می تواند به شما غذا خوردن هندوانه در یک رژیم غذایی Ketogenic?

با ورود تابستان می آید فراوانی از میوه های تازه — توت میوه و خربزه از همه اشکال و اندازه. ترین خشنود است مسلما هندوانه با آن جنب و جوش های صورتی رنگ و فوق العاده خوش طعم, شیرینی. این که آیا آن خورده در سالاد مخلوط کوکتل و یا به سادگی برش به ضخامت قاچ برای وعده هیچ چیز ضربان این طعم این فصل است.

اگر شما به دنبال یک رژیم غذایی ketogenic به هر دلیل شما ممکن است تعجب اگر شما می توانید حفاری به این میوه تابستان به عنوان آن می آید به فصل. میوه در کل حاوی کربوهیدرات هستند که محدود در رژیم غذایی است هندوانه بدون رفتن ؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

هندوانه می تواند Keto اگر شما مراقب باشید

کتوژنیک رژیم غذایی محدود از کربوهیدرات ها به تنها 5 تا 10 درصد از کالری روزانه شکستن به بین 20 و 50 گرم در روز برای اکثر مردم است. به طور خاص, آن را به 20 تا 50 گرم از کربوهیدرات خالص است که مقدار کل کربوهیدرات منهای مجموع مقدار فیبر در مواد غذایی است. یک فنجان خدمت از تکه هندوانه شامل 11.5 گرم مجموع کربوهیدرات و .5 گرم از کل فیبر است. این بدان معناست که 1 فنجان تکه هندوانه حاوی 11 گرم کربوهیدرات خالص.

بنابراین بسته به اینکه چگونه شما شخصا فضا را روزانه خود را از کربوهیدرات هندوانه مناسب می تواند به رژیم غذایی ketogenic. آن را به حساب به طور بالقوه بیش از نیمی از خود را اختصاص داده شده کلسیم در روز, اما آن را ندارد به خارج از محدوده اگر شما آگاه از این واقعیت است. در کل هنوز هندوانه حاوی کربوهیدرات کمتر نسبت به برخی دیگر از میوه ها مانند موز و سیب. اگر شما به دنبال و حتی پایین تر کربوهیدرات میوه, نگاهی به انواع توت ها که حاوی 9 گرم یا کمتر از کربوهیدرات خالص در 1-جام خدمت.

5 آسان هندوانه دستور را امتحان کنید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>