زمانی که من در زندگی خود من و فکر می کنم در مورد دوستی که ساخته شده اند در طول سال ها من فکر می کنم مهم ترین درس من آموخته است که برای باز کردن: به تجربه های جدید, به توافق, به شیوه زندگی دیگر. به یاد داشته باشید که مردم وارد زندگی ما به دلایل مختلف. پیدا کردن اتصال آسان نیست اما این چیزی است که باعث می شود آن را بسیار با ارزش است.

خوب به خودتان

اندی


درخواست اندی: من چگونه می توانم پیدا کردن زمان به تنهایی در حالی که Quarantining با من شریک می شود ؟

من نقل مکان کرد و در با دوست پسر من یک ماه قبل از همه از این اتفاق افتاده است. او اولین شریک زندگی من تا کنون زندگی می کردند با (و بالعکس) بنابراین ما تا به حال یک کل طرح برای چگونه ما می رویم به این روش جماع چیز. اما پس از آن که تمام رفت و به گه. در حال حاضر ما هر دو کار از خانه در ما 335 فوت مربع آپارتمان و من با داشتن مشکل تعادل شریک زمان و زمان به تنهایی. هر گونه راهنمایی برای quarantining با شخص دیگری ؟ چگونه ما بیمار نمی کنید از هر یک از دیگر ؟ و زمان ما را صرف با هم احساس خاص ؟ و چگونه من با احترام درخواست برای زمان تنهایی (چون من واقعا آن را از دست ندهید)? –Shacked تا سارا

عزیز Shacked تا سارا

در حال حرکت در با شریک زندگی خود را یک گام طبیعی در بسیاری از روابط است. ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن لحظات و خاطرات با ما مهم دیگر—و نه فقط در تمام طول روز طولانی است. گذراندن وقت جدا ما کمک می کند تا پیدا کردن تعادل و تنش از یک دیگر است که (امیدوارم) ایجاد تمایل به کمک به شما در هر دو نگاه به جلو به دیدن هر یک از دیگر دوباره.

بسیاری از زمان, شما می توانید برخی از اتاق تنفس از طریق کارهایی مانند کار خود خارج سرگرمی و یا حلق آویز کردن با دوستان. البته بودن در قرنطینه با یک شریک زندگی محروم می سازد زوج از آن تجربه. این باعث می شود ما به شدت به دنبال برخی از زمان به تنهایی. اکثر مردم نمی لوکس به یک جناح از خانه در حالی که شریک زندگی خود را طول می کشد و در نظر گرفتن تخت در حالی که شریک زندگی خود را طول می کشد مبل یا بدتر وان (این اتفاق می افتد) می تواند همه چیز را به مارپیچی خارج از کنترل و حتی سریع تر.

به درستی برقراری ارتباط نیاز خود را به شریک زندگی خود را در حالی که همچنین باز بودن و گوش دادن به نیازهای خود را کلیدی برای زنده ماندن خود را قرنطینه با هم. روشن و مستقیم در مورد آنچه شما نیاز دارید در حالی که آرام و محترمانه. این زمان (در واقع آن را هرگز زمان) به انفعالی تهاجمی است.

من قرنطینه با فرد دیگری اما من هنوز هم زمان را برای خودم. من را در خاموشی ساعت که در آن من به یک اتاق جداگانه در را بست و کار در هر کاری که نیاز به انجام. من هم انجام این کار زمانی که من می خواهم به دزدکی حرکت کردن در یک ماسک صورت مراقبت از پوست نوع) و یا تماشای یک قسمت از نشان می دهد در خود من است. من مرحله خارج و یا یک پیاده روی فقط به یک تغییر از مناظر.

هنگامی که شما صرف زمان با هم درمان آن را به عنوان یک فرصت برای رشد خود را در رابطه با آشنایی با شریک زندگی خود را در یک راه جدید است. سعی کنید برنامه ریزی کوتاه و خرما بر روی هر یک از دیگران’ تقویم بنابراین شما هر دو باید چیزی برای نگاه به جلو به. آن می تواند به عنوان ساده به عنوان در نظر گرفتن یک کار پس از راه رفتن. اگر شما خسته از شبانه Netflix تاریخ یاد بگیرند که چگونه به ماکارونی در خانه. با یکدیگر با محبت و به نوبت به هر یک از دیگر یا کشف هر یک از دیگران’ بدن کمی بیشتر… نه تنها این را شما دو نفر به هم نزدیک آن کمک خواهد کرد از بین بردن تنش برای هر دو شما.

می دانیم که آن را کاملا خوب می خواهید به تنهایی زمان به خصوص در حال حاضر که هر زن متفاوت است. برخی از عمل به عنوان شرکای در هر جنبه ای از زندگی خود و دیگران را بسیار جهان جدا. به عنوان سخت به عنوان برخی از لحظات و یا ماه ممکن است با شریک زندگی خود را می دانم که وجود دارد افراد دیگر که به طور کامل جدا شده از طریق این. استفاده از این زمان به نگه داشتن یکی از شما به شما نزدیک و برای ساخت هر یک از دیگر.

خوب به خودتان

اندی


درخواست اندی: من چگونه می توانم یاد بگیرند که چگونه به تنهایی زندگی می کنند در وسط یک بیماری همه گیر?

هم اتاقی من/بهترین دوست/همکار (همه یک نفر) به من چپ برای رفتن منزوی کردن با دوست پسر او حدود دو هفته پیش. در ابتدا من دیوانه چون من نمیفهمد من می خواهم انجام داده اند اما در حال حاضر به تنهایی از آنچه که در اصل جداسازی کامل شروع به ضربه زدن به من. چگونه می توانم خودم را از تنفر من هم اتاقی و آیا شما هر گونه راهنمایی برای مبارزه با این جداسازی زمانی که FaceTime فقط کافی است ؟ –انفرادی, Steve

عزیز انفرادی استیو

اولین و مهمترین, شما باید یک گام به عقب. چرا خودتان را درد مصرف شده توسط خود را به اتاقی که در حال حاضر بیشتر از همیشه ما باید به فکر کردن در مورد چیزهایی که ما را احساس خوب است ؟ من دائما خودم یادآوری است که این بار به انتقاد از خودتان و یا هر کس دیگری. این زمان به آرام و مهربان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im