بعد از خرید اپل آیدی چکار باید کرد

در‌این پست میخام بر پایه ی تجربیات و مسائلی که ممکنه بعداز خرید اپل آیدی براتون پیش بیاد به تعدادی نکته ا

توسط DASTESALAMATT در 7 مرداد 1401

در‌این پست میخام بر پایه ی تجربیات و مسائلی که ممکنه بعداز خرید اپل آیدی براتون پیش بیاد به تعدادی نکته اشاره کنم.اولیه اینکه ایجاد کرد اپل ایدی خلاف سال های پیشین مشقت بار خیس گردیده و نقص‌ اساسی به خیال تحریم های اپل می‌باشد . جدای اینکه اپل خوبه یا این که بد یا این که هر چیز دیگه . پس از خرید تلفن همراه گوشی آیفون بایستی خرید اپل آیدی داشته باشیم . که شناسه کاربری شما نزد اپل می باشد که با اون هر دیوایس اپلی شناسایی میشه.و بهترین کار هم خرید اپل آیدی هست.

این نقطه نهایی داستان وجود ندارد . زمینه از اونجایی آغاز میشه که درصورتی که این چندین نکته ذیل رو رعایت نمایید خیر الان خیر بعدا مشکلی با دیوایس اپلی خودتون نخواهید داشت. وگرنه بعدا به خیال سهل و آسان انگاری خودتون که هیچ کس دیگه ای هم مسئولش وجود ندارد به خلل میخورید و موبایل تون بلاک میشه : پس از خرید اپل آیدی ایالات متحده آمریکا یا این که اپل ایدی آماده و مهیا یا این که اپل آیدی کارتی به طبع بایستی حداقل شش تا فعالیت اصلی ایفا بدید.

میدونیم که اپل ایدی مجانی است ولی به خیال همون زمینه تحریم و اشتباهات ایجاد کرد اپل ایدی , می‌باشند کمپانی هایی که زیرا دارنده تجهیزات به دور زدن تحریم میباشند . و میتونن الگوریتم های گوگل را با امکاناتی که دارن بدور بزنن مبادرت به ایجاد کرد اپل ایدی با سپری کردن وقت و هزینه میکنن . تا در صورتی شما اپل ایدی تونو نتونستید بسازید با خرید اپل ایدی اختلال شما رفع بشه . در‌این حالت یه اپل ایدی می خرید و روی موبایل ست می کنید و مجموع . تو وب می باشد با امکان حفاظت آنلاین و .... .

در صورتی این عمل خرد یک‌سری دقیقه ای رو اعمال ندید بعدا به شدت منصرف خواهید شد.نشانی اینترنتی اساسی اپل ایدی رو تغییر‌و تحول بدید ویه نشانی اینترنتی گوگل یا این که یاهو برای خودتون بسازید و پست الکترونیک تشکیل‌شده بوسیله خودتون رو جایگزین آدرس اینترنتی پیشفرض اپل ایدی بکنید . در‌این‌حالت‌ زیرا نشانی اینترنتی فردی خودتون را جایگزین پست الکترونیک های پیشفرض کردید و به اینباکس اون دسترسی دارید در صورتیکه تلفن همراه شما یه هر انگیزه بلاک بشه یا این که حساب دیزیبل بشه یا این که هر حادثه دیگه ای بیفته با به کارگیری از اون آدرس اینترنتی میتونید حساب اپل ایدی و داده ها خودتون رو بازیابی نمائید و همچنین گوش تون رو از وضعیت قفل دربیارید . ( با به کارگیری از ایمیلی که اپل براتون میفرسته .) به همین راحتی. راز عبور را تغییر و تحول بدید . یه رمزی بزارید که فراموش نکنید.

 به طبع تاریخ به دنیاآمدن رو تغییر و تحول بدید (‌تاریخ میلاد حقیقی وواقعی خودتون رو بزارید) تاریخ به دنیاآمدن یک پرسش امنیتی اساسی است اون رو دورازشوخی بگیرید که در مواقع عکس العمل به نقص‌ مثل بازیابی سر عبور و حساب به برنامه کودکان میاد. پرسش و پاسخ های امنیتی که هیچ وقت فراموش نمی کنید رو جایگزین نمائید. (‌این هم خیلی مهمه).

در شرایطی که آدرس اینترنتی اساسی را تغییر تحول دادید که شایسته ترین وضعیت است که هیچ وگرنه یک پست الکترونیک نجات تمجید و وریفای فرمایید فرمایید که روز مبادا به دادتون میرسه .در شرایطی که اپل ایدی رو حساب ایکلود ست می باشد که معمولا هم اینطوره مورد finde my iphone رو در ایلکود بدون صدا فرمائید. تا خلل activation lock پیدا نکنید. آن گاه درصورتی که تلفن همراه گم شد یا این که سرقت . میتونید از تارنما apple یا این که ایکلود icloud.com اون رو رئیس نمایید.یادگرفتن هاش تو اینترنت می‌باشد به عنوان مثال این تارنما اپل ایدی فا که اموزش داره.خیلی مسایل دیگه هم می‌باشد که در شرایطی‌که بخام توضیح بدم به درازا میکشه و وضعیت تبلیغ پیدا میکنه و مغایر قانون ها قلم می‌باشد . پس بهتره خودتون یه چرخی بزنید و...... تا سپس خیالتون ریلکس باشه و دیوایس تون به خیال و خاطر رعایت نکردن همین چندین نکته بالا به ایراد نخوره .اگه رعایت نکات رو درست انجام دادید از خرید اپل آیدی خودتون نهایت استفاده رو ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
google
تاریخ ثبت : 29 مرداد 1401

https://www.google.com


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 29 مرداد 1401

پیستون شاپ