی برای “کار سخت” برای رسیدن به این اهداف است. در غیر این صورت مجموعه ای از اهداف شما می توانید دستیابی به درون خود ظرفیت.

6. Self-باورهای محدود کننده

بسیاری از ما فکر می کنم ما به اندازه کافی خوب نیست و یا ما نمی تجربه لازم برای رسیدن به اهداف خاص. در بسیاری از موارد این افکار درست نیست. آنها نشان نمی دهند که ما; آنها فقط افکار مبتنی بر عزت نفس پایین است.

پیشنهاد: سعی کنید به جای آنچه شما فکر در کنار هم با آنچه شما به دست آورد در طول سال. بسیاری از بار وقتی که شما وقت برای نوشتن از موفقیت های خود را, شما را پیدا خواهد کرد که شما را باهوش تر و دارای توانایی های بیشتری نسبت به شما فکر می کردم.

تبلیغات

7. عدم وجود درایو

رسیدن به اهداف خود نیاز دارد که شما باید پایدار الهام سرسختی و رانندگی به جلو و از طریق موانع و چالش های شما. بدون آن اهداف خود را می توانید غیر فعال می شوند, یا شما می توانید تبدیل به ضعف و رها کردن اهداف خود است.

پیشنهاد: پیدا کردن هر راه به ماندن با انگیزه و به منظور تولید درایو نسبت به انجام اهداف خود را.

8. عدم ثبات

اهداف خود نیاز به برخی از روزانه, هفتگی, ماهانه و یا دوره تعهدات برای رسیدن به آنها. ممکن است خواندن برخی از فصل از یک کتاب, هفتگی, ورزش برای چند دقیقه در هر روز صرفه جویی در مقداری پول ماهانه ، این همه نیاز به قوام و از دست رفته خود را برنامه ریزی روال را یک شکست در رسیدن به اهداف خود.

پیشنهاد: ایجاد یک برنامه تعیین و به دنبال عمل خود قصد دارد به شدت و به طور مداوم.

این مقاله می تواند به شما کمک کند یاد بگیرند که چگونه به ماندن مداوم برای رسیدن به اهداف خود.

9. معلوم نیست هدف

هنگامی که هدف از اهداف خود را به وضوح تعیین آن سخت است برای رسیدن به آنها به دلیل وجود دارد هیچ روشن معیارهایی برای اندازه گیری اهداف عملکرد. در حالی که هدف شما این است که نتیجه نهایی شما می خواهید برای رسیدن به هدف خود را با اهداف خاص و قابل اندازه گیری اقدامات شما را برای رسیدن به اهداف خود.

پیشنهاد: مجموعه اهداف روشن برای اهداف خود است.

10. به دنبال اهداف اشتباه

برخی از اهداف به معنی این نیست برای شما. شما می دانید که اگر شما در حال تعقیب پس از اشتباه اهداف هنگامی که اهداف خود را تراز وسط قرار دارد نیست که با شما هستند و شما در حال انجام آن است چرا که شما نمی دانید که چه چیز دیگری را انجام دهد. این هم یک نشانه اگر آن را نمی کند تلاش های زیادی را برای رسیدن به اهداف که شما تعیین کرده اید و یا اگر شما حتی مطمئن نیستید که آیا شما آنها را به دست آورد یا نه.

پیشنهاد: فکر می کنم به درستی قبل از تنظیم اهداف خود را و مطمئن شوید که آنها چین با آنچه شما واقعا می خواهید و توانایی انجام است.

تبلیغات

11. ترک راحتی

اهداف به معنای به چالش کشیدن. اگر اهداف خود نیست و به چالش کشیدن به شما به این معنی که آنها آن را به ارزش نیست. شما هرگز قادر به رسیدن به اهداف خود را اگر شما نوع که واریز شده به راحتی. چالش ها وجود دارد به کشش شما را به فکر می کنم و کار سخت تر است.

پیشنهاد: در هنگام تنظیم اهداف خود را پیش رو فکر می کنم در مورد مشکلات ممکن است که شما ممکن است روبرو می شوند. سپس باید یک برنامه ریزی چگونه شما قصد دارید به کار در اطراف آنها.

12. گرفتن کلید های میانبر

گرفتن کلید های میانبر به شما کمک کند برای رسیدن به اهداف خود. برای مثال مفهوم از دست دادن وزن است که با “تعادل انرژی منفی.” این به این معنی است که کاهش وزن به احتمال زیاد اتفاق می افتد زمانی که مقدار کالری که شما نیاز دارید این است که کمتر از آنهایی که شما در حال گرفتن یا حفظ. این است که چرا از دست دادن وزن می آید از طریق ورزش و رژیم غذایی مناسب است.

من به جای ورزش و رژیم غذایی شما تصمیم به گرفتن “چای لاغری” و مواد دیگر به “سوزاندن چربی” شما ممکن است در نهایت آسیب رساندن به سلامت خود را به جای از دست دادن وزن است.

پیشنهاد: مطمئن شوید که به دنبال دادرسی در اهداف خود را. نتایج خواهد شد دقیق تر و قابل اعتماد و طولانی مدت.

13. مصرف بیش از حد

هنگامی که شما بیش از حد بسیاری از چیزها را در یک زمان شما نمی خواهد باید در مورد توجه برای هر یک از آنها این خواهد آن را دشوار برای رسیدن به هر چیزی قابل توجه است.

پیشنهاد: اولویت بندی اهداف خود و تمرکز بر روی یک چیز در یک زمان.

14. عدم همکاری

برخی اهداف ممکن است که شما نیاز به همکاری با شخص دیگری. ممکن است همسر شما همکار در محل کار و یا کسب و کار شریک است. عدم انجام این کار و یا درخواست کمک از کسی که می تواند منجر به رسیدن به اهداف خود.

پیشنهاد: برای شرکای در حال پیشرفت با آنها شما می توانید با هم کار برای رسیدن به اهداف خود

تبلیغات

15. ارتباطات ضعیف

ارتباطی ضروری برای دستیابی به اهداف خود. لس براون اظهار داشت که “توانایی خود را برای برقراری ارتباط است یک ابزار مهم در پیگیری اهداف خود را که آیا آن را با خانواده خود همکاران و یا مشتریان و مشتریان خود را.” ارتباطات ضعیف منجر به نتایج ضعیف

پیشنهاد: یادگیری برای برقراری ارتباط و صادقانه در مورد اهداف خود است.

اگر شما نیاز به کمک به کار بر روی مهارت های ارتباطی خود را, این مقاله ممکن است قادر به کمک.

16. اطمینان بیش از حد

گاهی اعتماد بیش از حد می تواند به شما هزینه به اهداف خود. اگر شما فکر می کنم شما همه شما نیاز به رسیدن به اهداف خود و شما نمی آغوش یادگیری چیزهای جدید و یا از آنها بخواهید برای کمک به هنگامی که شما به آن نیاز دارید, شما در حال انجام کارهای درست است.

پیشنهاد: بدانید همه شما می توانید در مورد اهداف خود و دریغ نکنید برای درخواست کمک اگر شما به آن نیاز دارید.

17. درک محدود از الزامات

اگر شما یک درک محدود از آنچه در آن طول می کشد برای رسیدن به هدف خود را, شما ممکن است غرق شده که واقعیت خیره شما در صورت. این ممکن است منجر به رها کردن هدف خود را.

پیشنهاد: می دانید آنچه در آن طول می کشد برای رسیدن به اهداف خود و فقط ادامه دهید هنگامی که شما با دقت نمیفهمد چگونه شما را برآورده.

خط پایین

سعی کنید بهترین خود را به اطمینان حاصل شود که شما دشمن خود را پیشرفت. خود نظم این باور را در خود قرار داده و در بهترین خود را به سمت دستیابی به اهداف خود. سازمان دیده بان برای موانع و دریغ نکنید برای دریافت کمک اگر شما نیاز به.

عکس های اعتباری: دن DeAlmeida از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im