3 آسان کم کربوهیدرات بالا و پروتئین ایده های شام را پیش رو

اگر شما بوده ام به ساخت یک نقطه به محدود کردن کربوهیدرات در رژیم غذایی خود غذا prepping یکی از بهترین ابزار به شما در حفظ و بر روی آهنگ. این است که همیشه درست است اما به خصوص در زمانی که همه ما در حال پخت و پز یک کل خیلی بیشتر. من در مورد شما نمی دانم, اما من قطعا تجربه پخت و پز خستگی و وقتی که من خسته ام, آن را آسان تر و آسان تر به در تکیه غذاهای راحتی. شاخص های یک زن و شوهر شام در پیشبرد معنی است که شما هیچ بهانه ای به سفارش بایگانی اطلاعات تماس بگیرید و یا پاپ کورن شام! این همچنین به معنای کمتر پخت و پز (و پاک) در طول هفته از یک وعده غذایی که شما را پر خواهد کرد و به شما احساس خوب است.

اگر شما نیاز به یک الهام بخش کمی از این کم کربوهیدرات بالا و پروتئین شام هستند و ایده آل برای شاخص در پیشبرد.

1. 20 دقیقه ورق پان مرغ و سبزیجات

شما نمی توانید به اشتباه با یک دسته مرغ و سبزیجات است که طول می کشد 20 دقیقه از آغاز تا پایان و کاملا سازگار به هر چه مواد تشکیل دهنده شما را در دست داشته. این دستور غذا خواستار سینه بدون استخوان, اما همچنین با این نسخهها کار میکند بدون استخوان ران کار می کنند. همانطور که برای سبزیجات تقریبا هر چیزی را در اینجا می رود. کلم بروکلی و گل کلم ، فلفل دلمه ای ، کلم بروکسل نوزاد هویج — آنها همه بازی منصفانه. هنگامی که شام رول در اطراف به سادگی reheat یا کشش مرغ و سبزیجات بوداده بیشتر با استفاده از آنها به عنوان یک دائم الخمر برای یک سالاد سبز یا گل کلم کاسه برنج.

دریافت دستور العمل: 20 دقیقه ورق پان مرغ و سبزیجات

اگر شما هنوز هم تعجب که چه چیزی برای انجام با آن قوطی ماهی قزل آلا در شربت خانه خود را, ماهی قزل آلا, کیک یکی از خوشمزه ترین وعده های غذایی شما می توانید. آنها همچنین یک جایگزین بزرگ اگر شما در حال استفاده برای پخت و پز ماهی تازه, اما نمی توانید به راحتی آن را خرید در حال حاضر. دبستان و طبخ بتس در پیش reheat در یک کتری داغ در زمان وعده غذایی. خدمت به آنها را با برخی از سبزیجات سرخ شده و یا ساده سالاد سمت.

دریافت دستور العمل: ماهی قزل آلا بتس

3. آسان کم کربوهیدرات کوفته-دلمه کدو ماکارونی

در حالی که این کم کربوهیدرات بازی اسپاگتی و شامی کباب را ندارد یک تن از کار آن نیاز به برخی از زمان. خوشبختانه شما می توانید شروع به سر و صرفه جویی در وقت در طول هفته. در طول وعده های غذایی خود را در دبستان جلسه شما طبخ و تکه تکه کدو ماکارونی; در طول هفته شما را با آن مخلوط, سس, کوفته و پنیر و گرمای آن را در فر برای شام. اگر شما نمی توانید پیدا کردن کوفته را امتحان کنید مبادله در دودی سوسیس مرغ.

دریافت دستور العمل: آسان کم کربوهیدرات کوفته-دلمه کدو ماکارونی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>