غذا دبستان طرح: یک هفته از آسان 1500 کالری در روز

ما به طور مستقل انتخاب این محصولات—اگر شما خرید از یکی از لینک های ما, ما ممکن است کسب درآمد کمیسیون.

اگر شما چسبیده به بودجه کالری, شما به احتمال زیاد درک اهمیت برنامه ریزی و شاخص وعده های غذایی خود را. شروع هفته با یک یخچال پر از بسته بندی و prepped مواد غذایی می تواند کمک به شما اقامت در درون خود کالری محدوده و جلوگیری از وعده های غذا از استرس. اما چیدن و انتخاب بهترین دستور العمل برای دبستان ؟ در حال حاضر که در آن همه چیز روی حیله و تزویر.

این نیز که در آن ما می آیند. این قدرت ساعت طرح توجیهی بسته بندی شده با پروتئین بدون چربی و سبزیجات تازه و غلات سبوس دار برای ایجاد یک کل هفته ارزش از وعده های غذایی است که همه ساعت در 1500 کالری در روز یا کمتر — مشترک هدف کالری برای کسانی که به دنبال از دست دادن وزن و یا مصرف کالری کمتر.

این غذا در دبستان طرح کمک خواهد کرد که شما اقامت در درون خود کالری بودجه بدون ترک شما گرسنه. و شما نمی کنید حوصله و یا شما می توانید ترکیب و مطابقت با قطعات به ایجاد انواع خوشمزه ناهار و شام می شود طراحی شده است متفاوت است.

در صورت تمایل به جفت هر ناهار با هر شام بیش از حد. مهم نیست که چگونه شما آن را تا به شما اقامت کمتر از 1500 کالری است.

این هفته لیست خرید سنگین در تولید و پروتئین بدون چربی که هر دو در حفظ و کالری را به حداقل برساند. من نیز با تکیه بر محصولات اساسی و چاشنی در حال حاضر در شربت خانه من مانند روغن پخت و پز روغن و سرکه و ادویه جات ترشی جات.

ساعت قدرت: چگونه به دبستان انجام می شود

یک هفته از 1500 کالری در روز که نیاز به تقریبا هیچ Weeknight پخت و پز

در اینجا چگونه است که همه دبستان نوبت به آماده به خوردن صبحانه گرفتن و رفتن ناهار و شام که فقط نیاز به دوباره گرم شود و یا مونتاژ.

یک فنجان بلغور جو دوسر برای رفتن و یا لذت بردن از آن را گرم در توستر فر در خانه خود را با قهوه. این دستور باعث می شود ده تا جلو بروید و یخ باقی مانده در پایان هفته. این را می توان در هفته های آینده برای یک صبحانه سریع — فقط اجازه دهید آنها را یخ زدایی در یخچال به مدت یک شب.

ناهار (300 تا 420 کالری)

دوشنبه و چهارشنبه (300 کالری): بسته سوم از ماهی قزل آلا, سیاه, لوبیا, سالاد بیش از 2 فنجان سبزی و همراه یک چهارم از کل گندم نان پیتا.

سه شنبه (395 کالری): خلال دو تخم مرغ آب پز سخت و پهلو و آنها را به یک و نیم گندم نان پیتا را با 2 قاشق غذاخوری پستو و 2 فنجان سالاد سبزها.

پنج شنبه (420 کالری): برش سوم سخت آب پز تخم مرغ و بسته با 1 فنجان پخته شده farro پرتاب با 2 قاشق غذاخوری پستو.

جمعه (417 کالری): مسائل باقی مانده سوم از ماهی قزل آلا, سیاه, سالاد لوبیا به نیمی از کل گندم نان پیتا.

تنقلات (2 را انتخاب کنید در هر روز)

شام (380 به 590 کالری)

دوشنبه, Turkey Meatballs بیش از Farro (570 کالری): بجوش و خروش آمدن 7 کوفته در 1/2 فنجان سس مارینارا و خدمت به بیش از 1 فنجان farro.

سهشنبه, پستو سالاد مرغ بیش سبزی (380 کالری): بازی شیر یا خط 1 فنجان مرغ خرد شده با 2 قاشق غذاخوری پستو و خدمت بیش از 2 فنجان سالاد سبزها.

چهار شنبه, بوقلمون, کوفته پیتا پیتزا (590 کالری): گسترش 1/4 فنجان سس مارینارا بر روی گندم پیتا فرو ریختن 7 کوفته در بالا پارگی یک تکه از موتزارلا در بالا و سپس پخت در دمای 400°F تا تست و melty.

پنج شنبه, مرغ پستو و پنیر موزارلا ساندویچ پیتا (550 کالری): چیزهای 1 فنجان مرغ خرد شده به نیم گندم نان پیتا با دو برش موتزارلا تازه و 1 قاشق غذا خوری سس پستو.

جمعه, Turkey Meatballs بیش سبزی (385 کالری): بجوش و خروش آمدن 7 کوفته در 1/2 فنجان سس مارینارا و خدمت بیش از 2 فنجان سالاد سبزها.

شما برخی از کالری یدکی در پایان روز پس از قطع, 1-اونس مربع از شکلات تیره برای دسر!

من امیدوارم که این برای شما مفید است! اگر شما بر روی بودجه کالری می توان آن را خسته کننده برای انجام محاسبات ریاضی است. این طرح امیدوارم باعث می شود همه چیز یک کمی آسان تر است.

اگر شما به طور خاص به دنبال کم کالری, شما ممکن است هنوز هم عاشق این برنامه است. دو راه وجود دارد قدرت و حتی بیشتر ساعت آینده راه خود را (نگاه کنید تمام برنامه های که تا کنون). در ضمن اگر شما فراموش تکیه بر کم کالری دستور العمل به عنوان یک ابزار من دوست دارم به شنیدن برخی از مورد علاقه خود را از وعده های غذایی و وعده غذایی دبستان استراتژی.

قدرت ساعت غذا دبستان است سری که در آن ما کمک به شما برای قرار دادن آن همه با هم. ما به شما نشان دهد چگونه به غذا خوردن به خوبی در طول هفته با یک ساعت یا دو ساعت قدرت دبستان بیش از آخر هفته. هر برنامه متفاوت است; ترکیب و مطابقت برای پیدا کردن شخصی خود را نقطه شیرین.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im