غذا دبستان طرح: چگونه من دبستان یک هفته از پروتئین گیاهی و غذا فقط در 1 ساعت

ما به طور مستقل انتخاب این محصولات—اگر شما خرید از یکی از لینک های ما, ما ممکن است کسب درآمد کمیسیون.

یکی از رایج ترین افسانه ها در مورد پروتئین است که اگر شما نمی خوردن مقدار زیادی از گوشت و یا جلوگیری از آن به طور کامل, شما نمی توانید به اندازه کافی از مواد مغذی. به عنوان یک متخصص تغذیه, من اینجا هستم تا به شما بگویم که به سادگی درست نیست. اگر شما عادت به خوردن یک رژیم غذایی متعادل و حتی یکی نیست که شامل گوشت و شما به راحتی می توانید خود را پر از پروتئین و سپس برخی از. بنابراین اگر شما در حال تلاش برای خوردن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا است که نیز اتفاق می افتد به گیاهی می دانم که آن را راحت تر از شما ممکن است فکر می کنم.

این ساعت قدرت غذا دبستان طرح است که در اینجا به شما ارائه می دهد برخی از راهنمایی در مورد چگونه برای رسیدن به هر دو اهداف سلامت. آن می آید با هم به راحتی در کمتر از دو ساعت است و پر از رضایت سالم وعده های غذایی است که شما به سختی از تایر.

به دنبال گیاهی بیشتر برنامه های غذایی? در اینجا هفت هفته از گیاهی و برنامه غذایی برای هر نوع خوار.

این هفته لیست خرید متمرکز گیاهی در محصولات اساسی مانند سبزیجات و میوه و غلات سبوس دار و گیاهی-پروتئین دوستانه به علاوه چند شربت خانه اقلام است. این فرض اساسی مانند روغن زیتون و نمک و فلفل در حال حاضر در دست است.

ساعت قدرت: چگونه به دبستان انجام می شود

به یک شبه جو هم بزنید و لذت بردن از یک سخاوتمندانه خدمت 1/2 فنجان هر روز صبح. بالا با اضافی چلپ چلوپ از شیر, در صورت دلخواه.

قدرت ساعت غذا دبستان است سری که در آن ما کمک به شما برای قرار دادن آن همه با هم. ما به شما نشان دهد چگونه به غذا خوردن به خوبی در طول هفته با یک ساعت یا دو ساعت قدرت دبستان بیش از آخر هفته. هر برنامه متفاوت است; ترکیب و مطابقت برای پیدا کردن شخصی خود را نقطه شیرین.

Sheela Prakash

ارشد کمک مواد غذایی ویرایشگر

Sheela دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه دبی در ایتالیا و همچنین یک متخصص تغذیه. او اولین کتاب آشپزی مدیترانه هر روز منتشر خواهد شد 1 سپتامبر سال 2020 است.

دنبال Sheela

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>