چگونه برای جلوگیری از مبارزه با ارضاء فوری و رسیدن به اهداف خود

خواهد شما را $1 امروز یا 5 دلار بعد از یک ماه ؟

اگر شما انتخاب دوم جایگزین و سپس تجلیل بیشتر برای شما. اما تحقیقات به ما می گوید که اکثر مردم می خواهد برای اولین گزینه است.

این یک مثال کلاسیک از آنچه که به نام ارضاء فوری.

به همین دلیل ما ترجیح می دهند فوری بیش از تاخیر در ارضاء

بیایید آن روبرو هستند—فوری پاداش بزرگ هستند.

به یاد داشته باشید که چگونه شما احساس زمانی که شما برنده مقداری پول از یک خراش کردن بلیط لوتو و یا زمانی که شما رفت و در آخرین ولگردی و قانونی شکنی خرید?

شما احتمالا احساس وجد آمدیم. بالا بی نظیر است. آن را به شما می دهد فوری, احساس خوب, احساس. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک چیز خوب است که همه ما باید سعی کنید برای دریافت بیشتر از.

تحقیقات به ما می گوید که ما اغلب تکیه به جستجوی فوری لذت به دلیل عدم اطمینان در مورد آینده است.[1] پس از همه, که می داند اگر شما تا کنون وعده داده شده دریافت 5 دلار در یک ماه ؟ بسیاری اتفاق می افتد در این timespan.

همه ما می خواهید برای دریافت آنچه که ما چه حق دور. پس چرا طولانی و عمدا خودمان احساس بد ؟

با توجه به غیر قابل انکار احساس خوب منافع و سهم خود را به ما شادی کلی به نظر می رسد تقریبا ضد شهودی که ارضاء فوری است مانند یک شهرت بد.

اجازه دهید ما را ببینید که چرا.

چرا ارضاء فوری است که واقعا نه چندان بزرگ

مفهوم ارضاء است که ارتباط محکم به یکی دیگر از قهرمان محبوب در روانشناسی: خود را کنترل کند.

در یک قطعه قبلی من در مورد نوشت که چگونه هر یک از ما می تواند بهتر در تمرین کنترل خود که منجر به یک زندگی انجام.

همانطور که در مقاله های دیگر من چگونه به خود کنترل می شود و استاد از زندگی خود را:

“مطالعه پس از مطالعه تایید می کند که اگر ما فقط پیدا کردن راه برای تقویت خود ما-کنترل زندگی ما را تبدیل خواهد شد بسیار بهتر است—ما به شما غذا خوردن سالم و ورزش نمی خواهد افراط کردن, overdrink و یا بیش از حد هر چیزی که برای ما بد. ما قادر خواهد بود برای رسیدن به اهداف ما بسیار آسان تر است.”

تبلیغات

بسیاری از ما شنیده مشهور باد صبا تست. این اولین از نوع خود به دنبال پشت پرده و در حال حاضر شواهد سخت چرا ارضاء فوری است که به عنوان مفید به عنوان همتای خود—تاخیر در ارضاء.

انجام می شود در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 آزمون ساده بود به اندازه کافی. محققان گفت: کودکان به صورت تنها یک درمان در حال حاضر و یا اگر آنها مایل به صبر برای 15-20 دقیقه. این سخت است نه به حدس زدن است که بیشتر جوانان رفت و برای من-می خواهم-آن-در حال حاضر گزینه است. این ثابت شده است که بسیاری از ما دوست ندارند به صبر برای پاداش.

جایی که آن را جالب تر است که محققان ردیابی کودکان خود را برای چند سال پس از آن. آنها کشف کردند که آنهایی که قادر به مهار خود شانس بسیار بهتر است بعدا در زندگی تحصیلی و شغلی و عاقلانه مالی و در روابط خود را.[2]

به سادگی قرار دادن:

اگر چه در سطح آن ممکن است به نظر می رسد که ارضاء فوری است بهتر مسیر تندرستی تحقیقات تایید می کند در غیر این صورت. توانایی عمل خود را کنترل و نظم و انضباط می پردازد بسیار بیشتر بعد از آن در زندگی است. آن را به طور مستقیم مرتبط به دستیابی به هدف و موفقیت است.

فقط فکر می کنم در مورد آن—چند بار باید به شما ابراز تاسف از تصمیم گیری است که شما ساخته شده یک خیال است ؟ ولگردی و قانونی شکنی خرید در بازار ممکن است به شما یک لحظه شات از شادی—درست—اما شما احتمالا احساس نمی تا زمانی که شما مجبور به پرداخت کارت اعتباری خود را پس از آن.

و یا چگونه اغلب شما تغییر ذهن خود را در مورد آنچه شما خرید و آن را بازگشت? ما تمام شده وجود دارد ،

خبر خوب این است که همه ما می تواند تبدیل به بهتر در کنترل تکانه.

در اینجا برخی از راه هایی به شما آغاز شده است.

7 راه برای دریافت بهتر در ارضاء تاخیر

1. خودتان را پریشان

در اصل Marshmellow آزمایش محققان با اشاره به برخی از استراتژی های کودکان استفاده می شود برای کمک به مهار خود را از خوردن درمان حق دور.[3]

“آنها آرام آهنگ . . . مخفی سر خود را در آغوش خود زد روی زمین با پاهای خود fiddled شوخی و بزرگ با سیگنال بل دقیقه احتمالی . . . دعا به سقف و…. در یک به طور چشمگیری موثر خود حواس پرتی روش پس بدیهی است که تجربه بسیار تحریک یک دختر کمی استراحت سر او نشسته limply آرام و اقدام به سقوط در خواب صدا.”

پس همان مراحل را دفعه بعد که شما احساس وسوسه افزایش سعی کنید برای منحرف کردن توجه خود را به چیز دیگری. تماس با یک دوست به تماشای یک ویدیو یوتیوب, نگاهی به چند نفس یا آواز خواندن یک آهنگ. کمی صبر کنید برای اصرار به زانو در آوردن.

آنچه مهم است این است که شما تسلیم به اولین ضربه ای که به ذهن شما می آید.

2. افکار پوچ

تحقیقات نشان داده است که اجازه دادن به ذهن خود را سرگردان شما کمک می کند تا تمرکز بر روی تصویر بزرگتر و اهداف دراز مدت خود را. و کمتر “در حال حاضر با گرایش” می تواند کمک به جلوگیری از ضربه به تصمیم گیری شما ممکن است بخواهید به عقب.[4]

تبلیغات

ما باید همه را روانی می شکند بیشتر.

اجازه دهید افکار خود را بی اراده دور نگاه کردن از پنجره بیکار نشستن در حالی که برای. در محل کار سریع شرکت توصیه می کند در برابر پریدن از یک کار روانی دیگر به دلیل این مصرف مقدار زیادی از شناختی انرژی است.[5]

“حتی اگر آن را فقط نشسته سمت راست وجود دارد در میز خود را به دنبال به دور از صفحه نمایش کامپیوتر شما و فقط خیره کردن برای چند لحظه به ببینید که در آن افکار خود را با شما را.”

3. به خودتان یادآوری از اهداف خود

ارضاء تاخیر در ذات خود توانایی رسیدن به ما از نظر اهداف و رویاهای تونی رابینز به ما می گوید.[6]

آن است که تا لحظه بالا با قرار دادن یک خرید امروز برای خرید خانه رویایی خود را در چند سال. آن است که یک قربانی نیاز شما را در چیزهایی که شما نیاز به چشم پوشی برای بزرگتر جاه طلبی.

نگه داشتن یک تصویر از رویای خود را بر روی تلفن خود را و آن نگاه روزانه به ویژه هنگامی که شما احساس وسوسه او توصیه می کند. به خودتان یادآوری کنید که تا چه حد شما آمده ام, چگونه با افتخار شما را از خود و خود نظم و انضباط.

متناوبا, نگه داشتن یک چشم انداز هیئت مدیره با تمام چیزهایی که شما می خواهید برای رسیدن به در آینده است. نمی رویاهای خود ارزش کمی ناراحتی شما ممکن است امروز احساس می کنید ؟

به خودتان بگویید این کار را هر روز و این ممکن است کمک به زانو در آوردن اصرار به شکستن نظم و انضباط خود را. آن را به تأخير ارضاء آسان تر است.

4. دریافت به پاسخگویی شریک

شرکای پاسخگویی هستند یک راه عالی برای نگه داشتن خود را در مسیر به خصوص اگر شما می ترسند که شما کنترل خود را ممکن است. آن می تواند هر کسی باشد—همسر شما, همکار, دوست, دوست اقدام به صدای عقل است.

برای مثال اگر شما می خواهید برای صرفه جویی در پول می دانیم که هزینه های ضروری هستند و آنهایی که نیستند. طرح آنچه شما باید انجام دهید اگر شما شکستن قوانین و می دانم که چه عواقب خواهد بود. بیشتر به جزئیات شما بهتر آماده شما خواهد بود برای مبارزه با اصرار به افراط کردن.

همان می رود برای هر جنبه ای از زندگی خود را—از دست دادن وزن و ترک سیگار و یا دیگر رذیلت صرفه جویی برای دوران بازنشستگی و یا هر هدف دیگر شما پس از. شما لازم نیست برای رفتن از طریق این تنهایی. به اشتراک گذاری برنامه های خود را و آرمان با کسی که به شما اعتماد و از آنها بخواهید به شما در حفظ و بر روی آهنگ.

آن را هنوز هم خواهد شد به چالش کشیدن اما شما ممکن است پیدا کردن آن کمی ساده تر به دنبال از طریق با برنامه های خود را هنگامی که شما از پاسخگویی دوستان.

5. نگه داشتن در ذهن در جمله بندی و عواقب

در یک مطالعه از سال 2014 از شرکت کنندگان خواسته شد به سوالات زیر:

آیا شما ترجیح می دهید برای دریافت $6 امروز یا $8.50 در 46 روز ؟ (به نام یک-صفر فرمت)

تبلیغات

آیا شما ترجیح می دهید برای دریافت $6 امروز و $0 در 45 روز یا $0 امروز و $8.50 در 46 روز ؟ (به نام صریح و روشن-صفر فرمت).

نتایج نشان داد که وقتی مردم ارائه شد با انتخاب صریح-صفر فرمت فریب ارضاء فوری بود به طور قابل توجهی پایین تر است.[7]

این به این معنی است که پاداش فوری کمتر جذاب و شرکت کنندگان انتخاب با تاخیر پاداش در مقابل فوری هستند.

همه ما می توانیم گزینه های بهتر بدون نیاز به قرار دادن تلاش بیشتر بلکه با دادن مردم بیشتر انتخاب و ارائه گزینه های در دسترس متفاوت است.

6. آغاز با پایان را در ذهن

در عالی کتاب 7 عادت های بسیار موثر مردم این نویسنده مشهور آمریکایی و سخنران Stephen Covey, مذاکرات در مورد مزایای که همان عادت است.

این یک ایده بسیار ساده—تصور کنید هدف خود را پایان کار و عقب مانده به روز در حال حاضر. طرح مراحل شما نیاز به گرفتن چه مدت آن را به شما برای تکمیل هر یک چه شما نیاز به انجام این کار در نظر مهارت, دانش و منابع و برنامه های احتمالی شما اگر همه چیز به یک وری.

این مفهوم همزمان به سادگی با دیدن-این-بزرگتر-تصویر مشاوره, اما از آن می رود کمی بیشتر به دلیل آن را نیز با تمرکز بر مراحل خاص از چگونه برای رسیدن به اهداف خود.

البته زیادی کمک کننده به اتمام موفقیت آمیز هر تعهد نهفته در مقدار خود از کنترل ما می توانیم ورزش و این رشته داریم. فدا کردن فوری ما لذت امروز می توانید با پرداخت هزینه های سنگین سود سهام در آینده به عنوان بسیاری از مطالعات نشان داده شده است.

تجسم است همچنین بخشی از این فرایند است.

این یک روش قسم خورده بسیار موثر توسط ورزشکاران, بازیگران, مربیان, و بسیاری دیگر. محبوب ساخته شده توسط کتاب “فکر می کنم و رشد ریچ” توسط ناپلئون هیل و “راز” توسط روندا بایرن, آن است که قطعا یک ذهن در حال تغییر راه خود را از نگاه به دستاورد و موفقیت است.

دیدن خود را انجام شده خود در آینده می تواند به شما یک بزرگ انگیزه افزایش و آن را می تواند کمک به شما در غلبه بر رفتارهای تکانشی بیشتر به راحتی.

7. این استراتژی Seinfeld

به یاد داشته باشید نشان می دهد Seinfeld? آن شرکت ایجاد شده توسط Jerry Seinfeld است و هنوز هم در نظر گرفته می شود یکی از جالب ترین نشان می دهد که تا کنون برای بازی در تلویزیون. آن را تا به حال موفقیت فوق العاده.

اما به گفته نیویورک تایمز نویسنده پرفروش جیمز روشن[8] قابل توجه ترین چیز در مورد این است که “قابل توجه قوام آن است.”

نشان می دهد پر رونق بود و نقشه کشی مخاطبان زیادی, سال پس از سال بدون شکست. آن را تحویل داده به طور مداوم با کیفیت بالا و سرگرمی.

تبلیغات

چگونه Jerry Seinfeld آن را انجام دهید ؟

راز واقعا پایین می آید به پشتکار.

راه برای تبدیل شدن به یک کمدین است به نوشتن جوک هر روز. منحرف نمی; نه شکستن زنجیره ای. این یک راه بسیار خوبی برای جلوگیری از procrastinating و رفتن نگه دارید تا زمانی که شما رسیدن به هدف خود را.

این می رود بدون گفت: برای موفقیت در انجام این کار, شما نیاز به احضار خود را خوب رفقا “self-control” و “نظم و انضباط”. شما را مجبور به چشم پوشی از برخی از لحظه لذت (به عنوان مثال رفتن به نوار با دوستان) برای طولانی مدت جایزه (به عنوان مثال در پایان این کتاب شما در حال کار بر روی).

افکار نهایی

ما در یک سریع-حرکت جهان—سریع غذای سریع اینترنت, پخش زنده, خرید آنلاین و نسخه های جدید از همه چیز تقریبا هر چند ماه.

زندگی حرکت می کند بسیار سریع است. و ما را به انتظار فوری نتایج. ما احساس بی تاب و آشفته که ما باید به صبر به آنچه ما می خواهیم.

آن است که به سختی تعجب آور پس از آن که تاخیر در ارضاء بسیار چالش برانگیز برای تمرین و کنترل خود چیزی است که بسیاری از ما در مبارزه با. حقيقت آن است که آسان نیست.

اما با توجه به سال تحقیقات و مطالعات ارضاء فوری است مسیر طولانی و شادی و تندرستی و امنیت مالی اگر چه ممکن است احساس خوب در حال حاضر.

در مقابل چیزهای خوب به کسانی که بیمار هستند کسانی که آموخته اند به آغوش مکث و کسانی که فکر می کنم در مورد تصویر بزرگتر. شما نیاز به نگه داشتن چشم خود را در پایان خود اهداف و برنامه ریزی در مورد چگونگی گرفتن وجود دارد با راه حل های احتمالی ،

بله این صدا ممکن است خسته کننده و نچسب بر خلاف مدل ساعت مچی جدید و یا یک کیف پول و بالا گرفتن روی تعارف و حسادت. اما بازی این بازی طولانی است که قطعا راه راست را به زمین با موفقیت.

این است که اگر ما به این باور تقریبا هر کسی که ساخته شده است آن را در این جهان است.

راهنمایی های بیشتر به شما کمک کند خودتان نظم و انضباط بهتر

عکس های اعتباری: Andrea لئوپاردی از طریق unsplash.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>