خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

تلویزیون شیائومی |خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب تلویزیون های شیائومی توسط کمپانی خوش آوازه چینی ساخته م

توسط DASTESALAMATT در 17 بهمن 1401

تلویزیون شیائومی |خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

xiaomi tvتلویزیون های شیائومی توسط کمپانی خوش آوازه چینی ساخته می شوند که یک شرکت الکترونیکی متعلق به بخش خصوصی است. نکته جالب توجه در مورد این تلویزیون ها، قیمت پایین آن ها نسبت به کیفیت بالایشان است. شما می توانید تلویزیون های 4k شیائومی را مناسب ترین قیمت خریداری کنید . این کمپانی طی سال های اخیر محصولات خود را بروز تر نموده و آن ها را با بیشترین امکانات روانه بازار می کند. امروزه مدل های زیادی از برند XIAOMI در دسترس است که از لحاظ کیفیت، طراحی و سایز با هم فرق دارند. البته باید این را نیز اضافه کنم که تلویزیون های شیائومی همگی هوشمند هستند و با سیستم عامل اندروید، دسترسی کاربر را ساده تر می کنند. تلویزیون ها دیگر تنها برای نمایش یک ویدئو یا انجام بازی کاربرد ندارند، بلکه بسیار گسترده تر شده اند و با اتصال به اینترنت هر آنچه را بخواهید می توانید به سادگی بیابید. حتی با افزودن دستیار های صوتی مانند گوگل کنترل و تنظیم کردن تلویزیون بسیار آسان تر انجام می پذیرد.

  • سیستم عامل Android TV 9.0
  • تلویزیون شیائومی
  • مناسب نبودن محل قرارگیری پورتهای کناری
  • پردازنده : MediaTek 9611

xiaomi tvیک تلویزیون 4K همچون تلویزیونهای معمولی LCD و LED عمل نخواهد کرد و تفاوت این نوع تلویزیونها با سایر مدلها در سطح پیکسل آنها است. این تلویزیونها دارای پیکسلهای بالاتری بوده و وضوح تصویر بهتری ارائه میکنند. تلویزیونهای جدید UHD استاندارد جدید در بازار بوده که با وضوح 4K هستند. همچنین از چندین فناوری مهم صوتی و تصویری برخوردار هستند. بسیاری از محصولات جدید 4K موجود در بازار از HDR نیز پشتیبانی میکنند. با قابلیت HDR شاهد کنتراست و رنگ بهتری خواهید بود. به طور کلی سطح بهبود این فناوری بسیار محسوستر از تفاوت 4K و 1080p خواهد بود. HDR یکی از نکات مهمی در هنگام خرید تلویزیون است. محدوده دینامیک دامنه پویای بالا، اصطلاح تقریباً جدیدی در دنیای فناوری تلویزیون است. این ویزگی یک جهش خارقالعاده در کیفیت تصاویر تلویزیون ایجاد میکند. بیشتر تلویزیونهای 4K از عملکرد HDR نیز پشتیبانی میکنند. این ویژگی باعث میشود طیف رنگ گستردهتر و کنتراست بیشتری را مشاهده کنید. تلویزیونهای شیائومی از نظر کیفیت تصویر پشتیبانی از فناوری Dolby Vision نداشته ولی نداشتن فناوری دالبی ویژن نمیتواند دلیلی بر نقص این برند باشد.

تلویزیونهای وان پلاس به پنل QLED سامسونگ مجهز شده اند.

هر دو تلویزیونهای شیائومی وان پلاس دارای ریموت کنترل اقتصادی هستند که هر دو یک میکروفون مجزا دارند و کاربران میتوانند با استفاده از صدا دستورات مورد نظر خودشان را به گوگل اسیستنت بدهند. برند وان پلاس قصد دارد که تلویزیونهای جدید خودش را به ابزار خاصه Oxygen Play مجهز کند. این ابزار یک میکروفون مخصوص است که در پشت پنل قرار میگیرد و دستشان صوتی شما را دریافت میکنند. در مقایسه تلویزیونهای وان پلاس و شیائومی این نتیجه حاصل میشود که بسیاری از افراد تلویزیونهای وان پلاس را محصول جذاب تر و بهتر میدانند. تلویزیونهای وان پلاس به پنل QLED سامسونگ مجهز شده اند. این پنلها دارای فناوری کوانتوم دات Quantum Dot هستند و به احتمال خیلی زیاد در بریتانیا نیز منتشر میشوند. محصولات برند وان پلاس میتوانند محتواهای بصری و تصاویر با کیفیت بهتری نمایش دهند. این برند معمولاً در مقایسه با رقبای هم رده خود قیمت پایین تری را نیز برای محصولاتش ارائه میدهد. تلویزیون وان پلاس پرو دارای ساندبار بسیار قدرتمندی است و تجربه صوتی غنی و جذاب ایجاد میکند. تلویزیونهای جدید شیائومی محصول بالارده نیست اما از نظر قیمتی در حد معمولی قرار دارد.

IFrame

در قسمت پشتی درگاههای ارتباطی مختلفی در دسترس کاربر قرار دارد. 3 پورت HDMI، 2 پورت USB 2.0، ورودی کامپوزیت (AV)، خروجی اپتیکال و سوکت مخصوص آنتن درگاههای این تلویزیون 32 اینچی را تشکیل میدهند. همچنین یکی از پورتهای HDMI از قابلیت eARC پشتیبانی میکند. شیائومی در این تلویزیون 32 اینچی هوشمند از یک پنل پیشرفته با وضوح 4K UHD استفاده کرده است. این پنل قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل را ارائه میدهد. پوشش 88 درصدی محدوده رنگی NTSC و 94 درصدی محدوده DCI-P3 باعث میشود تا تصاویر با دقت رنگی بسیار خوبی به نمایش گذاشته شوند. پنل به کار رفته در تلویزیون 32 اینچیMi TV P1 قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. نرخ تازهسازی تصویر 60 هرتز است و به لطف فناوری MEMC، تصاویر 4K نیز با نرخ 60 هرتزی نمایش داده میشوند. زاویه دید بسیار عالی 178 درجهای به صورت افقی و عمودی باعث میشود تا در هر قسمتی از خانه تصاویر را با کیفیت اصلی مشاهده کنید.

  1. ساسان امین نژاد - شهریور 1, 1400
  2. ضخیم بودن پشت تلویزیون در میان رده ها
  3. حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  4. اینترنت اشیا و محصولات سبک زندگی
  5. کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند

EDR) به آسانی مکان خود را در فضا تشخیص میدهد و به شما اجازه میدهد تا دستگاه را از طریق حرکت دست کنترل کنید. حافظه رم موجود در آن 2 گیگابایت و امکان ذخیره سازی تا 8 گیگابایت با سرعت بالا را دارد. چرا باید Mi TV Box 3 در خانه داشته باشم؟ در واقع این محصول تولید شده تا از تلویزیون خود تنها برای دیدن برنامه های تلویزیونی استفاده نکنیم. Mi TV به تلویزیون شما متصل می شود و شما می توانید محتوای داخل گوشی هوشمند خود را بدون افت رزولوشن و حتی با کیفیتی بهتر در تلویزیون مشاهده کنید. برای مثلا می توانید فیلم ها و عکس هایی که در یک روز خاطره انگیز با گوشی خود گرفته اید را به همراه دوستان و خانواده، بسیار بزرگ تر از سایز صفحه نمایش گوشی ببنید و لذت ببرید. اما کارهای جذاب تری نیز برای انجام دادن به کمک Mi Box وجود دارند. با Mi Box می توان از دو طریق ارتباط برقرار کرد و متصل شد.

همچنین از معایب تلویزیونهای شیائومی آگاه شدید.

تلویزیونهای شیائومی برخلاف بسیاری از تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای حالت مخصوص بازی نیستند. وجود حالت مخصوص بازی گیمرهای حرفهای اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در هنگام بازی باید تنظیمات مرتبط با پردازش تصویر برای بازی بهینهسازی شوند. در کل تلویزیونهای شیائومی محصولاتی مقرونبهصرفه با کیفیت و امکانات قابلقبول و مناسب هستند؛ اما برای کاربران حرفهای مناسب نیستند. شما در این مقاله با ویژگی های تلویزیونهای شیائومی آشنا شدید. همچنین از معایب تلویزیونهای شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. شیائومی یک برند «چینی» است که محصولات دیجیتال بسیار با کیفیتی را تولید میکند. ورود این برند به صنعت ساخت لوازم خانگی نیز همراه با تکنولوژی و فناوری بود. شیائومی در تلویزیونهای هوشمند خود از سیستم عامل «اندروید» بهره میبرد. این تلویزیونها به پیشرفتهترین امکانات ارتباطی، مجهز شدهاند و بالاترین سطح کیفیت را ارائه میدهند.

با خرید Mi TV 4 به راحتی میتوانید این حالت را انتخاب کنید.

با تلویزیون 55 اینچ شیائومی Mi TV 4، لذت تماشای فیلم و هیجان انجام بازی بیش از قبل خواهد شد. در Mi TV 4 شیائومی تصاویر بسیار نزدیک به واقعیت است. به نسبت قبل رنگ ها غنیتر و تصاویر سه بعدیتر به نظرخواهد آمد. کارایی بالای تلویزیون 55 اینچ شیائومی Mi TV 4 به علت داشتن سخت افزاری قدرتمند بوده که تجربهای لذت بخش و جذاب برای سرگرم کردن شما خلق خواهد کرد. 8GB، سرعت پاسخگویی بالا، عملکرد سریعتر و اجرای روان بازیها از نکات قوت Mi TV 4 میباشد. خلق صدای متحرک و واقعی لذت تماشای فیلم و انجام بازی را چند برابر کرده و به ایجاد حس حضور خود در صحنه بسیار کمک میکند. هماهنگی لوازم خانگی شیائومی واقعا بی نظیر است. هر بار بیشتر از قبل شیائومی ثابت کرده که در ارائه خدمات پس از فروش چقدر تلاش میکند. ارزشی که شیائومی برای خریداران محصولات قبلی خود قائل میشود در هیچ برندی دیده نشده است. با نگه داشتن دکمه voice روی کنترل تلویزیون میتوانید سایر محصولات هوشمند خانگی شیائومی خود را کنترل کنید. مانند: پلوپز، ربات جاروبرقی، دوربین مدار بسته، کلید و پریز هوشمند، دستگاه تهویه هوا، چراغ مطالعه، تصفیه هوا و … پس از انجام تحقیقات متعدد، بهترین حالت رنگ و نور برای جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به چشمان کودکان به دست آمده است. با خرید Mi TV 4 به راحتی میتوانید این حالت را انتخاب کنید. همچنین میتوانید تایمر خودکار برای خاموش شدن پس از مدت زمان مورد نظر تنظیم کنید.

2160 پیکسل است و 4K محسوب می شود.

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از تلویزیون های هوشمند خود را در مدل های مختلف با طراحی شیک و زیبا عرضه می کند. در این بین باید به مدل Mi TV 4S L55M5 شیائومی با سایز 55 اینچی اشاره کرد که یک تلویزیون منحصربفرد طلایی رنگ با نمایشگر تخت است. البته شیائومی سعی کرده طراحی خود را حفظ کند و برای این مدل نیز طراحی شبیه به سایر مدل های Mi TV 4 در نظر گیرد. تلویزیون 4S با به کار گیری نقش و رنگی زیبا و چشم نواز انتخابی لوکس و مدرن برای دکوراسیون منزل شماست. 2160 پیکسل است و 4K محسوب می شود. نسبت تصویر نیز 16:9 بوده و تصاویر به خوبی پخش می شود. متاسفانه خبری از قابلیت 3 بعدی نیست و به نوعی این فناوری از دور خارج شده است. شیائومی با استفاده از کیفیت تصویر Ultra HD 4K سعی کرده وضوح چشمگیری را به نمایش بگذارد. در سایر مشخصه ها نیز باید به زاویه دید افقی صفحه نمایش 178 درجه ، زاویه دید عمودی صفحه نمایش 178 درجه ، زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه اشاره کرد. که مشخصه های قابل توجه و برجسته ای برای این تلویزیون هوشمند شیک هستند. گذشته از آن با سیستم عامل اندروید تی وی به معنای واقعی کلمه هوشمند است. برای پشتیبانی از سیستم عامل شیائومی پردازنده چهار هسته ای Cortex A-53، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، حافظه رم 2 گیگابایتی و تراشه گرافیکی ARM Mali-450 را به کار گرفته است.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبنابراین به کاربر تجربه دیداری متفاوت، فراگیر و لذت بخشتری ارائه میشود، به گونهای که میتواند در حین نشتننشستن بر روی کاناپه و خوردن پاپ کورن، از داشتن یک نمایشگر بزرگ و فضایی کاملاً سینمایی نهایت لذت را ببرد. پایههای ارائه شده برای این مدل تلویزیون 2021 از نوع دوشاخهای است که به شکلی ظریف و ماهرانه طراحی شده و با فاصله استانداردی که دارد هیچگونه مزاحمتی هنگام قرار دادن ساندبار در مقابل آن ایجاد نمیکند. این پایهها قابلیت جدا شدن دارند و کاربر در صورت تمایل به نصب دستگاه بر روی دیوار به راحتی میتواند پایهها را جدا کرده و تلویزیون را در مکان مناسب نصب کند. اگر به دنبال انتخابی هوشمندانه هستید بهتر است بدانید خرید تلویزیون 4K شیائومی 65 اینچ مدل P1 از سایت ما در بانه بهترین انتخاب است. چون این محصول علاوه بر قابلیتهای بیان شده از امکانات و فناوریهای جدید فراوانی برخوردار است، رابط کاربری راحتی دارد، به منوی فارسی مجهز است و میکروفن داخلی آن نیز به صورت دستی خاموش یا روشن میشود. سایت ما امیدوار است که با در اختیار گذاشتن این مطالب به خوبی شما را راهنمایی کرده باشد، و شما را به خوبی با قابلیتهای تلویزیون 65 اینچ P1 شیائومی آشنا کرده باشد.

خوب است بدانید که انواع تلویزیونهای شیائومی با اینچهای متنوع در اختیار مشتریان قرار گرفته تا متناسب با ابعاد اتاق نشیمن هر اندازه ای که سازگار بود را انتخاب نمایید . برای نمونه تلویزیونهای 50 اینچ و 55 اینچ و 49 اینچ در ابعاد متوسطی که دارد برای اتاق نشیمن ، انتخاب خوبی است . در حالی که تلویزیونهای 60 اینچ 65 اینچ و 70 اینچ و 75 اینچ برای هال و پذیرایی پیشنهاد می شود . البته تی وی های کوچک 32 اینچ و 40 اینچ نیز با سایز جمع و جوری که دارد؛ برای اتاق خواب انتخاب خوبی است . با توجه به اینکه اکثر برندهای بازار مثلا سامسونگ با سیستم عامل تایزن و ال جی با سیستم عامل وب او اس خود در بازار تلویزیون های کار خود را ادامه می دهد ؛ اندرویدی بودن سیستم عامل شیائومی به خودی خود مزیت محسوب می شود و هر چند در این بازار برندهایی همچون فیلیپس و سونی نیز اندروییدی هستند اما برای این برند نو پا شروع خوبی است . از طرفی نیز تنوع در مدلهای برندهای سامسونگ و ال جی مزیتی برای انها محسوب شده و بوده است چرا که تنوع برند در ان دسته ها چند برابر شیائومی است . اما شیائومی با 10 تا 12 مدل خود در حال افزایش تنوع و حمله به بازار رقبای خود است . جالبه بدانید که در ابتدا شیائومی با تکنولوژی 4k شروع به کار کرد اما با ظهور oled , تلویزیون شیائومی 43 اینچ qled ها شیائومی نیز دست به کار شده و برند qled خود را در سایز 75 اینچ تولید کرده است . و از طرفی نیز در یکی از بهترین برندها در تولید مانیتورهای گیمینگ 23 تا 34 اینچ می باشد.

{قیمت تلویزیون شیائومی|استراتژی نهایی برای تلویزیون شیائومی|نکات برتر تلویزیون شیائومی!|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {آسان|ساده|روشن} {راه‌ها|روش‌ها} {شما می‌توانید|شما ممکن است|شما احتمالاً می‌توانید|می‌توانید تلویزیون شیائومی را به موفقیت {Turn|Flip} کنید}

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات تلویزیون شیائومی 43 اینچ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن