یک هفته از کم تلاش شام که احساس تازه و رضایت بخش

من استفاده می شود برای برنامه ریزی وعده های غذایی هر هفته اما از زمان شروع این بیماری همه گیر, همه چیز بدست جدی است. دوست پسر من و من در حال حاضر طرح هر چیزی که ما در حال رفتن به خوردن دو هفته در یک زمان به منظور جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به فروشگاه مواد غذایی. من هم قطعا هدف قرار دادن برخی از خستگی در پخت و پز, پس, من به دنبال چیزهایی که پایین هستند-تلاش با مقدار زیادی از اتاق را برای باقی است.

برای چند هفته گذشته بوده ایم سنگین در برنج, ظروف و فریزر پسند وعده های غذایی اما این هفته من واقعا ولع مصرف چیزی کمتر کربوهیدرات سنگین. به همین دلیل در زیر برنامه غذایی سنگین است بر دو چیز است: لوبیا و سبزی. ما فقط ما سفارش فله لوبیا از رانچو گردو و من خیلی هیجان زده به آزمایش با انواع مختلف. همچنین قرار است به آمار 90°F در لس آنجلس, این هفته, بنابراین من فقط می خواهم هر چیزی را که احساس می کند فوق العاده تازه و نیازی نیست مدت زمان طولانی در فر. در اینجا چیزی است که ما در حال ساخت این هفته!

دوشنبه: بو هویج و نخود سالاد

یک نسخه از این دستور ساخته شده است که ظاهر چهار بار در دو ماه گذشته در حالی که ما شده ایم پناه در محل. وجود دارد اما یک زن و شوهر از چیزهایی که ما متفاوت است. ما بیش از اندازه هویج در زردچوبه قبل از برشته. ما معمولا اضافه کردن فتا زغال اخته خشک و دانه کدو تنبل. و سوم ما استفاده از این باور نکردنی, گشنیز و لیمو ترش و سرکه بریزید. این فقط خیلی تازه و رضایت و من می توانم خوردن مقادیر بی پایان از آن را بدون احساس بیمار (یک نشانه واقعی از یک دستور غذا خوب درست است؟).

دریافت دستور العمل: بو هویج و نخود سالاد

شنبه: شکرگزاری سالاد عدس

این دستور ممکن است به نام “شکرگزاری عدس, سالاد” اما اجازه ندهید که شما را متوقف و از ساخت آن در طول سال. غلات و سبزی سرپیچی فصلی. برای روشن کردن ظرف تا, من دو برابر این مقدار کلم و اضافه کردن خرد کستلوترنو زیتون و پنیر فتا (چون تمام وعده های غذایی باید شامل برخی از نوع پنیر).

چهار شنبه: ترشی لوبیا سفید

وقتی به من گفت من دوست پسر, من می خواستم به لوبیا با نان تست برای یک وعده غذایی در این هفته او اشتباه گرفته بود. نیست که … واقعا خسته کننده است ؟ اما اعتماد به من وقتی که من می گویند این فقط در آزادسازی می توانید از لوبیا ساندویچ نان. به عنوان قانون مهاجرت و ملیت همیشه می گوید شما نیاز به خوب مواد را در اینجا! شما نیاز به شروع با نان خوب و خوب لوبیا. نان تست نان خود را گسترش در یک لایه ضخیم از ریکوتا یا نوعی از پنیر خامه ای اضافه کردن ترشی لوبیا و ترشح برخی از جعفری و لیمو در بالا.

دریافت دستور العمل: ترشی لوبیا سفید

پنج شنبه: یونانی کوفته گوشت بره

این یونانی بره کوفته شگفت آور آسان به را پس از آن احساس می کند مانند یک weeknight درمان بدون یک تن از تلاش. مانند آلیسون رومی بره کوفته, دستور العمل, در نیویورک تایمز, من می خواهم برای خدمت به این با سرخ شده نخود که شما طبخ در همان تابه به عنوان meatballs پس از آنها به پایان رسید برخی از نوع لبنیات (ماست یونانی) و پس از آن تعداد زیادی از گشنیز و سبزی مخلوط.

دریافت دستور العمل: یونانی کوفته گوشت بره

جمعه: آسان, ترد, Baja Fish Tacos

چند هفته پیش ما splurged کردم و این چیپس آرد از یک رستوران محلی. آنها برنده “بهترین آرد ذرت مکزیکی در لس آنجلس” به مدت دو سال در حال حاضر و آنها خیلی فوق العاده خوب است. بنابراین نیازی به گفتن ما در حال غذا خوردن بسیاری از tacos. من عاشق این دستور به خاطر آن همه کاره است. من بالای این tacos, با, گشنیز, ترشی, پیاز, آووکادو و سنگین فشار آهک.

دریافت دستور العمل: آسان, ترد, Baja Fish Tacos

جدید برای برنامه ریزی وعده های غذایی? از اینجا شروع کنید.

زیر کلیک کنید برای دریافت راهنمایی های بیشتر بینش ها و ایده های ما از برنامه غذایی باشگاه خدمه و خوانندگان مثل شما.

به انجمن خوش آمدید هفته آینده برنامه غذایی! برنامه ریزی وعده های غذایی همیشه آسان نیست — به خصوص اگر شما فقط شروع کار. اما من در یک شرکت معتقد است که این راز استرس-رایگان شام weeknight. من می خواهم برای کمک به شما در پیدا کردن الهام بخش و کاهش برخی از نقاط درد آمده که با گرفتن شام روی میز شب پس از شب که آیا شما در حال پخت و پز برای یک یا یک خانواده هشت. هر هفته من های جدید برنامه غذایی راه حل های سفارشی به طور خاص برای شما از خواننده درخواست و یا از یک مهمان مشارکت کننده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>