احساس تخلیه? 3 مرحله ساده به راه اندازی مجدد انرژی خود را

هنگامی که شما احساس تخلیه آیا شما احساس می کنید که این یک مطلب فیزیکی و یا روانی (عاطفی) چیزی است ؟

احساس تخلیه است که در نهایت از خواب بیدار کردن تماس.

سه مرحله در این مقاله کمک خواهد کرد که شما را در درک چگونه و ایجاد بهترین راه برای راه اندازی مجدد انرژی خود را. با تمرین این شما می توانید اجتناب از احساس تخلیه در آینده است.

مطالعات انجام شده در روانشناسی ذهن و تجربه عملی من به کار کردن با صدها نفر از افراد مختلف نشان داده اند که احساس تخلیه می آید به عنوان یک نتیجه از یک عدم تعادل بین انرژی جسمی و روانی.[1]

این که آیا آن را از درگیری با رئیس خود, دوستان, اعضای خانواده و یا ایده های خود را و یا نظر خود را در مورد ارزش خود جامعه یا زندگی به طور کلی در شما ایجاد یک موازنه بین این دو انرژی. به عنوان یک نتیجه سیستم عصبی را تولید واکنش های شیمیایی (هورمون) که تاثیر خود را در بدن فیزیولوژی که به نوبه خود خواهد شد و درنتیجه بدن خود را به یک نقطه از خستگی.

روند سایش و پارگی طبیعی است و در عین حال بسیار مفید آن را به عنوان می تواند به ما میآموزد که چگونه برای مدیریت تندرستی جسمی و روحی.

تندرستی جسمی و روحی

آیا شما خود غفلت جسمی و روانی سلامت با تمرکز بیش از حد از انرژی خود را (افکار و اعمال) در ناچیز چیز ؟

از آنجا که شما احساس تخلیه و جواب این است: بله. شما از سمت چپ با هیچ انرژی و احساس خستگی و خسته. احساس تخلیه یک شوکی به کم کردن سرعت رویکرد خود تجدید نظر به وقایع خارجی و چگونه شما تعامل با آنها.

تبلیغات

نگاهی به وضعیت شما از بودن خسته از این سه مرحله در این مقاله بسیار جدی است. آنها را ایجاد انگیزه در شما و کمک به شما راه اندازی مجدد انرژی خود را در مورد خودتان یاد بگیرید و با استفاده از توانایی های خود را عالمانه.

چرا شما احساس تخلیه

باید وجود داشته باشد چیزی است که به طور دائم خارج جسمی و روحی خود را انرژی. گاهی اوقات شما می توانید شناسایی آنچه در آن است, اما هنگامی که شما احساس خستگی می توان آن را دشوار است به انجام این کار. درگیر شدن در فعالیت های که در آن ما مجبور به قرار دادن تلاش بسیار و یا تفکر خلاق می شود خطرناک هنجار در طول زمان مانند این.

این رویکرد باعث می شود آن را حتی سخت تر برای مدیریت استرس زا است که شما را به نقطه ای از احساس تخلیه.

پس چه می تواند منجر شما به احساس تخلیه? آن است که یک فعالیت فیزیکی مانند کار ساعت های طولانی در حال اجرا errands ، ممکن است این اما احتمالا نه تنها این. با این حال خسته شما را از یک فعالیت فیزیکی متوسط کار در روز خواب می تواند کمک به شما به طور کامل بهبود می یابند از خستگی فیزیکی.

اما تعصبات قضاوت و تصورات غلط در شما ایجاد کرده اند را برای خودتان پیچیده تر هستند و نیاز به بیش از خواب برای غلبه بر.

ناکارآمد تفکر

شما احساس خستگی تمام وقت به دلیل مدیریت ناکارآمد خود را به فکر کردن در مورد چیزهایی که ناچیز به شما تندرستی جسمی و روحی. شما به چیزهایی که شما را کمتر تحمل کمتر پذیرش و کمتر بیمار در نتیجه دیدگاه خود و درک محدود و یا به شدت تیره.

در اوایل دهه بیست سالگی من تا به حال یک اریب دیدگاه در چگونه جامعه باید به تابع. این ایجاد بسیاری از درگیری های شخصی و زندگی حرفه ای و به عنوان یک نتیجه, من احساس ناتوان و کاملا خسته. از نظر ذهنی خسته است.

یکی از چیزهایی است که تأثیرات خود را مدیریت تفکر سریع راه زندگی — مطابق به پویایی زندگی مدرن مانند احساس تعهد در حال حاضر آنلاین و شرکت فعال در رسانه های اجتماعی و همچنین فعال بودن در جامعه به صورت روزانه. ما واقعا آموخته است که چگونه به طور موثر استفاده از وقت با ارزش ما و به نظر میرسد که رو به کاهش با توسعه جامعه است.

تبلیغات

علائم و نشانه های خستگی

خستگی فیزیکی بسیار ساده برای تشخیص; بدن خود را احساس می کند و اولین علامت آن احساس نیاز به خواب. پس از خواب شبانه به سیستم عصبی است که استراحت و سیستم ایمنی بدن متعادل تمام هورمون ها در بدن شما است. شما از خواب بیدار و انرژی جسمی و روانی شده است پر.

خستگی روانی است که کمی سختتر به تشخیص آن علائم و نشانه ها متفاوت است; یک روز شما احساس می کنید بیشتر متمرکز روز بعد کمتر است. آنها را تشخیص دهد شما به سادگی باید جلوگیری از هر گونه فعالیت های جسمی و روحی و گوش دادن به بدن خود — آگاه باشید از خودتان است.

واضح ترین نشانه ها و علائم خستگی روانی می تواند جسمی ، عاطفی و رفتاری:

علائم فیزیکی

نشانه های عاطفی

  • احساس عصبی و مضطرب
  • احساس عصبانی برای هیچ دلیل واضح
  • فقدان انگیزه
  • عدم بهره وری

نشانه های رفتاری

  • کاهش پایدار توجه [2]
  • عدم تحمل نسبت به خود و دیگران
  • ناتوانی در قبول شرایط و محیط اطراف
  • بی تفاوتی اجتماعی
  • عملکرد بی تفاوتی
  • بی تفاوتی

به دنبال اقدامات بعدی و ایجاد یک روال به راه اندازی مجدد انرژی خود را و همه را از بالا علائم ناپدید می شوند.

3 مرحله برای راه اندازی مجدد انرژی خود را

این توضیحی است که به احساس خسته و یا خشک شما نه تنها باید شناسایی علت ریشه ای آن زای[3]اما از همه مهمتر آوردن تصمیم گیری برای موفقیت در اجرای تغییر و عمل مجدانه بر تصمیم خود را.

برای جلوگیری از احساس تخلیه بار اول شما باید جلوگیری از احساس خسته. به دنبال این سه مرحله برای راه اندازی مجدد انرژی خود را و هرگز احساس تخلیه و دوباره.

این اجازه رفتن روش

بیشتر در زمانی که داری زندگی تغییرات آینده اقدامات جدی باید در نظر گرفته شود. مهم ترین گام برای آن است که مصرف یک گام به عقب از این وضعیت است. به دوباره اختراع خود را, شما باید زمان و فاصله خود را از تمام چیزهایی که شما متصل شده به (عوامل استرس زا).

این ممکن است به نظر می رسد مانند در حال اجرا به دور از همه چیز و یا منزوی خود را, اما آن را تنها نیاز به اجازه رفتن در حالی که برای. اجازه دهید این حوادث را بدون شما و شما می توانید آنها را در یک نقطه بعد از آن. به یاد داشته باشید شما می خواهید به دست آوردن مجدد انرژی خود را و پیدا کردن یک راه جدید برای مدیریت زندگی خود را در کارآمد و با نشاط راه است.

تبلیغات

رها طول می کشد شجاعت, شجاعت خود را نشان می دهد نفس است که همه چیز در زندگی می تواند اجرا شود بدون شما. شما ممکن است بخواهید اجازه دهید به چیزی است که به طور کامل به خصوص اگر آن است که بخش مهمی از زندگی خود را, اما اگر آن را باعث استرس شما را چند گام به عقب برای به دست آوردن برخی از دیدگاه نحوه رسیدگی به آن موثر است.

به عنوان مثال:

  1. اجازه رفتن از رسانه های اجتماعی و یا تماشای تلویزیون برای چند هفته.
  2. سرمایه گذاری 60 دقیقه در روز در تنفس آرام تمرینات و صاف تمرینات فیزیکی مانند abs و فشار یو پی اس (یا هر ورزش است که مناسب شما).

ناظر-سرپرست رویکرد

شما در حال حاضر کاهش تعداد فعالیت های خود را در دستور کار وجود ندارد و مصرف انرژی در حال حاضر است. با اجازه دادن به رفتن شما را به ایجاد یک جدید لحظه از زمان و فضای زندگی خود را. هنگامی که شما قادر به هنوز مشاهده, چگونه است که سکون شما کمک می کند تا دوباره و از نو خلق کردن انرژی خود را.

هنگام نشستن هنوز هم:

  1. نگاهی با محبت و آهسته نفس.
  2. تشخیص تازه انرژی که به بدن خود را.
  3. بازدم در همان راه و اجازه دهید به فکر و هر گونه تنش در بدن شما است.
  4. مشاهده می کنیم که دولت خالص سکون و خالص جریان انرژی است. این دولت به عنوان یک کار بسیار جدی است آن را ذخیره و محافظت از آن برای آن است که منبع انرژی خود را.

در اینجا در این مرحله با تنفس و سکون شما راه اندازی مجدد انرژی خود را.

گزینه:

اگر شما واقعا فکر می کنید بدن شما نیاز به حرکت می کند و سپس ایجاد یک جنبش است که سازنده است.

به عنوان مثال:

تبلیغات
  1. به آرامی راه رفتن در محافل.
  2. حرکت اسلحه خود را بیش از سر خود را در حالی که نگه داشتن سرعت با نفس خود را.
  3. هر آهسته و موزون حرکات مطابق با نفس خود را.

این جنبش قادر خواهد ساخت شما را به رعایت بدن خود و افکار و گارد انرژی شما فقط به دست آورد.

منفعل رویکرد

رویکرد خود را در زندگی روزانه وظایف در حال حاضر نه با ریختن تمام انرژی خود را در, اما منفعلانه مشاهده این وضعیت است. اگر شما درگیر در یک بحث نمی بلافاصله واکنش نشان می دهند. سعی کنید برای دریافت اطلاعات بدون تبادل و یا سرمایه گذاری خود را و انرژی:

  1. اجازه رفتن از واکنش و یا اقدام.
  2. متوجه ظرفیت خود را به صبر و تحمل برای این وضعیت است.
  3. نگاه خود را موجود انرژی و تعمیق آرامش
  4. بهبود خود صبر و تحمل.

هنگامی که شما متوجه این قبول این واقعیت است که شما باید وضعیت را تغییر دهید اگر آن را به میل خود اما بر این اساس عمل و انجام بهترین خود را برای پیدا کردن یک راه حل است که برای شما کار می کند و از سوی دیگر ،

اگر شما مشکل دارند پذیرش شرایط دشوار این مقاله ممکن است قادر به کمک به شما آغاز شده است.

این مرحله به شما آموزش چگونه به سرمایه گذاری وقت و انرژی خود را در مقدار سمت راست. شما می توانید ادغام دو مرحله اول در اینجا به عنوان به خوبی و مدیریت انرژی خود را در راه حق.

افکار نهایی

ما به عنوان بسیار باهوش و معنوی انسان باید در رابطه با عمق و نه در سطح همه چیز. اجازه ندهید که همه چیز را از خارج از اگزوز خود را در داخل.

اجازه رفتن به آنها را برای اولین بار آنها را مشاهده و درک قدرت و شجاعت و صبر و تحمل است که در درون شما نهفته است.

اعمال این مراحل و جلوگیری از احساس تخلیه در آینده است.

رویکرد جهان با صبر و شکیبایی. هوشیار باشید و اصلا درگیر شدن بیش از حد به سرعت. Don’t go گرفتن گل; صبر کنید تا به میوه.

عکس های اعتباری: Doğukan Şahin از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>