در اینجا 7 هفته ارزش کارخانه وعده های غذایی مبتنی بر

بر خلاف رژیم های غذایی است که با یک چارچوب مشخص از داس و don’ts گیاهی با خوردن بیشتر از یک شیوه زندگی است که جشن قرار دادن گیاهان در مرکز صفحه. اصطلاح “گیاهی” می تواند کمی متفاوت است اما اجماع است که با تمرکز بر روی گیاه-وعده های غذایی رو به جلو. برای برخی از, این بدان معناست که سبک غذا خوردن است که به نظر می رسد بسیار شبیه به یک رژیم غذایی وگان در حالی که دیگران ممکن است انتخاب کنید که شامل محصولات حیوانی مانند لبنیات و تخم مرغ و عسل.

مهم نیست که چه گیاهی خوردن به نظر می رسد برای شما وجود دارد چیزی در اینجا برای هر خوار. هر یک از این هفت طرح شامل دستور العمل ها و راهنمایی های مفید برای شاخص های گیاهی و وعده های غذایی. دنبال برنامه ای که نوشته شده و یا ترکیب و مطابقت با دستور العمل برای یک برنامه است که متناسب با نیازهای شما.

1. یک هفته از گیاه آسان مبتنی بر شام بسته بندی شده با پروتئین

2. یک هفته از آسان غذا های گیاهی

این پنج روز برنامه غذایی شامل یک را-پیش از صبحانه و ناهار به صورت هفته به علاوه گیاهی بسته بندی شده شام مانند هم بزنید سرخ حموس pitas و سالاد. به علاوه وجود دارد گام به گام راهنمای برای چگونه به وعده های دبستان آن همه است.

دریافت برنامه: یک هفته از آسان غذا های گیاهی

3. چگونه من دبستان یک هفته از غذاهای بدون گوشت در کمتر از 2 ساعت

اگر شما به دنبال یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه بلکه باید یک گوشت خوار در جدول این انعطاف پذیر برنامه غذایی یکی از بزرگ را امتحان کنید. این شامل ارزش یک هفته صبحانه, ناهار و شام, مانند , حموس, کاسه, کبابی, قارچ tacosو ترد gnocchi با سبزیجات. به علاوه وجود یک step-by-step guide for غذا دبستان و راهنمایی در مورد که در آن شما می توانید اضافه کردن گوشت اگر مورد نیاز است.

دریافت برنامه: چگونه من دبستان یک هفته از غذاهای بدون گوشت در کمتر از 2 ساعت

4. چگونه من دبستان یک هفته از وعده های غذایی وگان

اگر شما در حال تمرکز بر حفظ لبنی و تخم مرغ را از رژیم غذایی خود این برنامه را امتحان کنید. آن را به شما از صبحانه طریق شام این هفته با وعده های غذایی مانند گل کلم برنج burrito کاسه, هم بزنید سرخو enchilada غذای مرکب از گوشت وارد.

دریافت برنامه: چگونه من دبستان یک هفته از وعده های غذایی وگان

5. 5 گیاهی برای یک شام

نه تنها در این هفته از وعده های غذایی شما را با پنج شب واقعا رضایت بخش شام مانند قارچ و گیاهان دارویی gnocchi و کباب توفو کاسه, اما این همچنین شامل راهنمایی در repurposing باقی برای بعد از آن در هفته و انجماد مواد لازم برای آینده وعده های غذایی. این یک برنامه بزرگ اگر شما در حال نگه داشتن گوشت را از رژیم غذایی خود را اما هنوز هم خوب با برخی از فراورده های لبنی.

دریافت برنامه: 5 گیاهی برای یک شام

6. چگونه من دبستان یک هفته از آسان وگان غذا برای دو

اگر شما به دنبال برای گیاه بر اساس وعده های غذایی که فقط به پر کردن آنها خوشمزه هستند, شما در حال رفتن به می خواهید به سعی کنید این هفته از وعده های غذایی. همچنین پیاده روی شما را از طریق یک دبستان جلسه که مجموعه شما را برای این هفته با گرانولی را کنار بگذارید در یک قابلمه لوبیا و عدس, فلفل قرمز و همه گیری به صورت بوداده گیاهی حموس کاسه.

دریافت برنامه: چگونه من دبستان یک هفته از آسان وگان غذا برای دو

7. یک هفته از آسان وگان شام

بین نخود چراغ پیشانی مدل tikka سرگرمی, tostadasو همبرگر گیاهی, چه این گیاه بر اساس وعده های غذایی فاقد گوشت آنها جای با طعم.

دریافت برنامه: یک هفته از آسان وگان شام

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>